leni76 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 ENDELIG er prison break tilbake..dobbel episode i kveld.Gleder meg som en unge! Wentworth Miller er jo sååå fin! Noen som har ris/ros til serien? 0 Siter
nedtelling Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har bodd i England halvannet år, og har ikke fått med med det som har skjedd. hvilken sesong er vi inne i nå?? 0 Siter
Gjest seasons in the sun Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har bodd i England halvannet år, og har ikke fått med med det som har skjedd. hvilken sesong er vi inne i nå?? Nå er det sesong 4 som går. Den beste serien EVER! 0 Siter
Gjest ulle litu Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Nå er det sesong 4 som går. Den beste serien EVER! Er lei serien for flere sesonger siden jeg! Typisk serie hvor det a l d r i blir noen løsning. De bare finner på nye plott og historier. Akkurat som Lost og Hotel Cesar og alle andre hjernedøde serier. Det blir bare for dumt til slutt. Men er veldig moro første, og noen ganger andre, sesongen. Samme var det med '24' forresten. 0 Siter
Soulshine Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Datt av midt i runde 2, da jeg skjønte at dette ble noe evigvarende greier. Nå ser jeg Rome på fredager, den liker jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.