Gå til innhold

Hva synes du om offentlige skattelister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner spiste kornblandingen sin. Mens hun spiste kjente hun noe som dinglet ut av munnen. Det kjentes ut som et hårstrå med noe hengende fast. Da hun dro det ut av munnen var det et nett med larver i :-O

Mulig jeg ikke spiser kornblanding på en stund nå... :-(

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

30

• Atene

10

• AneM1365380603

7

• fei1365380229

6

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Mulig jeg ikke spiser kornblanding på en stund nå... :-(

''Mulig jeg ikke spiser kornblanding på en stund nå... :-(''

Godt med litt variasjon i kostholdet ;)

Hun det gjelder tok seg en liten pause fra kornspisingen.

Gjest høstløv
Skrevet

Tydeligvis ikke der - kanskje i en annen avis??

Fant det i Aftenposten

Jeg er nr. 14 på inntekts listen på etternavnet mitt.

Skrevet

Fant det i Aftenposten

Jeg er nr. 14 på inntekts listen på etternavnet mitt.

Jeg var på 6. plass! ;-)

Det finnes forøvrig ingen 14. plass for mitt etternavn *he he*

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg var på 6. plass! ;-)

Det finnes forøvrig ingen 14. plass for mitt etternavn *he he*

Da er det jo lett å få de første plassene ;-)

Skrevet

Ei jeg kjenner spiste kornblandingen sin. Mens hun spiste kjente hun noe som dinglet ut av munnen. Det kjentes ut som et hårstrå med noe hengende fast. Da hun dro det ut av munnen var det et nett med larver i :-O

*Spy* Effektiv slankekur det der...

candyqueen_83
Skrevet

Å fysj.. Ikke si sånt da !! For noe ekle greier.

Gjest Elextra
Skrevet

Nå har jeg søkt og søkt etter noe å sladre om - men ingen treff på hverken Lillemus eller mrxx eller wita eller noen som helst fra dol. Eneste det var treff på var Jølsen og Geir, men de virker ikke helt trygge - de er så splitta i personligheten sin at de hadde mange inntekter de!

Skulle nesten tro dere ikke fantes :-( Eller så har dere hemmelig lønn.... *s*

Kanskje den jevne doler jobber for CIA? Er det derfor dere ikke ligger i skattelistene? *ser meg rundt skulderen med engstelig blikk*

Hehe :)

Gjest Elextra
Skrevet

Har du prøvd å søke deg opp på fornavn? Tror det var Dagbladet som hadde muligheten av å klikke og se 100-på-topp-lista over fornavn, og jeg kom faktisk på 66. plass!

Lønner seg å ha et relativt sjeldent navn i slike sammenhenger;-)

Ah, så det er _det_ du heter.. :)

Ikke så mange som heter det nå, nei! *S*

Skrevet

Ah, så det er _det_ du heter.. :)

Ikke så mange som heter det nå, nei! *S*

Nei, det er ikke mange fornavn i Norge det finnes minst 66 av;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det er ikke mange fornavn i Norge det finnes minst 66 av;-)

Doh, klarte jeg ikke å gi deg en ørliten paranoia en gang?

Skrevet

Doh, klarte jeg ikke å gi deg en ørliten paranoia en gang?

Nope! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nope! ;-)

Forøvrig figurerte jeg overaskende høyt på listen på fornavn jeg også. Men hvilket nr. får du ikke vite ;)

Skrevet

Forøvrig figurerte jeg overaskende høyt på listen på fornavn jeg også. Men hvilket nr. får du ikke vite ;)

Det er jo ikke så mange som heter Märtha Louise i Norge, da, så jeg skjønner at du er høt oppe;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er jo ikke så mange som heter Märtha Louise i Norge, da, så jeg skjønner at du er høt oppe;-)

;)

Skrevet

Har du prøvd å søke deg opp på fornavn? Tror det var Dagbladet som hadde muligheten av å klikke og se 100-på-topp-lista over fornavn, og jeg kom faktisk på 66. plass!

Lønner seg å ha et relativt sjeldent navn i slike sammenhenger;-)

Stilig :-)

Jeg ligger på 11.plass !!

Dette fikk meg nesten til å føle meg rik ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Det ligger egg til sånne melbiller i mye av det melet vi kjøper fra butikken - det er fordi vi skal spise det før de klekkes til sånne biller at mel har holdbarhetsdato....

Rart jeg lever lavkarbo - en bonde fortalte meg dette og siden har jeg igrunnen levd greit på kjøttdeig jeg :-) Den er ihvertfall dau når jeg setter tennene i den :-)

''Det ligger egg til sånne melbiller i mye av det melet vi kjøper fra butikken - det er fordi vi skal spise det før de klekkes til sånne biller at mel har holdbarhetsdato....''

Men så flott med alle proteinene en får i seg, da! :P

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''Det ligger egg til sånne melbiller i mye av det melet vi kjøper fra butikken - det er fordi vi skal spise det før de klekkes til sånne biller at mel har holdbarhetsdato....''

Men så flott med alle proteinene en får i seg, da! :P

Kanskje det er de eggene de har målt når det står proteininnhold på pakken?

Urk....

Skrevet

Stilig :-)

Jeg ligger på 11.plass !!

Dette fikk meg nesten til å føle meg rik ;-)

Ikke sant? :-)

Og jeg ble den sjette rikeste på etternavnsoversikten:-)

Gjest ulle litu
Skrevet

Tror nok ikke arv påvirker inntekten, men formuen påvirker den, selvfølgelig.

De fleste er nok klar over at det er nettotall.

Det virker ikke som om alle er klar over at det er nettotall nei! Ikke i forhold til de kommentarene jeg overhører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...