Gå til innhold

Oppbevaring av A krem

Gjest Mamma til 2 gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mamma til 2 gutter

Trenger ikke det :)

Når jeg kjøpte den på apotek nettopp hentet dem den ut fra kjøleskap.Glemte å spørre om den måtte stå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjøpte den på apotek nettopp hentet dem den ut fra kjøleskap.Glemte å spørre om den måtte stå der.

Det synes jeg var rart. Vanlig A-creme har jeg bestandig kjøpt fra vanlige hyller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg hadde aldri min i kjøleskapet. Den lå i en skuffe på badet. Jeg synes i grunnen at kremen er rimelig oppskrytt. På mitt barn hadde den ingen effekt.

Den fungerer sikkert bra på andre siden den har så godt rykte på seg, og det kan jo hende jeg oppbevarte den feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri min i kjøleskapet. Den lå i en skuffe på badet. Jeg synes i grunnen at kremen er rimelig oppskrytt. På mitt barn hadde den ingen effekt.

Den fungerer sikkert bra på andre siden den har så godt rykte på seg, og det kan jo hende jeg oppbevarte den feil.

Jeg hadde også min på badet og er av samme oppfatning som deg - oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skal vel alle kremer og parfymer oppbevares i kjøleskap. Ellers syns jeg ikke noe om Akremen. Lukter fælt gjør den også syns jeg. Her i gården bruker vi Ceridal, den er luktfri og vannfri. Den skal også egentlig stå kjølig da, men den står på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjernetrimmern

Egentlig skal vel alle kremer og parfymer oppbevares i kjøleskap. Ellers syns jeg ikke noe om Akremen. Lukter fælt gjør den også syns jeg. Her i gården bruker vi Ceridal, den er luktfri og vannfri. Den skal også egentlig stå kjølig da, men den står på badet.

Skjønner ikke hvorfor alle tror alle kremer skal stå i kjøleskap...det skal de ikke!!

På a-kremen, står det -bør- oppbevares kjølig, ikke -skal-...derfor kan den helt fint stå i romtemperatur!

Jobber selv på apotek, og det er veldig mange som tror alt av medisiner også, skal stå kaldt...dette er helt feil! Vi er veldig flinke til å opplyse våre kunder når noe MÅ stå kjølig...

Så neste gang dere handler noe som står i vanlig hylle ute i apotek f.eks, så sett det ikke kaldt hjemme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Skjønner ikke hvorfor alle tror alle kremer skal stå i kjøleskap...det skal de ikke!!

På a-kremen, står det -bør- oppbevares kjølig, ikke -skal-...derfor kan den helt fint stå i romtemperatur!

Jobber selv på apotek, og det er veldig mange som tror alt av medisiner også, skal stå kaldt...dette er helt feil! Vi er veldig flinke til å opplyse våre kunder når noe MÅ stå kjølig...

Så neste gang dere handler noe som står i vanlig hylle ute i apotek f.eks, så sett det ikke kaldt hjemme da...

''Skjønner ikke hvorfor alle tror alle kremer skal stå i kjøleskap...det skal de ikke!!

På a-kremen, står det -bør- oppbevares kjølig, ikke -skal-...derfor kan den helt fint stå i romtemperatur!''

Du sier:det skal de ikke!!! Men det står jo på glasset at det BØR, da kan jo ikke du si at de ikke SKAL. Men det TRENGER sikkert ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjernetrimmern

''Skjønner ikke hvorfor alle tror alle kremer skal stå i kjøleskap...det skal de ikke!!

På a-kremen, står det -bør- oppbevares kjølig, ikke -skal-...derfor kan den helt fint stå i romtemperatur!''

Du sier:det skal de ikke!!! Men det står jo på glasset at det BØR, da kan jo ikke du si at de ikke SKAL. Men det TRENGER sikkert ikke.

Tror du misforstod meg litt der da...

Jeg skrev ikke at de ikke skal...men:

det står de BØR stå kjølig, og ikke at de MÅ/SKAL stå kjølig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

At de ikke må blir riktig, det virket som du var veldig oppsatt på at de ikke skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er a krem???

En helt vanlig, uparfymert hudkrem som innimellom skrytes opp i skyene, men en god del her inne synes den er temmelig oppskrytt, meg inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at de bør det. Jeg skulle selvfølgelig brukt ett spørsmålstegn på slutten av min påstand. Grunnen til at de bør det er rett å slett div.konserveringsmiddel og at kremer kan surne. Det har jeg opplevd, uten at de har stått lenge. Foresten så er det jo ganske varmt på ett bad, og langt fra svalt eller kjølig. P.s.mener ikke her å være veldig bestemt så mener du at kremer og parfymer ikke skal i kjøleskap er det helt greit. Det jeg mente var at de fleste har best av å stå kaldt. Gjennomførbart er det dog ikke i vårt hus. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...