pekkaline Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Min datter har vært hos frisør i dag. Hun fikk klippet bra mye av lengden og ble kjempefin og litt røff Men jeg skal jaggu si prisen også var røff................ Hva betaler dere for en ti-åring? Vi måtte betale voksenpris kr 547kroner. Jeg spurte om ikke barneklipp var billigere, men da fikk jeg vite at grensen for barn og voksen er ti år. Sprøtt. Men vi er fornøyde med frisyren i det minste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tror jeg betalte 350 kr for datteren min til hun var 12 år. Hun er nå 13 år og skal til frisøren i neste uke. Får se da om det stiger. Jeg selv klippet håret og stripet etterveksten for et par uker siden. Det kosta 1250. Over 500 kr for en 10-åring synes jeg er veldig dyrt! Snuppa på 3 hadde så lite hår da hun var der sist at de tok panneluggpris. 50 kr, tror jeg. Hun skal også klippe seg i neste uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Oi, det var dyrt! Husker ikke hav vi betalte sist gang for vårt barn, men langt under det - kanskje 300 kroner?? (Må legge til at han langt i fra har typisk gutteklipp som er gjort i en håndvending - han insisterer fortsatt på å være ganske langhåret og med "kul" sveis....*S*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tror jeg betalte 350 kr for datteren min til hun var 12 år. Hun er nå 13 år og skal til frisøren i neste uke. Får se da om det stiger. Jeg selv klippet håret og stripet etterveksten for et par uker siden. Det kosta 1250. Over 500 kr for en 10-åring synes jeg er veldig dyrt! Snuppa på 3 hadde så lite hår da hun var der sist at de tok panneluggpris. 50 kr, tror jeg. Hun skal også klippe seg i neste uke. Jeg har klippet henne selv for det meste, så det er lenge siden vi var hos frisøren. Hun gledet seg og koste seg med stellet hun fikk. Bra det da, men ja, det var overpris synes jeg. Jaja, jeg sparer masse frisørpenger jeg. Klipper mann og begge guttene hjemme. 12års grense høres mer normalt ut. Når vi selv går dit, ja da koster det peng 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Oi, det var dyrt! Husker ikke hav vi betalte sist gang for vårt barn, men langt under det - kanskje 300 kroner?? (Må legge til at han langt i fra har typisk gutteklipp som er gjort i en håndvending - han insisterer fortsatt på å være ganske langhåret og med "kul" sveis....*S*) De er jo så skjønne Klart de må ha litt lengde når det er slik de fleste har håret.Også litt stæsj i håret, det må til Når jeg har klippet guttene mine så har de fremdeles langt hår. Faren er litt gammeldags og mener jeg burde tatt mere. Samme visa hver gang hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har klippet henne selv for det meste, så det er lenge siden vi var hos frisøren. Hun gledet seg og koste seg med stellet hun fikk. Bra det da, men ja, det var overpris synes jeg. Jaja, jeg sparer masse frisørpenger jeg. Klipper mann og begge guttene hjemme. 12års grense høres mer normalt ut. Når vi selv går dit, ja da koster det peng Jeg hadde aldri fått komme i håret på den eldste, og det ga hun grei beskjed om her en dag Jeg har også klippet mann og sønn i alle år, men sønnen min har fått frisørtime nå og da etter han ble litt mer nøye med sveisen. Jeg har ikke evner til å takle alle hans krav om lugg osv Nå begynner håret å bli litt "Simpson" igjen, men det skal ikke røres... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 De er jo så skjønne Klart de må ha litt lengde når det er slik de fleste har håret.Også litt stæsj i håret, det må til Når jeg har klippet guttene mine så har de fremdeles langt hår. Faren er litt gammeldags og mener jeg burde tatt mere. Samme visa hver gang hehe Faren er den som maser mest om at han burde være kortere på håret her hos oss også. Og jeg må jo si at jeg tror han ville vært veldig fin med kortere hår - sånn som det er nå, blir det jo mye lang lugg som "henger og slenger" i fjeset. Er så vakkert fjes burde ikke skjules bak _hår_, mener nå jeg;-) Men han vil helst ha langt hår selv, da, og ved et par tilfeller de siste årene har han kommet ut fra frisøren og vært på gråten over at de har klippet alt for mye. Så da kommer mor beskytteren inn i bildet og er meget bestemt overfor frisørene at her må det absolutt ikke klippes for mye!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Rått! Jeg var hos frisøren med småjentene her, 4 og 6 år gamle. De stilte med nyvasket hår som bare ble dusjet vått, og klippet et par tre cm av lengden rett av. Thats it. Max 10 minutter pr barn tok det. Pris: 690 kr. Jeg holdt på å svime av! