punkyB Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Når man peker på et ikon så vise det en tekst som forteller hva ikonet gjelder - denne teksten er borte hos meg. Noen som vet hvordan jeg får satt den på? Jeg har Windows Vista og der finner jeg forløpig ikke helt fram ..... 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 På min PC kan du legge musepekeren over ikoner og høyreklikke med musen og da kommer det opp et vindu, der står det "Gi nytt navn" Prøv det 0 Siter
punkyB Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 På min PC kan du legge musepekeren over ikoner og høyreklikke med musen og da kommer det opp et vindu, der står det "Gi nytt navn" Prøv det Det får ikke jeg opp. Har du Vista ? Det gjelder feks. de ikonene nede i høyre hjørne - dvs. de programmene jeg har åpnet, men det er andre steder jeg mener det burde være tekst også. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Det får ikke jeg opp. Har du Vista ? Det gjelder feks. de ikonene nede i høyre hjørne - dvs. de programmene jeg har åpnet, men det er andre steder jeg mener det burde være tekst også. Nei, jeg har Windows XP prof. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Det får ikke jeg opp. Har du Vista ? Det gjelder feks. de ikonene nede i høyre hjørne - dvs. de programmene jeg har åpnet, men det er andre steder jeg mener det burde være tekst også. Er jeg inne på noe hvis du mener slike miniatyrbilder som kommer fram når du holder musepila over ikonet? Noen steder kommer bilde med tekst opp, andre steder bare tekst innrammet. Jeg søkte litt på min pc, og det kom fram at maskiner som ikke har Windows aero ikke får fram bildene i allefall. Du kan søke på maskinen din for å finne ut om du har det. Jeg var inne på "hjelp", og der var et eget felt der du kunne søke automatisk. 0 Siter
punkyB Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Er jeg inne på noe hvis du mener slike miniatyrbilder som kommer fram når du holder musepila over ikonet? Noen steder kommer bilde med tekst opp, andre steder bare tekst innrammet. Jeg søkte litt på min pc, og det kom fram at maskiner som ikke har Windows aero ikke får fram bildene i allefall. Du kan søke på maskinen din for å finne ut om du har det. Jeg var inne på "hjelp", og der var et eget felt der du kunne søke automatisk. Det er små ruter hvor det står tekst - som da forteller hvilket program ikonet gjelder. For windows update ikonet skal det da stå 'windows update' i en boks. Akkurat det ikonet kjenner jeg igjen men ikke alle de andre. Er jo kjappere å bare peke på ikonene for å finne ut av hva det gjelder. Litt usikker på om det er bilder noen ganger. Jeg ser jeg har Windows Aero spm skjema når jeg er inne på Mouse properties. Så da er det kanskje noe annet som er problemet hos meg? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Det er små ruter hvor det står tekst - som da forteller hvilket program ikonet gjelder. For windows update ikonet skal det da stå 'windows update' i en boks. Akkurat det ikonet kjenner jeg igjen men ikke alle de andre. Er jo kjappere å bare peke på ikonene for å finne ut av hva det gjelder. Litt usikker på om det er bilder noen ganger. Jeg ser jeg har Windows Aero spm skjema når jeg er inne på Mouse properties. Så da er det kanskje noe annet som er problemet hos meg? På egenskaper for mus under pekere står det hos meg "Windows Aero (Systemoppsett)" Jeg ser at der også er andre alternativer innen Aero. *Leiter videre* 0 Siter
punkyB Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 På egenskaper for mus under pekere står det hos meg "Windows Aero (Systemoppsett)" Jeg ser at der også er andre alternativer innen Aero. *Leiter videre* Jeg kjørte en windows update og etter restart så fungerte det plutselig !! Takk for at du svarte ! :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.