Hushjelpen Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Ser coop har 40%rabatt på pølser for medlemmer nå. Jeg er ikke medlem, men skal ha bursdagsselskap med masse pølser... Kan jeg låne kort av en nabo for å få det billigere?? Burde gå an det, de sjekker jo ikke hvem som eier kortet... Eller er det slik at rabatten ikke trekkes fra når du handler, men at du får igjen senere?? For da hjelper det jo ikke uansett:o) Ikke for meg i allefall, men hyggelig for naboen da:o) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Rabatten blir trukket fra når de drar medlemskortet i kassa. Det går helt sikkert greit å låne et kort med noen. Du får rabatten på medlemstilbudet og korteier får 2-3% av kjøpet ditt inn på sin konto hos Coop. 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Du kan sikkert låne kortet til naboen din. Jeg har medlemskort, men ingen sjekker at det virkelig er mitt...og rabatten blir trukket fra i det kortet blir dratt i kassa, så du får den med det samme!! Lykke til med handlinga!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Bare lån kort du! Jeg bruker ofte å gi kjæresten kortet mitt når han handler så jeg får kjøpeutbyttet. ) 0 Siter
Speak Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Lån deg et kort du. Ikke noe problem. Jeg har t.o.m. lånt bort kortet mitt i når jeg har stått i kø. (Dama foran meg kjøpte noe med medlemsrabatt, og fant ikke kortet sitt) 0 Siter
Gjest Hvitsnippforbryter? hihi Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Nei de trekker fra rabatten i kassa og den du låner kortet av blir sikkert glad for gratis bonuspoeng ;-) De sjekker aldri hvem som eier kortet, men kanskje lurt å betale kontant i tilfelle de sjekker senere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.