Gå til innhold

Hvor mange år skal man gå , før det sjer noe?

Anbefalte innlegg

Gjest janharry
Skrevet

Hei Har noen spørsmål angående Midlertidig uføre trygd og uførepesjon. Er en mann på 40 år. som har slitt med søvnprobler i 22 år "Nattskrekkanfall" Som ettervert gikk vidre løs på helsa, med Tvang/ angst/Og ryggproblemer pga Nattanfalene jeg har . Tvang og angst fikk jeg i 1995.Blei sykmeld og gikk innpå Rehabeliteringspenger i 1995 gikk så til behanlig hos psykolog og psykriatiker og prøvde ute førsjelige medisner i 4-5 år. uten noen bedring. Gikk på Rehabelieringspenger til 2004. Fikk da midlertidig ufør til nå November 2008. Har i dag fått et nytt vedtak til 2012.Har hatt 4 forsjelige saksbehadler med 4 forsjelige meninger. Hun jeg har nå, vil at jeg skal kjøre opp til vogntog..virker ikke som de vet at jeg har Tvang/angst og søvnproblemer .. Er blitt MEGET lei av denne usikker fremtiden, med tanke på økonomi. Redd for og bli sittende syk uten penger. Har ikke jeg krav på uførepensjon ? Skal jeg klagge på det vedaket jeg har fått ? Kan jeg få tilbake min gammle saksbehandler ? Med hilsen Utbrennt og lei av nav

Gjest høstløv
Skrevet

Her finner du informasjon om Tidsbegrenset uføreytelser

http://www.nav.no/Jobb+og+arbeidsliv/Jobb+og+helse/Uf%C3%B8reytelser/Tidsbegrenset+uf%C3%B8rest%C3%B8nad

"Tidsbegrenset uførestønad er en uføreytelse som gis når det er en viss sannsynlighet for at du kan komme tilbake til arbeid senere."

NAV har sikkert ikke avskrevet deg som arbeidstaker for all fremtid, og det bør du være glad for, det er tragisk når forholdsvis unge mennesker blir uføretrygdet. Da gir en opp på en måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...