Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 ... morsans morsomme innlegg om finn-annonser og alt mulig rart på nett? Ingenting nytt i dag ...mrxx? *s* ...mariaflyflys linker til kule Monsoonklær? ...Lillemus? Har du fått dusja nå? ...Valnøtt? Er du på ferie? ...Dorthe? ...og alle dere andre! Har dere det bra? Jeg kjeder vettet av meg. Skriv noe underholdende. DOL = som å se maling tørke for tiden. Dritkjedelig. Jeg trenger råd mot en evt ørebetennelse også. Snuppa på 3 år sovna kl 17 etter to timers hyl og skrik. Nesedråper og stikkpille er gitt. Hun var syk med feber i helga. Hun hoster og er sur, så hun har det ikke bra. I går sovna hun kl 18:15, og våkna kl 08:15 i dag. Generelt sett så oppfører hun seg som en tenåring ;p Hva gjør man så? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Nei, jeg har ikke fått dusja. ( Jeg sto og puslet med å få de siste flisene på kjøkkenet på veggen, hadde flislim opp til albuene omtrent og har ikke vasket håret siden tirsdag. Sto og gledet meg til å ta den første dusjen i nytt dusjkabinett som ble innstallert halvannen time tidligere! Så ringer det på døra og en annen rørlegger som holdt på et par etasjer under står utenfor. "Vi tar vannet vi nå." "Nei! Hvor lenge da?" *Håpefull* "Nja, det blir en god stund ja..." F****! La meg si det sånn - jeg føler meg _ikke_ fresh akkurat nå! Og det skal bli vanvittig deilig å studere dusjkabinettet grundig fra innsiden i kveld! ) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 "Generelt sett så oppfører hun seg som en tenåring ;p Hva gjør man så?" Det eneste som hjelper mot tenårings problemer er å la åra gå og ungene bli voksne. ;-) Det er jo litt lenge å vente når snuppa bare er tre år, så jeg tror at det går over om et pr dager. trøste - trøste 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Valnøtt har jo "lagt opp"...! Men hun finnes blandt oss;-) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er her ihvertfall :-) Menneh.... Det er vel de som mener jeg er litt kjedelig dah - *snurt* :-) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Ørebetennelse ser det forresten ut til at du har funnet fasiten på - bortsett fra høyt med hodet når hun sover. Legg noen bøker under bena på senga i hodeenden så hodet kommer oppover så renner ikke snørra ut i mellomøret og lager trøbbel for småjenta. Så er det bare paracet og masse drikke og nesespray. Evt masse saltvann i tillegg hvis snørra er veldig tykk og seig. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Ørebetennelse ser det forresten ut til at du har funnet fasiten på - bortsett fra høyt med hodet når hun sover. Legg noen bøker under bena på senga i hodeenden så hodet kommer oppover så renner ikke snørra ut i mellomøret og lager trøbbel for småjenta. Så er det bare paracet og masse drikke og nesespray. Evt masse saltvann i tillegg hvis snørra er veldig tykk og seig. Takk for råd! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er her ihvertfall :-) Menneh.... Det er vel de som mener jeg er litt kjedelig dah - *snurt* :-) ? Velkommen :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Valnøtt har jo "lagt opp"...! Men hun finnes blandt oss;-) Ok... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 "Generelt sett så oppfører hun seg som en tenåring ;p Hva gjør man så?" Det eneste som hjelper mot tenårings problemer er å la åra gå og ungene bli voksne. ;-) Det er jo litt lenge å vente når snuppa bare er tre år, så jeg tror at det går over om et pr dager. trøste - trøste Takk for trøst ;p 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Lilleknøtta her oppfører seg også som en tenåring - det er faktisk nettopp beskrivelsen jeg bruker på henne.. Hun er 1 år og 8 mnd, og har vært slik et år allerede. Ajajaj.... !! