Lillemus Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Nå har jeg klint på primer (sånn blå guffe) på veggen og skal legge flis i morra. Litt for sent oppdaget jeg at den skulle vært uttynnet en del med vann først... Hva skjer nå da? Blir det krise eller skjer det ingenting? Bruker ikke primer for fuktsperre, men pga at veggen er porøs. Og hvordan i huleste får jeg det av fingrene!? Ikke engang plasterfjerner tar dette her... ( 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Mannen min tynnet den ikke ut. Jeg spurte han hvordan den er å fjerne fra hendene. Jeg vurderte om jeg skulle sensurere svaret, men pytt pytt: "Ja, det er noe helveteskap å få bort. Det sitter på i uker. En må bruke hansker" 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Skal du legge flis selv? Du er flink du gitt:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Skal du legge flis selv? Du er flink du gitt:-) Hadde tenkt å prøve.... Kan da umulig være såååå himla vanskelig!? Svigerinna mi har gjort det flere ganger med godt resultat. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Skrevet 15. oktober 2008 Mannen min tynnet den ikke ut. Jeg spurte han hvordan den er å fjerne fra hendene. Jeg vurderte om jeg skulle sensurere svaret, men pytt pytt: "Ja, det er noe helveteskap å få bort. Det sitter på i uker. En må bruke hansker" Da tenker jeg ikke mer på at jeg glemte å tynne den ut. ) Hansker ja.... *Husker til en evt. neste gang* 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde tenkt å prøve.... Kan da umulig være såååå himla vanskelig!? Svigerinna mi har gjort det flere ganger med godt resultat. ) Lykke til :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde tenkt å prøve.... Kan da umulig være såååå himla vanskelig!? Svigerinna mi har gjort det flere ganger med godt resultat. ) Mamma har også lagt fliser alene, med godt resultat ) Trenger vel ikke være mann for å klare det ) Lykke til ) 0 Siter
Gjest Melbilla Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Mamma har også lagt fliser alene, med godt resultat ) Trenger vel ikke være mann for å klare det ) Lykke til ) Jeg trenger en mann for å klare det. En polakk. Som sønnen min sa her om dagen da vi spurte om vi kanskje skulle rive hytta han bygde i epletreet for flere år siden:- Kan ikke polakkene gjøre det? He he, han sa det med et flir om munnen da, så det var ikke så alvorlig ment, heldigvis:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Mannen min tynnet den ikke ut. Jeg spurte han hvordan den er å fjerne fra hendene. Jeg vurderte om jeg skulle sensurere svaret, men pytt pytt: "Ja, det er noe helveteskap å få bort. Det sitter på i uker. En må bruke hansker" Da kan jeg fortelle deg og mannen din at primer går bort med neglelakkfjerner! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Mamma har også lagt fliser alene, med godt resultat ) Trenger vel ikke være mann for å klare det ) Lykke til ) ''Mamma har også lagt fliser alene, med godt resultat ) Trenger vel ikke være mann for å klare det )'' *Puh* Jeg begynte etterhvert å lure for alle så veldig overrasket ut da jeg sa jeg skulle legge dem selv.... Jeg er ikke kjent for ha 10 tommeltotter heller. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Da kan jeg fortelle deg og mannen din at primer går bort med neglelakkfjerner! ) Takk for tips ) Vi skal jo med tid og stunder fikse det andre badet også. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 ''Mamma har også lagt fliser alene, med godt resultat ) Trenger vel ikke være mann for å klare det )'' *Puh* Jeg begynte etterhvert å lure for alle så veldig overrasket ut da jeg sa jeg skulle legge dem selv.... Jeg er ikke kjent for ha 10 tommeltotter heller. ) ''Jeg er ikke kjent for ha 10 tommeltotter heller. )'' Nuh vel, men jeg kjenner flere svært nevenyttige folk som har lagt fliser selv og som er langt fra fornøyde ettersom jobben "bare" ble 99% vellykket. Selv er jeg så pirkete at jeg ikke hadde greid å leve med så mye som ei skeiv flis, jeg fokusrere på sånne små uskjønnheter i noe som ellers skulle vært lekkert. