Gå til innhold

Hva synes du om offentlige skattelister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg søkt og søkt etter noe å sladre om - men ingen treff på hverken Lillemus eller mrxx eller wita eller noen som helst fra dol. Eneste det var treff på var Jølsen og Geir, men de virker ikke helt trygge - de er så splitta i personligheten sin at de hadde mange inntekter de!

Skulle nesten tro dere ikke fantes :-( Eller så har dere hemmelig lønn.... *s*

Kanskje den jevne doler jobber for CIA? Er det derfor dere ikke ligger i skattelistene? *ser meg rundt skulderen med engstelig blikk*

Tallene mine ser helt absurde ut. :o) Lav inntekt og stor formue, stemmer på papiret, men ikke i virkeligheten. :o) Dvs. inntekten er ikke så mye å skryte av, men så ille som den ser ut på ligningen er den heldigvis ikke.

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

30

• Atene

10

• AneM1365380603

7

• fei1365380229

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg søkte på signaturen din og fikk følgende svar:

Søket ditt ga ingen treff. Vennligst forsøk igjen med andre søkeord.

Dermed føyer du deg inn i listen over dolere som ikke er med i listene.

Hun har sikkert blitt tryllet bort av sin mann Harry!

Gjest røkke, gjelsten og i
Skrevet

Nå har jeg søkt og søkt etter noe å sladre om - men ingen treff på hverken Lillemus eller mrxx eller wita eller noen som helst fra dol. Eneste det var treff på var Jølsen og Geir, men de virker ikke helt trygge - de er så splitta i personligheten sin at de hadde mange inntekter de!

Skulle nesten tro dere ikke fantes :-( Eller så har dere hemmelig lønn.... *s*

Kanskje den jevne doler jobber for CIA? Er det derfor dere ikke ligger i skattelistene? *ser meg rundt skulderen med engstelig blikk*

I e Norges rikeste mann:o)

Skrevet

Tallene mine ser helt absurde ut. :o) Lav inntekt og stor formue, stemmer på papiret, men ikke i virkeligheten. :o) Dvs. inntekten er ikke så mye å skryte av, men så ille som den ser ut på ligningen er den heldigvis ikke.

Har du prøvd å søke deg opp på fornavn? Tror det var Dagbladet som hadde muligheten av å klikke og se 100-på-topp-lista over fornavn, og jeg kom faktisk på 66. plass!

Lønner seg å ha et relativt sjeldent navn i slike sammenhenger;-)

AneM1365380603
Skrevet

''Hver eneste gang jeg bruker kruskakli og persille tenker jeg på disse to''

Kjenner igjen det, ja, dvs ikke ved bruk (for bruker ikke), men når jeg ser det i butikken. Særlig kruskakli, da;-)

Når jeg ser SD-registrerte biler tenker jeg på SDD ;)

Hvis du ikke har kruskakli i skapet har du kanskje ikke vært på slanker'n. Persille bruker jeg i hvitløkdressingen.

Gjest høstløv
Skrevet

Hun har sikkert blitt tryllet bort av sin mann Harry!

Åh, der er på "Harrytur" og derfor kommer de ikke med.

Gjest høstløv
Skrevet

Har du prøvd å søke deg opp på fornavn? Tror det var Dagbladet som hadde muligheten av å klikke og se 100-på-topp-lista over fornavn, og jeg kom faktisk på 66. plass!

Lønner seg å ha et relativt sjeldent navn i slike sammenhenger;-)

Det finner ikke jeg.

Jeg har relativt sjeldent både fornavn og etternavn.

Skrevet

Når jeg ser SD-registrerte biler tenker jeg på SDD ;)

Hvis du ikke har kruskakli i skapet har du kanskje ikke vært på slanker'n. Persille bruker jeg i hvitløkdressingen.

Sist jeg brukte kruskakli var på Kringsjå studentby.

Jeg skulle bake brød - hadde handlet inn store mengder med mel - tok fram en stor bakebolle og helte oppi. Så skulle jeg ha oppi kruskakli fra den åpne boksen i skapet. Jeg helte over melhaugen i bakebollen og fikk nesten sjokk!!!

