Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 ... fordi dere bruker tida på å snoke i skattelistene! ;p Riv i gang en debatt da vel! Jeg skal se Hellstrøm rydder opp. Han virker noe sprengt, men tar for seg en restaurant i byen min i kveld. *hehe* Regner med det blir leven og masse tyn *s* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har vært på karneval med guttungen. 2 timer med meget høy lyd og aktivitetsnivå ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Skjønner ikke hvorfor NHD slettet innlegget mitt jeg, det om MMPI. Det har jeg ikke fått med meg. 0 Siter
nick Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Naboen min kan umulig ha råd til det huset, to biler og gressklipper med den luselønna? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Her er det ei stille, men full rulle: http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3987587 http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3987602 Jaja... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Skrevet 16. oktober 2008 Naboen min kan umulig ha råd til det huset, to biler og gressklipper med den luselønna? Hei nick! Du får bare spekulere videre *s* 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Naboen min kan umulig ha råd til det huset, to biler og gressklipper med den luselønna? Og naboen min kan umulig ha råd til å bygge på huset sitt, men den inntekta som ligger godt under gjennomsnittslønna for en industriarbeider. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Naboen min kan umulig ha råd til det huset, to biler og gressklipper med den luselønna? meldinger 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 På P3 sa de noe om at skattebetalerne skulle deles inn i noen slags "klasser", alt etter hva de "dreiv med", som skulle legges ved listene.... men det fant jeg ikke? Noen som vet noe om dette? nei 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har hatt besøk i dag, også har jeg vært i svømmehallen med jenta mi i kveldinga. I dag er det tv-kveld. Jeg skal se fenomerer og sysnke barn på FEM Har lagt merke til at det er stille her for tiden ja. 0 Siter
tonie Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Pøh. Skattelistene interesserer meg midt i ryggen. Jeg har jobbet, jeg. Masse! Jeg er faktisk meget flink, er jeg:) Det virker litt dødt her, jeg er enig med deg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Not guilty - har ikke vært innom skattelistene i det hele tatt. Vi fikk igjen penger, det er alt jeg trenger å vite. Jeg har gjort noe så revolusjonerende som å delta i RL i kveld. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Ikke har jeg sjekket opp noen, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Jeg regner med at en venninne av meg har full kontroll. Hvert eneste år er det sammenligninger mellom inntektene her og hjemme hos henne. Jeg synes bare det er rart at hun ikke har ringt enda, he he. Kanskje de kom dårlig ut i år 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Ikke har jeg sjekket opp noen, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Jeg regner med at en venninne av meg har full kontroll. Hvert eneste år er det sammenligninger mellom inntektene her og hjemme hos henne. Jeg synes bare det er rart at hun ikke har ringt enda, he he. Kanskje de kom dårlig ut i år Hæ, ringer hun deg for å snakke om hvordan dere kom ut på skattelistene sammenliknet med hverandre? Det er jo helt sjukt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Hæ, ringer hun deg for å snakke om hvordan dere kom ut på skattelistene sammenliknet med hverandre? Det er jo helt sjukt. Ja, hun gjør det. Spesielt er det mennene våre som skal sammenlignes. Hun valgte han pga hans fete lommebok, og forholdet er jo deretter. Jeg har nevnt henne før. Hun ville ha meg som forlover, men jeg sa nei pga at hun har valgt han på feil grunnlag. De er på vei fra hverandre. De ble heller ikke gift. Det høres kanskje rart ut, men jeg er glad i henne til tross for disse faktene. Jeg kjenner henne og hennes bakgrunn, derfor finner jeg meg i langt mer fra henne enn fra andre. Jeg stusser veldig over at ikke årets skattetelefon er kommet, he he. Den pleier å være bankers Vi har tidligere år kommet dårligere ut enn dem, og det har vært positivt for henne. Selv bryr jeg meg ikke, men det er jo fint at hun er fornøyd 0 Siter
laban Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ja, hun gjør det. Spesielt er det mennene våre som skal sammenlignes. Hun valgte han pga hans fete lommebok, og forholdet er jo deretter. Jeg har nevnt henne før. Hun ville ha meg som forlover, men jeg sa nei pga at hun har valgt han på feil grunnlag. De er på vei fra hverandre. De ble heller ikke gift. Det høres kanskje rart ut, men jeg er glad i henne til tross for disse faktene. Jeg kjenner henne og hennes bakgrunn, derfor finner jeg meg i langt mer fra henne enn fra andre. Jeg stusser veldig over at ikke årets skattetelefon er kommet, he he. Den pleier å være bankers Vi har tidligere år kommet dårligere ut enn dem, og det har vært positivt for henne. Selv bryr jeg meg ikke, men det er jo fint at hun er fornøyd ''Hun valgte han pga hans fete lommebok, og forholdet er jo deretter. '' For meg høres det ut som om hun får som fortjent. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ikke har jeg sjekket opp noen, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller. Jeg regner med at en venninne av meg har full kontroll. Hvert eneste år er det sammenligninger mellom inntektene her og hjemme hos henne. Jeg synes bare det er rart at hun ikke har ringt enda, he he. Kanskje de kom dårlig ut i år ?? Merkelig oppførsel på et voksent menneske. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.