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 ''Jeg er ikke kjent for ha 10 tommeltotter heller. )'' Nuh vel, men jeg kjenner flere svært nevenyttige folk som har lagt fliser selv og som er langt fra fornøyde ettersom jobben "bare" ble 99% vellykket. Selv er jeg så pirkete at jeg ikke hadde greid å leve med så mye som ei skeiv flis, jeg fokusrere på sånne små uskjønnheter i noe som ellers skulle vært lekkert. ''jeg fokusrere på sånne små uskjønnheter i noe som ellers skulle vært lekkert.'' Har inntrykk av at de fleste er som deg... Jeg har det veldig enkelt som fint kan leve med skjevheter og småfeil :-) Sparer meg for mange ergrelser og penger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 ''Jeg er ikke kjent for ha 10 tommeltotter heller. )'' Nuh vel, men jeg kjenner flere svært nevenyttige folk som har lagt fliser selv og som er langt fra fornøyde ettersom jobben "bare" ble 99% vellykket. Selv er jeg så pirkete at jeg ikke hadde greid å leve med så mye som ei skeiv flis, jeg fokusrere på sånne små uskjønnheter i noe som ellers skulle vært lekkert. Jeg har valgt fliser som ikke har helt rette kanter så jeg antar ujevnhetene ikke vi synes så godt når jeg får på fugemassen over helga. ) Og om de som en gang i tiden kjøper leiligheten etter meg vil slå ned flisene så versågod. ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har valgt fliser som ikke har helt rette kanter så jeg antar ujevnhetene ikke vi synes så godt når jeg får på fugemassen over helga. ) Og om de som en gang i tiden kjøper leiligheten etter meg vil slå ned flisene så versågod. ) Er jo en grei innstilling, men jeg er altså _veldig_ pirkete sånn sett. Utrolig rart i grunnen, for ellers er jeg et rotehue. Eller kanskje derfor jeg er pirkete der jeg _kan_ ha orden? :-D 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 ''jeg fokusrere på sånne små uskjønnheter i noe som ellers skulle vært lekkert.'' Har inntrykk av at de fleste er som deg... Jeg har det veldig enkelt som fint kan leve med skjevheter og småfeil :-) Sparer meg for mange ergrelser og penger. Heldig du! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Er jo en grei innstilling, men jeg er altså _veldig_ pirkete sånn sett. Utrolig rart i grunnen, for ellers er jeg et rotehue. Eller kanskje derfor jeg er pirkete der jeg _kan_ ha orden? :-D Eksen ringte nettopp, han og ungene var innom hos meg en tur (jeg er på jobb) og han sa det så fint ut. ) Så da regner jeg det som godkjent for han er skikkelig handyman. Alle flisene hang på veggen i alle fall.... *Hehe* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Eksen ringte nettopp, han og ungene var innom hos meg en tur (jeg er på jobb) og han sa det så fint ut. ) Så da regner jeg det som godkjent for han er skikkelig handyman. Alle flisene hang på veggen i alle fall.... *Hehe* ''Alle flisene hang på veggen i alle fall.... *Hehe*'' Så absolutt et godt tegn, hehe. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har valgt fliser som ikke har helt rette kanter så jeg antar ujevnhetene ikke vi synes så godt når jeg får på fugemassen over helga. ) Og om de som en gang i tiden kjøper leiligheten etter meg vil slå ned flisene så versågod. ) Ujevne kanter er tingen! Ingen sak å legge fliser når man bare tar seg tida og gjør det som bruksanvisninga sier. Godt grunnarbeid er halve jobben - og primer må man bare leve med ei stund... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Ujevne kanter er tingen! Ingen sak å legge fliser når man bare tar seg tida og gjør det som bruksanvisninga sier. Godt grunnarbeid er halve jobben - og primer må man bare leve med ei stund... Gikk så fint at! ) Med rett utgangspunkt og benk i vater er det ikke noe problem. *Hehe* Manger bare fuging og silikon nå så er jeg ferdig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.