Gå til innhold

Aw..

Gjest laks er godt men..

Anbefalte innlegg

Gjest laks er godt men..
Skrevet

Flere som får vondt i magen etter å ha spist laks? Har lagt merke til at jeg får utrolige magesmerter etter at jeg har spist fisk.. spesielt laks. Kan det være at jeg ikke tåler det? Eller hva er det jeg kan reagere på? Kan ikke helt forstå hvordan laks kan være tungt for fordøyelsen?

Gjest qweølt
Skrevet

Jeg får det etter å ha spist stekt laks. Tror det er stekeolje jeg reagerer på.

Skrevet

Jeg får det etter å ha spist stekt laks. Tror det er stekeolje jeg reagerer på.

Laks er tungt fordøyelig. Det har jeg alltid ment (nå har jeg litt ømfindtlig mage, da). Jeg syns det samme om kylling, hvis jeg spiser litt mye.

Var lagt inn på sykehus med stor operasjon. Så fort jeg fikk spise middag, var det kokt laks der og dagen etter kylling. Sikkert vel ansett og sunn "sykemat". Men da jeg kommenterte det til en nokså gammel og bisk sykepleier, mumlet hun: - Ja, det virker som om dem innbillel seg at sånn mat er skånekost for magen, men det er jo så tungt fordøyelig at man får knip og fiser hele dagen av det!

He he. Voksen dame. Men altså, jeg tror det er nokså individuelt. For meg har det i alle fall ikke noe med allergi å gjøre, men altså en litt overfølsom mage.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...