Gå til innhold

prison break!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG er prison break tilbake..dobbel episode i kveld.Gleder meg som en unge! Wentworth Miller er jo sååå fin! Noen som har ris/ros til serien?

Skrevet

Jeg har bodd i England halvannet år, og har ikke fått med med det som har skjedd. hvilken sesong er vi inne i nå??

Gjest seasons in the sun
Skrevet

Jeg har bodd i England halvannet år, og har ikke fått med med det som har skjedd. hvilken sesong er vi inne i nå??

Nå er det sesong 4 som går.

Den beste serien EVER!

Gjest ulle litu
Skrevet

Nå er det sesong 4 som går.

Den beste serien EVER!

Er lei serien for flere sesonger siden jeg! Typisk serie hvor det a l d r i blir noen løsning. De bare finner på nye plott og historier. Akkurat som Lost og Hotel Cesar og alle andre hjernedøde serier. Det blir bare for dumt til slutt. Men er veldig moro første, og noen ganger andre, sesongen. Samme var det med '24' forresten.

Skrevet

Datt av midt i runde 2, da jeg skjønte at dette ble noe evigvarende greier. Nå ser jeg Rome på fredager, den liker jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...