Gjest Brystsom Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Men de er STORE, og jeg sliter med å finne en badedrakt som evner å hjelpe de til å være så noenlunde på "riktig" plass. Spm mitt blir: Vet du om noen plass som selger gode badedrakter, fortrinsvis med bøyle-cup enten på nettet eller RL? Det bør være i en god kvalitet da jeg er i basseng minst to ganger i uka. Jeg trenger ca f-cup. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hvor i landet holder du hus da? I Trondheim kan jeg bare anbefale She i Olav Tryggvassonsgt. ) Reimers har kanskje noe brukbart også? Hoff er jo dessverre nedlagt. 0 Siter
Gjest Brystsom Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hvor i landet holder du hus da? I Trondheim kan jeg bare anbefale She i Olav Tryggvassonsgt. ) Reimers har kanskje noe brukbart også? Hoff er jo dessverre nedlagt. Holder til på vestlandet. Men tar gjerne en ringerunde til "hvor-som-helst-i-landet". Antar at noen av dem sender i postoppkrav. Jeg ønsker meg bare en helt enkel badedrakt, som har plass til herlighetene, uten at jeg samtidig må kjøpe størrelse 54 liksom. Trenger ikke større enn 42/44, men må altså ha stor cup. :S 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Lalina i Oslo, eller www.bravissimo.com ) 0 Siter
Gjest Brystsom Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Lalina i Oslo, eller www.bravissimo.com ) Tusen takk for link! 0 Siter
Gjest Brystsom Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Lalina i Oslo, eller www.bravissimo.com ) Forresten: Har du (noen andre) bestilt fra dem og vet hvordan størrelsene er? Kan man gå utifra den samme størrelsen som man bruker å kjøpe her i Norge? Takknemlig for svar 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Forresten: Har du (noen andre) bestilt fra dem og vet hvordan størrelsene er? Kan man gå utifra den samme størrelsen som man bruker å kjøpe her i Norge? Takknemlig for svar Jeg har kjøpt 65G derfra, og det stemmer rimelig greit med det jeg har målt på lalina. Men alt jeg har er fra Freya. Veldig bra merke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.