Gjest Altea Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Deilig med rolige helger også innomellom, kos dere :0) Takk : ) Kos dere masse dere også. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Så vellykket du er! Så mange venner og så mye å gjøre. Jeg er imponert. Ja,, man oppnår det man vil ;0) Jeg er veldig fornøyd med meg selv og livet mitt. God helg :0) 0 Siter
Gjest ehr deht muhligh Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ja,, man oppnår det man vil ;0) Jeg er veldig fornøyd med meg selv og livet mitt. God helg :0) Uff da. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Håper formen blir bedre Shira, og du kommer deg til venninnen din! God bedring, og god helg :=) Takk ) Det blir vurderingspørsmål. Jeg bør være hjemme, men hodet mitt har godt av å komme seg ut. Jeg må bare bestemme meg om det er verdt prisen jeg må betale etterpå ) Kos deg du også! 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Kom deg ut Dorthe! ;0) Erru gærn. Jeg er helt utslitt etter denne uka jeg. Har ikke planer om å stå opp i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Ja nå nærmer det seg virkelig for deg. Hvor mange dager er det til termin? Spennende tider du går i møte - lykke til! *S* Takk :-) Mens termin er den 3 november, ultralyd termin er den 22 oktober. Blir kanskje satt i gang 23 oktober. Sà nà er det like fòr ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.