Gjest J31! Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 ''og krangle med søstra for å nevne noe..'' Mener du krangle eller plage? Her går det mest i plaging Han kan være en skikkelig plageånd. Hehe, helst begge deler her :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min leker ikke. Han spiller basketball på basketballbanen og så elsker han og lage mat og bake. Og 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min leker ikke. Han spiller basketball på basketballbanen og så elsker han og lage mat og bake. Og Dessuten så snekrer han og lagering ting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min leker ikke. Han spiller basketball på basketballbanen og så elsker han og lage mat og bake. Og Elsker å lage mat og bake? Så heldig du er ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.