Det krydde og kravlet med sorte, ekle melbiller!! Hele melblandingen måtte selvsagt kastes - likeså alt annet av melvarer i mitt og alle medbeboeres matskap, og så kom samskipnaden og gasset kjøkkenet! :-(

Siden da har jeg ikke kjøpt kruskakli, gitt, men jeg er glad dol har fått meg til å tenke på en doler framfor melbiller når jeg ser det i butikken;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Høres rart ut om de kom i posten, det må jo ha vært innmari svære!? Evt. bare for hvert enkelt fylke.

De var helst kommunale, tenker jeg.

Skrevet

Det finner ikke jeg.

Jeg har relativt sjeldent både fornavn og etternavn.

Se på Dagbladet.no - forsiden. Skroll et lite stykke nedover (rett under notisen om madonna som skal skilles) så ser du "søk i skattelistene". Rett under der står det "topplistene" på snei, og du kan skrive f eks "harald" i "fornavn" og trykke "søk".

Men kongen kommer neppe opp, da;-)

AneM1365380603
Skrevet

Sist jeg brukte kruskakli var på Kringsjå studentby.

Jeg skulle bake brød - hadde handlet inn store mengder med mel - tok fram en stor bakebolle og helte oppi. Så skulle jeg ha oppi kruskakli fra den åpne boksen i skapet. Jeg helte over melhaugen i bakebollen og fikk nesten sjokk!!!

Det krydde og kravlet med sorte, ekle melbiller!! Hele melblandingen måtte selvsagt kastes - likeså alt annet av melvarer i mitt og alle medbeboeres matskap, og så kom samskipnaden og gasset kjøkkenet! :-(

Siden da har jeg ikke kjøpt kruskakli, gitt, men jeg er glad dol har fått meg til å tenke på en doler framfor melbiller når jeg ser det i butikken;-)

Usj da :-o

Skrevet

Se på Dagbladet.no - forsiden. Skroll et lite stykke nedover (rett under notisen om madonna som skal skilles) så ser du "søk i skattelistene". Rett under der står det "topplistene" på snei, og du kan skrive f eks "harald" i "fornavn" og trykke "søk".

HVA??? Skal madonna skilles?

*sjokkert*

Skrevet

HVA??? Skal madonna skilles?

*sjokkert*

Ja, det var sannelig overraskende, du....;-)

Skrevet

Usj da :-o

For ordens skyld må jeg si at melbillene trolig var i luftesystemet på studentbyen fra før, og ikke i kruskaklien, for jeg hadde jo brukt av pakka før;-)

Men ekkelt var det lell.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg søkte på signaturen din og fikk følgende svar:

Søket ditt ga ingen treff. Vennligst forsøk igjen med andre søkeord.

Dermed føyer du deg inn i listen over dolere som ikke er med i listene.

Nei - det skulle tatt seg ut :-) Jeg er med i bøkene jeg - ikke i listene :-) Søk i HP bøkene så er jeg overalt :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg kom på nr 81 i formuetoppen.

Men kan en ikke søke på etternavn?

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Hm.....

Jeg søker og søker på lillemus jeg - men ingen treff.... Må søke i feil lister jeg :-)

Gjest høstløv
Skrevet

Nei - det skulle tatt seg ut :-) Jeg er med i bøkene jeg - ikke i listene :-) Søk i HP bøkene så er jeg overalt :-)

Har ikke lest de bøkene, jeg.

Leser, og pugger skattelistene, nå om dagen.

Gjest ViViola
Skrevet

Har ikke lest de bøkene, jeg.

Leser, og pugger skattelistene, nå om dagen.

''Leser, og pugger skattelistene, nå om dagen.''

Eh... Seriøst? I såfall - hvorfor?

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

For ordens skyld må jeg si at melbillene trolig var i luftesystemet på studentbyen fra før, og ikke i kruskaklien, for jeg hadde jo brukt av pakka før;-)

Men ekkelt var det lell.

Det ligger egg til sånne melbiller i mye av det melet vi kjøper fra butikken - det er fordi vi skal spise det før de klekkes til sånne biller at mel har holdbarhetsdato....

Rart jeg lever lavkarbo - en bonde fortalte meg dette og siden har jeg igrunnen levd greit på kjøttdeig jeg :-) Den er ihvertfall dau når jeg setter tennene i den :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...