Gå til innhold

Helg igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Goood helg alle sammen! :0)

(Tidlig ute, men er jo fredag nå, hihi )

I dag skal jeg & ungene på lunsj hos ei venninne, koslig!

I kveld skal jeg på reunion med noen jenter fra barneskolen, blir artig! (Skal ta en skål for deg Jølsen! ;0)

Lørdag kommer kanskje et familie medlem for å bo hos oss noen dager..Får se om det blir noe.

Ellers blir det vel en tur på hytta til et vennepar.

Ungene elsker hytte turer :0)

Dere da, noen planer for helga?

klemz!

Skrevet

Du skal vel sove litt først?

Hihi, må vel lukke øynene et par timer ja!

Goood helg! :0)

Gjest Angela26
Skrevet

Det hòres ut som ei flott helg! :-)

Mine planer er à vaske hus, (jippi), spise kanel, det kan visst virke inn pà modningen ;-)

Skal finne pà noe gòy sammen med dattera mi, for hun reiser bort i 5 dager pà klassetur, og denne helga er kanskje siste helga som alenebarn. Da blir det vel kino tenker jeg :-)

Og sà skal vi kjòpe norsk mat ja!! Men det blir ikke til den butikken jeg tenkte :-(, det fàr bli til neste helg eller noe sànt... Men noe norsk mat blir det ihvertfall :-D

*Matvrak*

Ogsà skal jeg leie meg noen filmer! Mannen har eksamen som han leser pà og masse jobb, sà da er film godt selskap!

God helg! Buen fin de semana!

Gjest Shira :o)
Skrevet

I utgangspunktet blir det rolig helg hjemme, sambo er på jakt.

Er formen OK så har jeg mulighet til å dra til ei venninne lørdagskvelden, hun hadde veldig lyst på besøk, vin og en liten tur ut.

Jeg får se, jeg er jo ikke så sprek om dagen, så tør ikke planlegge noe konkret.

God helg! :o) Kos dere.

Skrevet

Har arbeidshelg, etter ha vært hjemme og sjuk denne uka. Resten av familien tar fri. Egentlig blir det nok litt godt å komme seg ut av huset, selv om det er helg :)

Gjest dustedama
Skrevet

Så vellykket du er! Så mange venner og så mye å gjøre.

Jeg er imponert.

Gjest Elextra
Skrevet

Mine planer er à vaske hus, (jippi), spise kanel, det kan visst virke inn pà modningen ;-)

Skal finne pà noe gòy sammen med dattera mi, for hun reiser bort i 5 dager pà klassetur, og denne helga er kanskje siste helga som alenebarn. Da blir det vel kino tenker jeg :-)

Og sà skal vi kjòpe norsk mat ja!! Men det blir ikke til den butikken jeg tenkte :-(, det fàr bli til neste helg eller noe sànt... Men noe norsk mat blir det ihvertfall :-D

*Matvrak*

Ogsà skal jeg leie meg noen filmer! Mannen har eksamen som han leser pà og masse jobb, sà da er film godt selskap!

Ja nå nærmer det seg virkelig for deg. Hvor mange dager er det til termin?

Spennende tider du går i møte - lykke til! *S*

Gjest Elextra
Skrevet

Så vellykket du er! Så mange venner og så mye å gjøre.

Jeg er imponert.

Det var da også en kommentar - den oser jo nærmest av misunnelse.

Skrevet

Det hørtes koselig ut,godt å ha planene i orden da : )

Her blir det rolig hjemmehelg med god mat og tv,god helg til deg!

candyqueen_83
Skrevet

Her blir det nattevaktsjobbing hele helga.

Skrevet

Her blir det nattevaktsjobbing hele helga.

Usj..kjipt..Men blir jo penger utav det hvertfall! :0)

Skrevet

Det hørtes koselig ut,godt å ha planene i orden da : )

Her blir det rolig hjemmehelg med god mat og tv,god helg til deg!

Deilig med rolige helger også innomellom, kos dere :0)

Skrevet

Jeg har ingen planer men har i hvert fall barnefri.

Kom deg ut Dorthe! ;0)

Skrevet

jobbe....

Noen må jo jobbe også! God helg likevel :0)

Skrevet

Har arbeidshelg, etter ha vært hjemme og sjuk denne uka. Resten av familien tar fri. Egentlig blir det nok litt godt å komme seg ut av huset, selv om det er helg :)

Kjipt å være syk...da er det nok godt å komme seg på jobb ja!

Kos deg! :0)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224221831' post='3987847]

I utgangspunktet blir det rolig helg hjemme, sambo er på jakt.

Er formen OK så har jeg mulighet til å dra til ei venninne lørdagskvelden, hun hadde veldig lyst på besøk, vin og en liten tur ut.

Jeg får se, jeg er jo ikke så sprek om dagen, så tør ikke planlegge noe konkret.

God helg! :o) Kos dere.

Håper formen blir bedre Shira, og du kommer deg til venninnen din! God bedring, og god helg :=)

Skrevet

*Matvrak*

He,he, stemmer det ja, tenker det skal bli deilig med norsk mat!

Kos deg masse, og ta vare på deg selv og den lille :0)

God helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...