jubalong70 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 He he, for andre høres det helt sikkert komisk ut at dette skal karakteriseres som en utfordring:-) Men det er jo det på sett og vis... I dag har hun sittet med oss og spist brødbiter med leverpostei, og fått smake ris og kylling av oss! Riskornene var litt vanskelige å holde styr på inne i munnen, men alt var visst godt:-) Brødbitene var litt vanskelige å svelge også, men hun spiste minst 6 biter! Syntes visst det var morsomt selv også, hun har ikke landet helt enda...! Forresten: Hvordan går det med studiene? Venter på at du skal være jordmor hvert øyeblikk jeg se;-) Synes veldig mye kan karakteriseres som utfordringer når man har fått barn, jeg... Og når man endelig føler man har fått litt kontroll på ting, så endres de igjen..., ja, ja Det høres flott ut at hun koste seg slik med brødet og middagen. Tror det var veldig lurt å gjøre det på den måten. Og skolen, den går utmerket. Enn så lenge ligger jeg litt foran i løypa, og klarer å levere inn oppgaver før tiden. Innser at litt sykdom hos meg eller ungene og jeg vil bli liggende bakpå - og da kommer det til å bli ganske mye mer pesete. Fagene er stort sett spennende, og vi har mange gode forelesere (og noen dårlige da...). På øvingsavdelinga storkoser jeg meg, og lærer mye. Det er veldig mange av studentene som har/har hatt jobber innen pleie/omsorg, og de kan jo det meste av det vi øver på for tiden, men jeg er helt blank der, og lærer masse. Skulle så gjerne vært jordmor i morgen jeg , men det tar nok litt lengre tid... Dere får satse på å lage en ny verdensborger om 6-7 år, så skal jeg være veldig behjelpelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Synes veldig mye kan karakteriseres som utfordringer når man har fått barn, jeg... Og når man endelig føler man har fått litt kontroll på ting, så endres de igjen..., ja, ja Det høres flott ut at hun koste seg slik med brødet og middagen. Tror det var veldig lurt å gjøre det på den måten. Og skolen, den går utmerket. Enn så lenge ligger jeg litt foran i løypa, og klarer å levere inn oppgaver før tiden. Innser at litt sykdom hos meg eller ungene og jeg vil bli liggende bakpå - og da kommer det til å bli ganske mye mer pesete. Fagene er stort sett spennende, og vi har mange gode forelesere (og noen dårlige da...). På øvingsavdelinga storkoser jeg meg, og lærer mye. Det er veldig mange av studentene som har/har hatt jobber innen pleie/omsorg, og de kan jo det meste av det vi øver på for tiden, men jeg er helt blank der, og lærer masse. Skulle så gjerne vært jordmor i morgen jeg , men det tar nok litt lengre tid... Dere får satse på å lage en ny verdensborger om 6-7 år, så skal jeg være veldig behjelpelig Åhh, da må det nok bli en attpåklatt når vi blir lottomillionærer i så fall;-) For jeg klarer nok ikke å vente så lenge før vi prøver på nr to! Uansett tviler jeg på at du kommer til å jobbe i gokk her jeg bor...! Dessverre:-) Så fint å høre at studiene går bra! Godt å ligge litt foran ja, du har nok flere hindringer i hverdagen enn mange av medelevene dine. Og ikke minst er det godt å få bekreftet at man fortsatt "har det", etter flere år uten skole. Ville jeg følt i alle fall... Målet er langt unna, så jeg håper du synes det du driver med akkurat nå er interressant også! Ellers blir veien tung... Kommer sikkert til å høre hvordan det går med deg innimellom, hvis det er ok. Drømmer om det samme selv veit du;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Åhh, da må det nok bli en attpåklatt når vi blir lottomillionærer i så fall;-) For jeg klarer nok ikke å vente så lenge før vi prøver på nr to! Uansett tviler jeg på at du kommer til å jobbe i gokk her jeg bor...! Dessverre:-) Så fint å høre at studiene går bra! Godt å ligge litt foran ja, du har nok flere hindringer i hverdagen enn mange av medelevene dine. Og ikke minst er det godt å få bekreftet at man fortsatt "har