Gå til innhold

Frisøren

pekkaline

Anbefalte innlegg

Det var dyrt.

Det koster vanligvis ca. kr. 250 å klippe våre barn, som er 5 og 7. Da er det "skikkelig" klipp og ikke maskin (annet enn litt i nakken).

Men antar det er dyrere når barnet er eldre, og jenter/kvinner er vel også ofte dyrere enn gutter/menn.

Det meste er vel dyrt når det gjelder kropp med tilbehør, men den prisen var jeg totalt uforberedt på. Men neste gang så vet jeg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er svindyrt.....

Klipte snuppen hos min frisør, tror jeg betalt 375kr..

Fikk sjokk her og.. Neste gang skal jeg spør om pris før vi klipper, for jeg tror det varierer litt..

Evt klippe hos en lærling :0)

Sist jenta mi fikk klipp så var det av lærling. Det endte med ny time pga det ble veldig skjevt. Men det er jo mange flinke lærlinger, det var nok bare uflaks... Frisørskolen tar også imot kunder, kanskje det vurderes neste gang her. 375 var også dyrt ja, til gutt å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jenta mi fikk klipp så var det av lærling. Det endte med ny time pga det ble veldig skjevt. Men det er jo mange flinke lærlinger, det var nok bare uflaks... Frisørskolen tar også imot kunder, kanskje det vurderes neste gang her. 375 var også dyrt ja, til gutt å være.

375,- er mer enn jeg betaler for helstuss på meg selv. Mener jeg betaler 360,-? Tar jeg bare luggen koster det 60,-. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

375,- er mer enn jeg betaler for helstuss på meg selv. Mener jeg betaler 360,-? Tar jeg bare luggen koster det 60,-. :o)

Jeg tror kanskje det gjelder å ikke bo i by,/klippe se i by men heller dra på landet ;) Prisene er ikke fullt så sterke der har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he, men har har jo mye hår da ;0)

Klippet av 20cm..Ble så fin at! He,eh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he, men har har jo mye hår da ;0)

Klippet av 20cm..Ble så fin at! He,eh!

Oi, ja det var noe ala min datters lengdekutt det :) Han er sikkert nydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer ikke inn........ :0(

Så kjipt. Har og problemer til og fra. Det begynner på N

Jeg må la datteren min ha maskinen litt her, men jeg skal se tv så det går bra. Ha en fin keld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt. Har og problemer til og fra. Det begynner på N

Jeg må la datteren min ha maskinen litt her, men jeg skal se tv så det går bra. Ha en fin keld.

Ååå, så spennende!

Kos deg :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det gjelder å ikke bo i by,/klippe se i by men heller dra på landet ;) Prisene er ikke fullt så sterke der har jeg inntrykk av.

Nåh. Frisøren min er da i byen, riktignok ikke i Trondheim sentrum, men... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du til frisøren for å klippe luggen, altså? Det er jo bare å gre og klippe rett av jo. Det klarer du selv, asså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går du til frisøren for å klippe luggen, altså? Det er jo bare å gre og klippe rett av jo. Det klarer du selv, asså;)

Det var en periode for mange år siden at jeg drev og klipte luggen selv, men etter at frisørene flere ganger sa tørt:"Og du har klippet deg selv ser jeg..." så sluttet jeg med det... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos frisør i går. Helklipp av et hår som hadde gått alt for lenge uten klipp. Tror det var 6 mnd siden jeg klippet meg jeg. Betalte 360 kr, og jeg synes det var i overkant.....

For jentene mine betaler jeg rundt 160 tror jeg, husker ikke helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos frisør i går. Helklipp av et hår som hadde gått alt for lenge uten klipp. Tror det var 6 mnd siden jeg klippet meg jeg. Betalte 360 kr, og jeg synes det var i overkant.....

For jentene mine betaler jeg rundt 160 tror jeg, husker ikke helt..

Fortsett å klippe dere der ja, det var overkommelige priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett å klippe dere der ja, det var overkommelige priser :)

Tror det er det det ligger på her. Bor på et lite sted men med frisører på hvert hjørne føler jeg :-) De konkurrerer nok om kundene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...