Gå til innhold

Bekkenløsningssmerter?

Sofline

Anbefalte innlegg

Det er et halvt år siden jeg fødte, og nå de siste dagene har jeg plutselig begynt å få vondt som om jeg hadde bekkenløsning igjen. Jeg var svært plaget under svangerskapet, men det forsvant fort etter fødselen. Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått tilbake mensen etter fødselen? Jeg fikk alltid vondt rundt mens og eggløsning (kan fortsatt kjenne det, fire år etter siste fødsel). Jeg pleier også alltid å kjenne bekkenløsningssmertene rett før jeg blir syk med feber etc.

Kanskje det er mensen som er i annmarsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått tilbake mensen etter fødselen? Jeg fikk alltid vondt rundt mens og eggløsning (kan fortsatt kjenne det, fire år etter siste fødsel). Jeg pleier også alltid å kjenne bekkenløsningssmertene rett før jeg blir syk med feber etc.

Kanskje det er mensen som er i annmarsj?

Jeg har ikke fått tilbake mensen nei, så det kan jo være den som er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det kan være smerter som sier at mensen snart kommer. Jeg har vondt i bekkenet nå når mensen er i anmarsj, det hadde jeg ikke før guttungen ble født.

Eller du kan ha begynnendes UVI, så ha det i bakhodet om du får andre symptom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224188082' post='3987749]

Det kan være smerter som sier at mensen snart kommer. Jeg har vondt i bekkenet nå når mensen er i anmarsj, det hadde jeg ikke før guttungen ble født.

Eller du kan ha begynnendes UVI, så ha det i bakhodet om du får andre symptom.

Sier som togli: Mensen og bekkensmerter henger sammen....

Det er 4 år siden jeg fødte sist, og jeg får smertene mer og mer. Har hormonspiral, og har ikke hatt noen blødning=ingen smerter.

Men sist hadde jeg vannvittig vondt i bekkenet, nesten så jeg begynte å lure på om jeg var gravid igjen,(ble gravid med nr. 4 MED hormonspiral...) - og da hadde jeg også litt blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...