Spirello Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Lyst til å ta med sønnen min på Putti plutti pott i år, men er han for liten tro? Han er 3,5 i desember.. han er aktiv og har ikke så mye ro i rumpa. Tegnefilm kan han sitte stille og se på.. Er det forskjell i pris for barn og voksen? ikk ikke valgt det på billettservice. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg synes det er i tidligste laget, han vil ha større glede av det om et år. Spesielt hvis det er i Oslo Spektrum, det var bedre forhold i Konserthuset. Men det er store forskjeller fra barn til barn. Enten han er 3, 4 eller 5 ville jeg kjørt på med CDen på forhånd, slik at han har litt peiling. En test kan jo være om han forstår noe av historien vha. den. På slike forestillinger pleier det ofte å være bare én (høy) pris, noe som også er et argument for å ikke ta sånt for tidlig. Det går mye annet hyggelig før jul - har dere vært på Snekker Andersen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Den har vi sett mange ganger, den skulle passe helt perfekt i den alderen. Masse musikk og dans og publikum skal være med å rope og greier. Men pass på å få gode billetter - det løfter hele opplevelsen enormt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Mine 2 har gått på Putti Plutti Pott fra de var ca 2 år, og har alltid kost seg med det. Nå er de 4,5 og 6,5 år, og vi skal gå i år også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Begge mine barn har vært på Putti plutti pott fra 3-års alder. Begge har vel sett den 3 år på rad og har likt den veldig godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vent et år. Vi var der for 3 år siden, og guttene var 3 og 5 år. Det var i tidligste laget for han minste. Ungene syntes showet var ok, ikke mer enn det. Jeg syntes det var oppskrytt, og som å se maling tørke... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumitrollet Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Storebror så Putti første gang da han var såvidt fylt tre - og hadde stor glede av det. Han så Kaptein Sabeltann da han var 3,5, og det var stor stas - selv om mange mente han var for ung. Så, ta ham med, Putti er kjempeartig! (Han er forrestn 8 nå og gleder sge like mye til å se Putti som før!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er en ihuga pluttiplott-hater, så jeg vil slå et slag for Jul i Blåfjell istedet! Det er forresten mulig han er litt for liten for dette også - Snekker Andersen er fint for de litt mindre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er en ihuga pluttiplott-hater, så jeg vil slå et slag for Jul i Blåfjell istedet! Det er forresten mulig han er litt for liten for dette også - Snekker Andersen er fint for de litt mindre! ''ihuga pluttiplott-hater'' Endelig noen som er enig med meg! Du gjør meg glad *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vi hadde med vår sønn da han var 3 1/2 år, og hadde kjøpt billetter på enden av rada, fordi vi trodde ikke han kom til å sitte i ro hele forestillingen og var forberedt på å gå ut innimellom siden han ikke klarte å sitte i ro hele barne-tv engang. Men den gang ei, han satt som et lys og var HELT med og ropte "DET GÅR IKKE AN" når det var snakk om en person som skulle puttes i søppelbøtte eller noe i den duren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vi var på PPP da junior var 3,5 år, og det gikk helt fint. Men det var et strekk i midten av stykket som ikke var så fengende, og det var den delen som ikke også er med på plata. Vi hadde på forhånd hørt på kassetten (som er den som jeg fikk i julegave da jeg var 10 år *S*), og da ble det ekstra gøy med gjenkjennelsen. Ellers må mor få lov til å si at rammen rundt var en nokså irriterende affære (men som alltid artig å høre "spikke sage lime banke" som jeg alltid blir i godt humør av*S*) Oslo Spektrum er et bråkete og slitsomt sted - mange kom inn for sent, og bråkte med å finne plassene sine, folk sitter der med masse knask og voksne tar ikke fem flate øre for å snakke med/til barna sine uten å dempe stemmen (at barn kommenterer showet høyt er noe helt annet, men høylydt snakking om showet eller om barnet må tisse osv ble ganske slitsomt) Jeg var aldri på PPP da det gikk i Konserthuset, men jeg innbiller meg at det måtte ha tilført showet et ørlite snev av kultur, slik at folk oppfører seg penere i salen. I spektrum blir det nesten som om folk skulle være på ishockeykamp. Jeg har forøvrig de samme innvendingene mot Disney on Ice...;-) Men alt-i-alt anbefaler jeg at barn er med på PPP en gang eller to i løpet av oppveksten, men for guds skuld ta dem med på et "ordentlig" teater også, slik at de lærer at man ikke alltid kan oppføre seg slik som folk gjør i Spektrum:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.