Gå til innhold

Så kjedelig... hvor er...

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Hørtes ut som en harmonisk unge det :-)

Det er jo ikke raseri konstant, men jeg vil si det er mye bestemte meninger i den lille kroppen her. Hun blir fort og ofte SINT, kaster mat og leker, hylskriker, slår mot oss, ligger på gulvet og slår og sparker, vil ikke ditt, skal ikke datt, neeeii!!

Det er sånn styr til tider at jeg ikke skjønner hvordan dette skal gå.. Storebror har aldri vært i nærheten av slik temperament.

Men når det er blitt kveld og hun skriker av full hals fordi hun er trøtt - og legger hodet på skulderen min når jeg løfter henne opp - da er hun så herlig.. og hun elsker å legge seg, rett ned med smokken, og sovner ganske straks. Og da er alt tilgitt ;-)

Og da er de så nydelige, at man har lyst til å spise dem opp.

Og når neste dag kommer med skrik og skrål, så skulle man ønske at man hadde gjort det.

AneM1365380603
Skrevet

Lilleknøtta her oppfører seg også som en tenåring - det er faktisk nettopp beskrivelsen jeg bruker på henne.. Hun er 1 år og 8 mnd, og har vært slik et år allerede. Ajajaj.... !!

Trøst deg med at hun skriker mindre når ordene kommer :o) Jeg har fremdeles litt sutring her om ettermiddagene når hun er trøtt, men jeg synes alt ble så mye lettere fra hun var ca 2,5 år. Hun finner ikke på like mye galt lenger. Jeg slapper bedre av når jeg ikke ser henne.

Tenåringen synes jeg oppfører seg mye verre :-O

Skrevet

Trøst deg med at hun skriker mindre når ordene kommer :o) Jeg har fremdeles litt sutring her om ettermiddagene når hun er trøtt, men jeg synes alt ble så mye lettere fra hun var ca 2,5 år. Hun finner ikke på like mye galt lenger. Jeg slapper bedre av når jeg ikke ser henne.

Tenåringen synes jeg oppfører seg mye verre :-O

Jeg trøstet meg med det samme før hun kunne gå - når hun bare lærer seg å gå blir nok alt så meeget bedre. Vel, det gjorde det ikke. Men jeg håper det vil skje når hun får bedre språk ja.

Skrevet

Og da er de så nydelige, at man har lyst til å spise dem opp.

Og når neste dag kommer med skrik og skrål, så skulle man ønske at man hadde gjort det.

Hihi! :-)

Skrevet

Hørtes ut som en harmonisk unge det :-)

Det er jo ikke raseri konstant, men jeg vil si det er mye bestemte meninger i den lille kroppen her. Hun blir fort og ofte SINT, kaster mat og leker, hylskriker, slår mot oss, ligger på gulvet og slår og sparker, vil ikke ditt, skal ikke datt, neeeii!!

Det er sånn styr til tider at jeg ikke skjønner hvordan dette skal gå.. Storebror har aldri vært i nærheten av slik temperament.

Men når det er blitt kveld og hun skriker av full hals fordi hun er trøtt - og legger hodet på skulderen min når jeg løfter henne opp - da er hun så herlig.. og hun elsker å legge seg, rett ned med smokken, og sovner ganske straks. Og da er alt tilgitt ;-)

Det er sinne i en mygg, hehe! Helt normalt. Når hun raser og slenger seg ned på gulvet, er det lurt å gå vekk fra henne. Null oppmerksomhet, og det vil gå over. :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224180836' post='3987630]

Du stinker! *hehe* Jaja, det retter på seg snart! :)

Aaaahhhh.... Nå har jeg dusjet og for en herlig opplevelse! Nesten bedre enn orgasme! Men bare nesten... ;o)

*Meget fornøyd med dusjkabinettet sitt*

AneM1365380603
Skrevet

Jeg trøstet meg med det samme før hun kunne gå - når hun bare lærer seg å gå blir nok alt så meeget bedre. Vel, det gjorde det ikke. Men jeg håper det vil skje når hun får bedre språk ja.

Jeg hadde også forhåpninger om at alt skulle bli så mye bedre når de begynte å gå, men for en periode ble det jo bare verre.

Den minste er 3 år nå og kan leke veldig selvstendig. Hun er også hekta på pc og kan sitte der en god stund før hun blir lei. Det er utrolig så kjapt en nesten tom harddisk lærer i forhold til oss som må bla gjennom en haug med informasjon før vi husker ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...