Gå til innhold

"Sjef i eget liv" - les den!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg altså lest boka. Den kan absolutt anbefales. Eneste minus er for mange utropstegn. Men det jeg savner, virkelig savner, er noen å diskutere den med. Jeg lærte mye, og som alltid når jeg lærer noe kommer det mange nye spørsmål, nye tanker, nye ting jeg lurer på. Skulle så gjerne hatt noen å diskutere/snakke med.

Min oppfordring til alle dere: les den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316418-sjef-i-eget-liv-les-den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig enig med deg i at det er en fantastisk fin bok. Jeg satt også inne med mange spm, tanker og undringer etter å ha lest den, og savnet, som du, noen å dele de tankene med.

Så underskriver gjerne din anbefaling.

Jeg tror jeg kunne hatt enda større utbytte av å lese den hvis jeg hadde hatt noen å diskutere med, noen å snakke med om det jeg leser og de tankene som vekkes i forhold til mitt eget liv.

Annonse

Hei.

Jeg har lest boka, men må nok lese den flere ganger :) Ikke alt synker inn første gang. Kan anbefale deg å lese "Kongen anbefaler" av samme forfatter, og boken "Trange rom og åpne plasser", av Torkil Berge og Arne Repål. Alle disse bøkene har på hver sine måter satt i gang små prosesser i hjernen min.

Men igjen-bøkene må jeg lese flere ganger, og spesielt i de "gode" periodene, sånn at jeg kan ta frem lærdommen i de "dårlige" :)

Ingvar Wilhelmsen skrev om boken "trange rom og åpne plasser"; "Jeg syns dette er en god bok. Tonen i boken er optimistisk og understreker at mestring av angst faktisk er mulig".

Så, bare les i vei :)

Jeg har den hjemme. Det er en kognitiv selvhjelpsbok. Jeg har lest en del selvhjelpsbøker. Du kan jo spørre meg om hva du lurer på?

Det er ikke noe konkret jeg lurer på, det er mer det at å lese den boka utløste en masse tanker og gjorde at jeg så en del ting fra en annen vinkel enn det jeg har gjort før. Og det hadde det vært fint å kunne diskutere med noen, ikke for å finne "fasitsvar", men for å ha noen å tenke sammen med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...