Gå til innhold

Er du med i bokklubb?

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Lurer på om det er mange som melder seg inn bare for å få velkomstbøker, for så å melde seg ut året etter? Isåfall gir jo bokklubbene bort mange bøker...Regner med at de tjener mer på at folk glemmer å avbestille...

candyqueen_83
Skrevet

Ja, er med i bokklubben Krim og spenning. Fikk 750 kr i velkomstgave og brukte dem på Stelton brødposer til gaver. Hehe. Enda ikke glemt å avbestille en bok heldigvis.

Tror nok mange gjør det sånn, men er man uheldig og glemmer å avbestille, tjener man jo ikke så mye på det.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, er med i bokklubben Krim og spenning. Fikk 750 kr i velkomstgave og brukte dem på Stelton brødposer til gaver. Hehe. Enda ikke glemt å avbestille en bok heldigvis.

Tror nok mange gjør det sånn, men er man uheldig og glemmer å avbestille, tjener man jo ikke så mye på det.

Å, hadde de steltonposer som velkomsttilbud de er fine!

Gjest ViViola
Skrevet

''steltonposer''

Som er....?

Gjest Aimabel
Skrevet

''steltonposer''

Som er....?

Det er tøy"pose" som du kan ha rundstykker i og sånt i stedet for den tradisjonelle brødkurven med serviett oppi

Gjest ViViola
Skrevet

Det er tøy"pose" som du kan ha rundstykker i og sånt i stedet for den tradisjonelle brødkurven med serviett oppi

Å. Trenger man slikt i et allerede kurvmøblert hjem? Og - hva koster denne herligheten?

candyqueen_83
Skrevet

Ja :o) Jeg fikk fire stykker for gavekortet mitt :o) Blir tre julegaver og en til oss selv :o)

Skrevet

Nope, ikke lenger. Men har meldt inn i flere klubber kun for velkoms gaven..Sleip, jepp :0)

Har gjort det samme med ungene.

Billig og moro med noe nytt :0)

Skrevet

Jeg er medlem i alle bokklubbene som er i Norge, tror jeg:-) Jeg handler imidlertid endel bøker fra dem da, så de tjener nok på meg. Men månedens bok har jeg enda ikke glemt å avbestille (etter at man fikk beskjed per mail da, riktinok).

Gjest Aimabel
Skrevet

Å. Trenger man slikt i et allerede kurvmøblert hjem? Og - hva koster denne herligheten?

Den koster 199. Du trenger den vel ikke hvis du har kurv, jeg trenger den for jeg har ikke kurv :-)

Gjest ViViola
Skrevet

Den koster 199. Du trenger den vel ikke hvis du har kurv, jeg trenger den for jeg har ikke kurv :-)

Puh!

Man kommer jo fra et Møblert hjem, og jeg lurte nå på om det var en hjørnestein for lite.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...