pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Det var dyrt. Det koster vanligvis ca. kr. 250 å klippe våre barn, som er 5 og 7. Da er det "skikkelig" klipp og ikke maskin (annet enn litt i nakken). Men antar det er dyrere når barnet er eldre, og jenter/kvinner er vel også ofte dyrere enn gutter/menn. Det meste er vel dyrt når det gjelder kropp med tilbehør, men den prisen var jeg totalt uforberedt på. Men neste gang så vet jeg om det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, det er svindyrt..... Klipte snuppen hos min frisør, tror jeg betalt 375kr.. Fikk sjokk her og.. Neste gang skal jeg spør om pris før vi klipper, for jeg tror det varierer litt.. Evt klippe hos en lærling :0) Sist jenta mi fikk klipp så var det av lærling. Det endte med ny time pga det ble veldig skjevt. Men det er jo mange flinke lærlinger, det var nok bare uflaks... Frisørskolen tar også imot kunder, kanskje det vurderes neste gang her. 375 var også dyrt ja, til gutt å være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sist jenta mi fikk klipp så var det av lærling. Det endte med ny time pga det ble veldig skjevt. Men det er jo mange flinke lærlinger, det var nok bare uflaks... Frisørskolen tar også imot kunder, kanskje det vurderes neste gang her. 375 var også dyrt ja, til gutt å være. 375,- er mer enn jeg betaler for helstuss på meg selv. Mener jeg betaler 360,-? Tar jeg bare luggen koster det 60,-. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 375,- er mer enn jeg betaler for helstuss på meg selv. Mener jeg betaler 360,-? Tar jeg bare luggen koster det 60,-. ) Jeg tror kanskje det gjelder å ikke bo i by,/klippe se i by men heller dra på landet Prisene er ikke fullt så sterke der har jeg inntrykk av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Sist jenta mi fikk klipp så var det av lærling. Det endte med ny time pga det ble veldig skjevt. Men det er jo mange flinke lærlinger, det var nok bare uflaks... Frisørskolen tar også imot kunder, kanskje det vurderes neste gang her. 375 var også dyrt ja, til gutt å være. He,he, men har har jo mye hår da ;0) Klippet av 20cm..Ble så fin at! He,eh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 He,he, men har har jo mye hår da ;0) Klippet av 20cm..Ble så fin at! He,eh! Oi, ja det var noe ala min datters lengdekutt det Han er sikkert nydelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Oi, ja det var noe ala min datters lengdekutt det Han er sikkert nydelig Verdens nydeligste ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Verdens nydeligste ;0) pst, noen har gifta seg! Sjekk det ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 pst, noen har gifta seg! Sjekk det ut. Jeg kommer ikke inn........ :0( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg kommer ikke inn........ :0( Så kjipt. Har og problemer til og fra. Det begynner på N Jeg må la datteren min ha maskinen litt her, men jeg skal se tv så det går bra. Ha en fin keld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Så kjipt. Har og problemer til og fra. Det begynner på N Jeg må la datteren min ha maskinen litt her, men jeg skal se tv så det går bra. Ha en fin keld. Ååå, så spennende! Kos deg :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg tror kanskje det gjelder å ikke bo i by,/klippe se i by men heller dra på landet Prisene er ikke fullt så sterke der har jeg inntrykk av. Nåh. Frisøren min er da i byen, riktignok ikke i Trondheim sentrum, men... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 375,- er mer enn jeg betaler for helstuss på meg selv. Mener jeg betaler 360,-? Tar jeg bare luggen koster det 60,-. ) Går du til frisøren for å klippe luggen, altså? Det er jo bare å gre og klippe rett av jo. Det klarer du selv, asså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Går du til frisøren for å klippe luggen, altså? Det er jo bare å gre og klippe rett av jo. Det klarer du selv, asså Det var en periode for mange år siden at jeg drev og klipte luggen selv, men etter at frisørene flere ganger sa tørt:"Og du har klippet deg selv ser jeg..." så sluttet jeg med det... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg var hos frisør i går. Helklipp av et hår som hadde gått alt for lenge uten klipp. Tror det var 6 mnd siden jeg klippet meg jeg. Betalte 360 kr, og jeg synes det var i overkant..... For jentene mine betaler jeg rundt 160 tror jeg, husker ikke helt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg var hos frisør i går. Helklipp av et hår som hadde gått alt for lenge uten klipp. Tror det var 6 mnd siden jeg klippet meg jeg. Betalte 360 kr, og jeg synes det var i overkant..... For jentene mine betaler jeg rundt 160 tror jeg, husker ikke helt.. Fortsett å klippe dere der ja, det var overkommelige priser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fortsett å klippe dere der ja, det var overkommelige priser Tror det er det det ligger på her. Bor på et lite sted men med frisører på hvert hjørne føler jeg :-) De konkurrerer nok om kundene :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.