candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Er det noen som har Sorelstøvler? Når/til hva bruker dere dem? Er dem gode? Må vel ha boblebukse til da, ser vel håpløst ut med olabukse? ) De selges nå på G-sport til 699,-. Koster egentlig 1499,- Vi får jo snart hund, og må gå en del turer i steinkulda, så tenkte det kunne være greit å slå til. http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?quicksearchquery=sorel&categorytype=&productid=352846(BC_3) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har et par som ligner de der, men mine har ikke løs filttøffel inni og mer lodden pelskant øverst. Jeg elsker dem! De er gode og varme og holder meg glad og fornøyd hele vinteren. ) Jeg bryr meg filla om de er lekre og høyhelte - de holder meg varme og tørre og da er jeg fornøyd. ) Bruker dem til dongeri ja. Klagde forøvrig til min kjære i dag over at dere mobber meg for at mine nye støvler ikke er noe sexy. Han så bare litt forvirret på meg:"Trenger de være det da?" ) Han var helt enig med meg i at poenget er at jeg er tørr og varm, spesielt på fjellet. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har et par som ligner de der, men mine har ikke løs filttøffel inni og mer lodden pelskant øverst. Jeg elsker dem! De er gode og varme og holder meg glad og fornøyd hele vinteren. ) Jeg bryr meg filla om de er lekre og høyhelte - de holder meg varme og tørre og da er jeg fornøyd. ) Bruker dem til dongeri ja. Klagde forøvrig til min kjære i dag over at dere mobber meg for at mine nye støvler ikke er noe sexy. Han så bare litt forvirret på meg:"Trenger de være det da?" ) Han var helt enig med meg i at poenget er at jeg er tørr og varm, spesielt på fjellet. ) Det viktigste er jo at de er varme, og vanntette. Jeg tror jeg kjøper disse til sitt bruk jeg. Kommer nok ikke til å dra på shoppingrunde med dem ;O) Jeg driter forøvrig også i, om dem er høyhelte og lekre, det er til pynt for meg. Ikke hverdags og jobb ) Blir litt trasking ute nattestid på jobb(hørtes ikke bra ut), så deilig med noe jeg ikke blir blaut av. Fryser som regel veldig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har et par som ligner de der, men mine har ikke løs filttøffel inni og mer lodden pelskant øverst. Jeg elsker dem! De er gode og varme og holder meg glad og fornøyd hele vinteren. ) Jeg bryr meg filla om de er lekre og høyhelte - de holder meg varme og tørre og da er jeg fornøyd. ) Bruker dem til dongeri ja. Klagde forøvrig til min kjære i dag over at dere mobber meg for at mine nye støvler ikke er noe sexy. Han så bare litt forvirret på meg:"Trenger de være det da?" ) Han var helt enig med meg i at poenget er at jeg er tørr og varm, spesielt på fjellet. ) Disse du har? http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?quicksearchquery=sorel&categorytype=&productid=355420(BC_3) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Disse du har? http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?quicksearchquery=sorel&categorytype=&productid=355420(BC_3) Nei, de har mer bustete pels øverst. ) Lurer på om det er disse jeg: http://www.flottegaver.no/billeder/skopics/sorel-sko1.jpg De er sikkert ikke til salgs nå, jeg kjøpte dem jo i fjor. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Nei, de har mer bustete pels øverst. ) Lurer på om det er disse jeg: http://www.flottegaver.no/billeder/skopics/sorel-sko1.jpg De er sikkert ikke til salgs nå, jeg kjøpte dem jo i fjor. ) Fine de og ) Kjøper de som er på tilbud jeg ) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Ja, jeg har dem i sort! bruker dem når det er kaldt og da hele tiden bortsett fra når jeg skal pynte meg :-) De er kjempedeilige, holder deg varm og tørr. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Ja, jeg har dem i sort! bruker dem når det er kaldt og da hele tiden bortsett fra når jeg skal pynte meg :-) De er kjempedeilige, holder deg varm og tørr. Så deilig da ) Bare beige det er tilbud på, så går for det tror jeg. Er jo ikke selskapssko heller ) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg liker dem ikke fordi de er så tunge, så jeg foretrekker kopi-variantene. Men; nå er jeg sjelden i så kalde områder at jeg VIRKELIG trenger en sko som dette - så kopiene holder godt nok for meg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Jeg liker dem ikke fordi de er så tunge, så jeg foretrekker kopi-variantene. Men; nå er jeg sjelden i så kalde områder at jeg VIRKELIG trenger en sko som dette - så kopiene holder godt nok for meg. hvilke kopier tenker du på da? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 hvilke kopier tenker du på da? Jeg kjøpte mine på Obs i fjor faktisk, Vin>gard heter de (med merket i midten). For 299,- Men jeg har sett de har på Økonomisko og et par andre tilsvarende butikker også. De har sikkert ikke like god kvalitet, men de holder meg varm ned til -10 i et par timer, og lenger enn det er jeg sjelden ute. Heller ikke i særlig kaldere enn det. Med sokker i - så har jeg holdt ut noen timer i -15 til -20. Jeg har gått i vått terreng med dem, men ikke i vann/bekk - og det har de holdt fint til. Og jeg kjøper heller et par nye om et år (de ser fortsatt helt fine ut, foret er fint også - de er ett år gamle nå), enn å bruke Sorel. Mest fordi de er så tunge (mine veier ingenting), men også fordi jeg synes de er dyre - og at jeg ikke har behov for den kulde-/vannavvisningen de tilbyr. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Jeg kjøpte mine på Obs i fjor faktisk, Vin>gard heter de (med merket i midten). For 299,- Men jeg har sett de har på Økonomisko og et par andre tilsvarende butikker også. De har sikkert ikke like god kvalitet, men de holder meg varm ned til -10 i et par timer, og lenger enn det er jeg sjelden ute. Heller ikke i særlig kaldere enn det. Med sokker i - så har jeg holdt ut noen timer i -15 til -20. Jeg har gått i vått terreng med dem, men ikke i vann/bekk - og det har de holdt fint til. Og jeg kjøper heller et par nye om et år (de ser fortsatt helt fine ut, foret er fint også - de er ett år gamle nå), enn å bruke Sorel. Mest fordi de er så tunge (mine veier ingenting), men også fordi jeg synes de er dyre - og at jeg ikke har behov for den kulde-/vannavvisningen de tilbyr. Kjøpte noen som ligner på disse jeg, men litt finere ) http://www.dinsko.no/Dam/Modeller/Varmforet.aspx?art=235817&page=1&sort=i_but_dat%20DESC Kosta 399,- bare. Fant ut at Sorel kanskje blir litt klumpete, og at jeg sikkert ikke trenger dem så ofte. De jeg kjøpte kjentes varme nok ut. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Kjøpte noen som ligner på disse jeg, men litt finere ) http://www.dinsko.no/Dam/Modeller/Varmforet.aspx?art=235817&page=1&sort=i_but_dat%20DESC Kosta 399,- bare. Fant ut at Sorel kanskje blir litt klumpete, og at jeg sikkert ikke trenger dem så ofte. De jeg kjøpte kjentes varme nok ut. Linken virket ikke - men de blir sikkert bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.