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Nei, jeg har ikke fått dusja. ( Jeg sto og puslet med å få de siste flisene på kjøkkenet på veggen, hadde flislim opp til albuene omtrent og har ikke vasket håret siden tirsdag. Sto og gledet meg til å ta den første dusjen i nytt dusjkabinett som ble innstallert halvannen time tidligere! Så ringer det på døra og en annen rørlegger som holdt på et par etasjer under står utenfor. "Vi tar vannet vi nå." "Nei! Hvor lenge da?" *Håpefull* "Nja, det blir en god stund ja..." F****! La meg si det sånn - jeg føler meg _ikke_ fresh akkurat nå! Og det skal bli vanvittig deilig å studere dusjkabinettet grundig fra innsiden i kveld! ) Du stinker! *hehe* Jaja, det retter på seg snart! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Lilleknøtta her oppfører seg også som en tenåring - det er faktisk nettopp beskrivelsen jeg bruker på henne.. Hun er 1 år og 8 mnd, og har vært slik et år allerede. Ajajaj.... !! Sikkert lik sin mor, hehe! *s* Vi får støtte hverandre gjennom oppveksten til snuppelurene ;o) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Lilleknøtta her oppfører seg også som en tenåring - det er faktisk nettopp beskrivelsen jeg bruker på henne.. Hun er 1 år og 8 mnd, og har vært slik et år allerede. Ajajaj.... !! Da har du bare 16 år og 4 måneder med tenåringsproblemer i vente. Lykke til, sier jeg bare ;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224180902' post='3987632] Sikkert lik sin mor, hehe! *s* Vi får støtte hverandre gjennom oppveksten til snuppelurene ;o) Du, jeg var jeg så snill jeg, en engel faktisk. ;-D Ifølge min mor smilte jeg stort sett de første årene av mitt liv. Var ingen sint tenåring heller ;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Da har du bare 16 år og 4 måneder med tenåringsproblemer i vente. Lykke til, sier jeg bare ;-) *suuuuuuuuuuuukk* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Du, jeg var jeg så snill jeg, en engel faktisk. ;-D Ifølge min mor smilte jeg stort sett de første årene av mitt liv. Var ingen sint tenåring heller ;-) Moren din har selektiv hukommelse, hehe! Det er en fin ting å ha, for da husker man bare fryd og solskinn *s* 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224181512' post='3987643] Moren din har selektiv hukommelse, hehe! Det er en fin ting å ha, for da husker man bare fryd og solskinn *s* Blir sikkert slik vi og, hjernen har nok store hull sånn sett, ja :-) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 *suuuuuuuuuuuukk* Jeg har besøk av barnebarnet mitt på 16 måneder, hun er bare helt nydelig, går og synger og traller og prater dagen lang. Og så kommer hun og vil opp til bestemor og er raus med både koser og klemmer. Hun kan synge bæbæ lille lam og noen strofer av lille peter edderkopp og så kan hun telle til tre. I sted ble hun lagt i seng, og lå og sang for seg selv til hun sovnet, hun prøvde seg på å få bestemor til å komme og ta henne opp, men pappaen var streng på det. Jeg smelter helt, og skjønner ikke at deres småtroll kan ha "tenårings problemer" i den alderen. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har besøk av barnebarnet mitt på 16 måneder, hun er bare helt nydelig, går og synger og traller og prater dagen lang. Og så kommer hun og vil opp til bestemor og er raus med både koser og klemmer. Hun kan synge bæbæ lille lam og noen strofer av lille peter edderkopp og så kan hun telle til tre. I sted ble hun lagt i seng, og lå og sang for seg selv til hun sovnet, hun prøvde seg på å få bestemor til å komme og ta henne opp, men pappaen var streng på det. Jeg smelter helt, og skjønner ikke at deres småtroll kan ha "tenårings problemer" i den alderen. Hørtes ut som en harmonisk unge det :-) Det er jo ikke raseri konstant, men jeg vil si det er mye bestemte meninger i den lille kroppen her. Hun blir fort og ofte SINT, kaster mat og leker, hylskriker, slår mot oss, ligger på gulvet og slår og sparker, vil ikke ditt, skal ikke datt, neeeii!! Det er sånn styr til tider at jeg ikke skjønner hvordan dette skal gå.. Storebror har aldri vært i nærheten av slik temperament. Men når det er blitt kveld og hun skriker av full hals fordi hun er trøtt - og legger hodet på skulderen min når jeg løfter henne opp - da er hun så herlig.. og hun elsker å legge seg, rett ned med smokken, og sovner ganske straks. Og da er alt tilgitt ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.