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Faren er den som maser mest om at han burde være kortere på håret her hos oss også. Og jeg må jo si at jeg tror han ville vært veldig fin med kortere hår - sånn som det er nå, blir det jo mye lang lugg som "henger og slenger" i fjeset. Er så vakkert fjes burde ikke skjules bak _hår_, mener nå jeg;-) Men han vil helst ha langt hår selv, da, og ved et par tilfeller de siste årene har han kommet ut fra frisøren og vært på gråten over at de har klippet alt for mye. Så da kommer mor beskytteren inn i bildet og er meget bestemt overfor frisørene at her må det absolutt ikke klippes for mye!! ;-) Det er godt at mødre lytter til deres ønsker og passer på hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Rått! Jeg var hos frisøren med småjentene her, 4 og 6 år gamle. De stilte med nyvasket hår som bare ble dusjet vått, og klippet et par tre cm av lengden rett av. Thats it. Max 10 minutter pr barn tok det. Pris: 690 kr. Jeg holdt på å svime av! Det er så en får lyst til å banne....*huff* Ja det var rått!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Snuppa på 8 var hos frisøren i sommer, ble klippet hos lærling = halv pris, tror vi betalte 160,-? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rått. Tror jeg sparer mange penger på å klippe både jentungen og gubben selv:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rått. Tror jeg sparer mange penger på å klippe både jentungen og gubben selv:-) Samme her,- minste + Far klipper jeg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Snuppa på 8 var hos frisøren i sommer, ble klippet hos lærling = halv pris, tror vi betalte 160,-? Ja det er overkommelig med tre hundre som vanlig pris da. Men voksenpris fra ti år synes jeg er drøyt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Rått. Tror jeg sparer mange penger på å klippe både jentungen og gubben selv:-) Ja det er en fryd at vi sparer de pengene Så når jeg går til frisøren så har jeg i allefall ikke dårlig samvittighet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Snuppa på 8 var hos frisøren i sommer, ble klippet hos lærling = halv pris, tror vi betalte 160,-? Min erfaring med at lærlinger klipper barn er ikke særlig bra. Jeg måtte ha med meg ungene til en frisørtime, hvor jeg bl.a skulle stripe håret slik at det tok litt tid (pappaen skulle komme og hente ungene når han var ferdig på jobb). Siden lærlingen var ledig tenkte jeg å være litt smart og lurte på om hun kunne klippe gutten min på 6 år - han skulle ha en kort grei guttefrisyre (barbermaskin i nakken og på sidene). MEN - det viste seg at lærlingen ikke fikk bruke barbermaskin ennå, skulle lære seg å bruke saks. Hun brukte VANVITTIG lang tid på å klippe han (over 1 time), frisyren ble bra tilslutt, men tålmodigheten til 6-åringen var veldig frynset da hun var ferdig. Lurer på om jeg får han med meg til frisøren flere ganger... Så selv om det var billig, var det ikke verdt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rått! Jeg var hos frisøren med småjentene her, 4 og 6 år gamle. De stilte med nyvasket hår som bare ble dusjet vått, og klippet et par tre cm av lengden rett av. Thats it. Max 10 minutter pr barn tok det. Pris: 690 kr. Jeg holdt på å svime av! Vel, jeg hadde nektet å betale, det er sikkert. Da fikk de heller ringt etter politi!! Jeg betaler 150 kr vanligvis for jenta mi på 10. Betalte 200 en gang, men da fikk hun sveiset fast en blå stripe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Min erfaring med at lærlinger klipper barn er ikke særlig bra. Jeg måtte ha med meg ungene til en frisørtime, hvor jeg bl.a skulle stripe håret slik at det tok litt tid (pappaen skulle komme og hente ungene når han var ferdig på jobb). Siden lærlingen var ledig tenkte jeg å være litt smart og lurte på om hun kunne klippe gutten min på 6 år - han skulle ha en kort grei guttefrisyre (barbermaskin i nakken og på sidene). MEN - det viste seg at lærlingen ikke fikk bruke barbermaskin ennå, skulle lære seg å bruke saks. Hun brukte VANVITTIG lang tid på å klippe han (over 1 time), frisyren ble bra tilslutt, men tålmodigheten til 6-åringen var veldig frynset da hun var ferdig. Lurer på om jeg får han med meg til frisøren flere ganger... Så selv om det var billig, var det ikke verdt det. Jeg slipper ikke lærlinger til i mitt eget hår lengre, men på Snuppa gikk det helt fint. Hun skulle ikke ha noen avansert klipp og lærlingen var nesten ferdig med perioden sin tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det var dyrt. Det koster vanligvis ca. kr. 250 å klippe våre barn, som er 5 og 7. Da er det "skikkelig" klipp og ikke maskin (annet enn litt i nakken). Men antar det er dyrere når barnet er eldre, og jenter/kvinner er vel også ofte dyrere enn gutter/menn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, det er svindyrt..... Klipte snuppen hos min frisør, tror jeg betalt 375kr.. Fikk sjokk her og.. Neste gang skal jeg spør om pris før vi klipper, for jeg tror det varierer litt.. Evt klippe hos en lærling :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.