Gjest matpakka.. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hva har dere på matpakken til barna deres når de skal i barnehagen? barna mine er 4 og 1 år, men lurer litt på hva dere tar med. Bare skiver eller litt frukt også? Mine barn spiser frokost i barnehagen, får lunsj og så spiser de restene i matboksen på slutten av dagen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ungene mine får frukt i barnehagen - ellers ville jeg nok tatt med. Og her er det litt travelt om morgenen akkurat for tida, så begge får med seg 4 skiver med prim på. Spiser 2 til 11-maten og 2 til 14-maten ca. Frokost spiser de hjemme før vi drar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest matpakka.. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ungene mine får frukt i barnehagen - ellers ville jeg nok tatt med. Og her er det litt travelt om morgenen akkurat for tida, så begge får med seg 4 skiver med prim på. Spiser 2 til 11-maten og 2 til 14-maten ca. Frokost spiser de hjemme før vi drar. Mine får også frukt i barnehagen, ca i 2-tiden. Men har av og til delt opp litt frukt og lagt i patboksene deres.... Så har de med seg 2 skiver hver.. Men som sagt så ha de smøremåltid i barnehagen. Er ikke det vanlig?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 De fikk skiver med hvitost, brunost, leverpostei eller pølsepålegg. Noen ganger hadde jeg en grønnsak med. Frukt hver dag. Nå er barnehagen nistefri, så jeg sender kun med frukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Mine får også frukt i barnehagen, ca i 2-tiden. Men har av og til delt opp litt frukt og lagt i patboksene deres.... Så har de med seg 2 skiver hver.. Men som sagt så ha de smøremåltid i barnehagen. Er ikke det vanlig?? Det er forskjellig. Har hørt at alle kommunale barnehager i Oslo har det... Her er det få som har det hver dag, tror jeg. Vi har smøremåltid eller varmmat en dag i uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg sender med brødskiver med pålegg (leverpostei, makrell i tomat, smøreost, skinke el.l) og litt grønt ved siden av: Noen cherrytomater eller litt agurk, for eksempel. Av og til en yoghurt. Har vi passende middagsrester, får hun med seg det. Potetmos, kjøttboller, fiskekaker, pasta og sånne ting. Det er skikkelig populært. Fruktmåltid har de utenom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Frøkna mi spiser frokost hjemme, og får lunch fire av fem dager. Til ettermiddagsmåltidet har hun med seg brødskiver, tacolefser med ost (elsker det...), middagsrester hvis vi har noe plukkemat som egner seg - og ofte en yoghurt. Frukt får de ved siden av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vi sender med brødskiver med temmelig standard pålegg. Unntaksvis litt middagsrester. Frukt får de heldigvis i barnehagen. Men junior synes det er morsomt om vi legger ved et par cherrytomater, druer eller en solid agurkbit i matboksen . Det gjøres litt, for moro skyld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mitt bhg-barn spiser ikke brødskiver, så vi må sende "kreative" matpakker. Det kan for eksempel være noen skiver kjøttpålegg (krydderskinke er populært), et kokt egg (helt, men uten skall), noen tomatbåter, litt druer. Innimellom bruker vi polarbrød og noen ganger Ritz-kjeks. Jeg har også stekt vafler og sendt med, bruker grovt mel i røra da, og så hender det jeg baker ost-og-skinke-muffins. Hos oss spiser de matpakke til lunsj, men har smøremåltid til frokosten. Frukt får de hver dag, sånn i to-halv tretida tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.