Jølsen Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Fri i dag! Hva driver dere med da? Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan vaske en tekane i stål som har fått innbrente kakaomerker? Får det faen ikke vekk, samme hvor mye jeg skrubber! 0 Siter
Luska Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Legg en oppvaskmaskintablett oppi og fyll med vann. La det stå til i morgen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Legg en oppvaskmaskintablett oppi og fyll med vann. La det stå til i morgen. Ja, kanskje det. Takk! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Hva med tekanna? Prøv med van og mye salt og kok det opp, hvis tekanna kan settes på komfyren. Er det en tekanne, som ikke kan brukes på komfyten, så prøv å sette den i vann med bakepulver oppi. Eller prøv skyresvamp med Jif. Eller bruke stålull med såpe inni. Mange råd her, bruk det som passer. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Prøv med van og mye salt og kok det opp, hvis tekanna kan settes på komfyren. Er det en tekanne, som ikke kan brukes på komfyten, så prøv å sette den i vann med bakepulver oppi. Eller prøv skyresvamp med Jif. Eller bruke stålull med såpe inni. Mange råd her, bruk det som passer. Her var det mange skriveleifer, men det går vel an å forstå for det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Varmt vann + oppvaskmaskinpulver, det tar det meste. 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Er jobben fram til klokka 19. 0 Siter
Gjest ...................2221 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg elsker deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.