Gjest disco Line Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har lenge brukt en hårgele fra CATZY som er merket med EKSTRA STRONG HOLD. Den er på en bronsefarget tube med teksten PERFECT FINISH GEL(rask forming & perfekt finish). Jeg har pleid å kjøpe denne hos Europris, men den finnes ikke lenger i hyllene der. Jeg har forsøkt andre merker, men den fra CATZY er etter min mening best(til mitt bruk). Noen som vet hvor man kan kjøpe denne? Har lett i diverse butikker, uten hell 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 http://www.travelsize.no/ds_product_info.php?products_id=436 0 Siter
Hestehoven Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har også langt hår og bruker alltid catzy. Jeg trodde de hadde den på alle daglivarebutikker, jeg. Jeg handler på mange forskjellige steder, kiwi, mega, rema bl.a, og finner den alltid. Jeg kjøpte ny på kiwi i går forresten. Til og med på statoil har de den her jeg bor. Så tror nok du finner den snart:) 0 Siter
Hestehoven Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Nå lese jeg altfor fort, jeg bruker sprayen jeg, ikke geleen! Beklager! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Hvis du ikke finner den kan du prøve Clynol spray og skum. Den limer håret slik som Catzy. Jeg brukte Catzy i min ungdom, men nå går det mest i Clynol. Mitt strie hår trenger lim. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.