det", etter flere år uten skole. Ville jeg følt i alle fall... Målet er langt unna, så jeg håper du synes det du driver med akkurat nå er interressant også! Ellers blir veien tung... Kommer sikkert til å høre hvordan det går med deg innimellom, hvis det er ok. Drømmer om det samme selv veit du;-) Ja, jeg må si jeg misunner mange av medelevene mine som er unge, frie og franke Men, jeg har jo hatt min tid jeg også. Studerte også når jeg var tidlig i 20-årene, og hadde det helt herlig. Leste når det passet meg... Jeg klager overhodet ikke. Jeg har valgt dette selv, og enn så lenge går det veldig greit. Jeg vet at løpet er langt, men det gjør ingenting. Tenk, nå har det snart gått et halvt år, og jeg har bare 2,5 år igjen før jeg er ferdig sykepleier Så skal jeg jobbe i 1 år, og det er jo ingenting. Og så får jeg bare håpe ting ligger til rette for meg, og jeg kan starte på neste bolk med utdanning. Og jordmorutdanninga er jo veldig mye praksis, samt at jeg da ikke er så uvant med å gå på skole lenger. Har sikkert fått litt teken på å skrive oppgaver også da Neida, dette skal gå så bra så. Og du må bare kommer etter Trengs jordmødre i gokk også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, jeg må si jeg misunner mange av medelevene mine som er unge, frie og franke Men, jeg har jo hatt min tid jeg også. Studerte også når jeg var tidlig i 20-årene, og hadde det helt herlig. Leste når det passet meg... Jeg klager overhodet ikke. Jeg har valgt dette selv, og enn så lenge går det veldig greit. Jeg vet at løpet er langt, men det gjør ingenting. Tenk, nå har det snart gått et halvt år, og jeg har bare 2,5 år igjen før jeg er ferdig sykepleier Så skal jeg jobbe i 1 år, og det er jo ingenting. Og så får jeg bare håpe ting ligger til rette for meg, og jeg kan starte på neste bolk med utdanning. Og jordmorutdanninga er jo veldig mye praksis, samt at jeg da ikke er så uvant med å gå på skole lenger. Har sikkert fått litt teken på å skrive oppgaver også da Neida, dette skal gå så bra så. Og du må bare kommer etter Trengs jordmødre i gokk også Nå kan jeg ikke se noen økonomisk mulighet for min del på veldig, veldig mange år, men byr sjansen seg så griper jeg den! Det er greit å ha noen drømmer også...! Det ser kanskje deilig ut å ikke ha annet enn skolen å tenke på, men ærlig talt, jeg misunner dem ikke likevel! Tenk på dine tre skjønne skapninger, hva du har som de ikke aner noe om... Dessuten er det jo mer styr å være singel enn å ha mann og barn;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå kan jeg ikke se noen økonomisk mulighet for min del på veldig, veldig mange år, men byr sjansen seg så griper jeg den! Det er greit å ha noen drømmer også...! Det ser kanskje deilig ut å ikke ha annet enn skolen å tenke på, men ærlig talt, jeg misunner dem ikke likevel! Tenk på dine tre skjønne skapninger, hva du har som de ikke aner noe om... Dessuten er det jo mer styr å være singel enn å ha mann og barn;-) He, he - du har så rett. Jeg vil absolut ikke unnvære "apekattene" mine Og ja, det å være singel er neimen ikke noe å trakte etter - selv om jeg av og til kunne tenke meg noen "første kyss" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 He, he - du har så rett. Jeg vil absolut ikke unnvære "apekattene" mine Og ja, det å være singel er neimen ikke noe å trakte etter - selv om jeg av og til kunne tenke meg noen "første kyss" :-) Første kyss er bare klønete og rart synes jeg, de blir så mye bedre etterhvert! Men den første forelskelsen... Oi oi oi;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 :-) Første kyss er bare klønete og rart synes jeg, de blir så mye bedre etterhvert! Men den første forelskelsen... Oi oi oi;-) He, he - jeg elsker (elsket) første kyss. Synes de var så fulle av forventning og spenning. Hmmm, leeeenge siden nå... Men jeg liker nå veldig godt "godt gifte kyss" også da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.