mercylove Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Etter å ha snakket med en gammel venninne ble jeg sjokkert over hvor irritert hun var på meg, pga noe som skjedde for mange år tilbake.. Vennskapet var gått over til uvennskap og det oste av sinne...Jeg kan ikke endre mitt standpunkt i de valg som jeg foretok da, men dette hadde tydeligvis preget henne mye i ettertid..Jeg kunne uansett ikke gjort noe for å forbedre situasjonen som hadde oppstått der og da. Dessverre liker kvinner å sladre om hverandre, og her hadde en annen dame tydeligvis fortalt det jeg hadde betrodd i fortrolighet, det kom nesten ordrett ut fra min x-venninne.... Jeg hadde savnet henne mye og ville be om godt vær men det var helt tydelig om hvor jeg hørte hjemme der i gården.....ja i hvertfall ikke i hennes verden. Har noen tips om hva som kan gjøres?? 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Synes det virker mer eller mindre som om toger har gått, jeg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Her er jeg enig med Bokormen, toget er nok godt. Du har tydeligvis såret henne så grundig at hun ikke orker tanken på å tilgi engang. Legg det bak deg og gå videre med andre venner du. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Enig med de andre under her. Kan høres ut som om toget er gått ja. Du får spørre deg om vennskapet var så mye verdt at du vil utholde mangt og mye for å få det opp å gå igjen. Kan høres ut som som du vil få slengt en del edder og galle om du setter ut på ferden. Du får vurdere om det er verdt det. 0 Siter
Gjest Må man være venner? Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Hvorfor puste liv i gammelt vennskap, det kommer uansett ikke til å bli som det var. Dere må begynne helt fra scratch igjen. Dere må i alle fall snakke ut om hva som er i veien og tilgi og glemme.... men sårene vil sikkert alltid være der og du kan ikke vente dere skal bli like gode venner som før sånn uten videre, dette er noe som må bygges opp igjen og det kan tid. Hvis hun ikke vil gi deg sjansen så er hun ikke verdt å prøve heller. Finn deg heller noen som faktisk vil være venn med deg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Her er jeg enig med Bokormen, toget er nok godt. Du har tydeligvis såret henne så grundig at hun ikke orker tanken på å tilgi engang. Legg det bak deg og gå videre med andre venner du. ''toget er nok godt'' *LOL* (bløt fredagshumor) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 ''toget er nok godt'' *LOL* (bløt fredagshumor) Spiser du tog? Er det sådanne barnebursdagskaketog? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Spiser du tog? Er det sådanne barnebursdagskaketog? Du får nok heller spørre Lillemus 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 ''toget er nok godt'' *LOL* (bløt fredagshumor) OMG... Skrev jeg virkelig det?! *Skjemmes*¨ Men om det var et geletog så var det sikkert godt... ;o) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Spiser du tog? Er det sådanne barnebursdagskaketog? Vel er jeg vant med smaken av kamel, men tog... den var jammen litt vel metall... 0 Siter
Gjest jasaåda Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 ikke noe som helst bortsett fra å glemme henne. Det som er gjort eller sagt kan ikke hvisket ut. Jeg kan for min del bare si at jeg hadde reagert på akkurat samme måte som din x venninne, hvis noen av mine tidligere x venninner hadde tatt kontakt med meg etter mange år, av div. grunner. Har jeg bestemt meg for å ikke ha kontakt lenger ,eller hvis noen har kuttet meg ut tidligere og sviktet meg så regner jeg med at jeg er ferdig med dem etter mange år, og vil da ikke gå gjennom det samme igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.