Gjest Mamma til 2 gutter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Skal den stå i kjøleskap? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Trenger ikke det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma til 2 gutter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Trenger ikke det Når jeg kjøpte den på apotek nettopp hentet dem den ut fra kjøleskap.Glemte å spørre om den måtte stå der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Når jeg kjøpte den på apotek nettopp hentet dem den ut fra kjøleskap.Glemte å spørre om den måtte stå der. Det synes jeg var rart. Vanlig A-creme har jeg bestandig kjøpt fra vanlige hyller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mamma til 2 gutter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Oppbevares svalt står det på glasset.Svalt er det samme som kjølig eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde aldri min i kjøleskapet. Den lå i en skuffe på badet. Jeg synes i grunnen at kremen er rimelig oppskrytt. På mitt barn hadde den ingen effekt. Den fungerer sikkert bra på andre siden den har så godt rykte på seg, og det kan jo hende jeg oppbevarte den feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg hadde aldri min i kjøleskapet. Den lå i en skuffe på badet. Jeg synes i grunnen at kremen er rimelig oppskrytt. På mitt barn hadde den ingen effekt. Den fungerer sikkert bra på andre siden den har så godt rykte på seg, og det kan jo hende jeg oppbevarte den feil. Jeg hadde også min på badet og er av samme oppfatning som deg - oppskrytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Egentlig skal vel alle kremer og parfymer oppbevares i kjøleskap. Ellers syns jeg ikke noe om Akremen. Lukter fælt gjør den også syns jeg. Her i gården bruker vi Ceridal, den er luktfri og vannfri. Den skal også egentlig stå kjølig da, men den står på badet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den burde vel kanskje det.. Vi hade vår i skapet på badet, helt til den datt ut å knuste... :0/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjernetrimmern Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Egentlig skal vel alle kremer og parfymer oppbevares i kjøleskap. Ellers syns jeg ikke noe om Akremen. Lukter fælt gjør den også syns jeg. Her i gården bruker vi Ceridal, den er luktfri og vannfri. Den skal også egentlig stå kjølig da, men den står på badet. Skjønner ikke hvorfor alle tror alle kremer skal stå i kjøleskap...det skal de ikke!! På a-kremen, står det -bør- oppbevares kjølig, ikke -skal-...derfor kan den helt fint stå i romtemperatur! Jobber selv på apotek, og det er veldig mange som tror alt av medisiner også, skal stå kaldt...dette er helt feil! Vi er veldig flinke til å opplyse våre kunder når noe MÅ stå kjølig... Så neste gang dere handler noe som står i vanlig hylle ute i apotek f.eks, så sett det ikke kaldt hjemme da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor alle tror alle kremer skal stå i kjøleskap...det skal de ikke!! På a-kremen, står det -bør- oppbevares kjølig, ikke -skal-...derfor kan den helt fint stå i romtemperatur! Jobber selv på apotek, og det er veldig mange som tror alt av medisiner også, skal stå kaldt...dette er helt feil! Vi er veldig flinke til å opplyse våre kunder når noe MÅ stå kjølig... Så neste gang dere handler noe som står i vanlig hylle ute i apotek f.eks, så sett det ikke kaldt hjemme da... ''Skjønner ikke hvorfor alle tror alle kremer skal stå i kjøleskap...det skal de ikke!! På a-kremen, står det -bør- oppbevares kjølig, ikke -skal-...derfor kan den helt fint stå i romtemperatur!'' Du sier:det skal de ikke!!! Men det står jo på glasset at det BØR, da kan jo ikke du si at de ikke SKAL. Men det TRENGER sikkert ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjernetrimmern Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 ''Skjønner ikke hvorfor alle tror alle kremer skal stå i kjøleskap...det skal de ikke!! På a-kremen, står det -bør- oppbevares kjølig, ikke -skal-...derfor kan den helt fint stå i romtemperatur!'' Du sier:det skal de ikke!!! Men det står jo på glasset at det BØR, da kan jo ikke du si at de ikke SKAL. Men det TRENGER sikkert ikke. Tror du misforstod meg litt der da... Jeg skrev ikke at de ikke skal...men: det står de BØR stå kjølig, og ikke at de MÅ/SKAL stå kjølig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tror du misforstod meg litt der da... Jeg skrev ikke at de ikke skal...men: det står de BØR stå kjølig, og ikke at de MÅ/SKAL stå kjølig... At de ikke må blir riktig, det virket som du var veldig oppsatt på at de ikke skal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest akrem? Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den burde vel kanskje det.. Vi hade vår i skapet på badet, helt til den datt ut å knuste... :0/ Hva er a krem??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva er a krem??? En helt vanlig, uparfymert hudkrem som innimellom skrytes opp i skyene, men en god del her inne synes den er temmelig oppskrytt, meg inkludert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva er a krem??? Er visst en veldig bra hudkrem :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror du misforstod meg litt der da... Jeg skrev ikke at de ikke skal...men: det står de BØR stå kjølig, og ikke at de MÅ/SKAL stå kjølig... Jeg har hørt at de bør det. Jeg skulle selvfølgelig brukt ett spørsmålstegn på slutten av min påstand. Grunnen til at de bør det er rett å slett div.konserveringsmiddel og at kremer kan surne. Det har jeg opplevd, uten at de har stått lenge. Foresten så er det jo ganske varmt på ett bad, og langt fra svalt eller kjølig. P.s.mener ikke her å være veldig bestemt så mener du at kremer og parfymer ikke skal i kjøleskap er det helt greit. Det jeg mente var at de fleste har best av å stå kaldt. Gjennomførbart er det dog ikke i vårt hus. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.