Gjest laks er godt men.. Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Flere som får vondt i magen etter å ha spist laks? Har lagt merke til at jeg får utrolige magesmerter etter at jeg har spist fisk.. spesielt laks. Kan det være at jeg ikke tåler det? Eller hva er det jeg kan reagere på? Kan ikke helt forstå hvordan laks kan være tungt for fordøyelsen? 0 Siter
Gjest bareentanke Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Det kan være at du er allergisk ja. 0 Siter
Gjest qweølt Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg får det etter å ha spist stekt laks. Tror det er stekeolje jeg reagerer på. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg får det etter å ha spist stekt laks. Tror det er stekeolje jeg reagerer på. Laks er tungt fordøyelig. Det har jeg alltid ment (nå har jeg litt ømfindtlig mage, da). Jeg syns det samme om kylling, hvis jeg spiser litt mye. Var lagt inn på sykehus med stor operasjon. Så fort jeg fikk spise middag, var det kokt laks der og dagen etter kylling. Sikkert vel ansett og sunn "sykemat". Men da jeg kommenterte det til en nokså gammel og bisk sykepleier, mumlet hun: - Ja, det virker som om dem innbillel seg at sånn mat er skånekost for magen, men det er jo så tungt fordøyelig at man får knip og fiser hele dagen av det! He he. Voksen dame. Men altså, jeg tror det er nokså individuelt. For meg har det i alle fall ikke noe med allergi å gjøre, men altså en litt overfølsom mage. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.