Gå til innhold

Hva står på helgemenyen?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

He-he, alle husmødre har vel en servofix? :-)

Seriøst: Alle hjem bør ha en servofix. Så holder spaghettien/risen/makaronien/pølsene/pannekakene osv. seg varme under hele måltiden. Eller isen holder seg kald om sommeren.

:-)

Håper det smaker - med eller uten servofix! ;-)

(Her finner du katalogen fra Tupperware, se side 60-61, ting nr. 6 - i fall du ikke ble noe klokere. http://nozebra.ipapercms.dk/Tupperware/NO/Magasin/Magazine2008no/ :-))

''He-he, alle husmødre har vel en servofix? :-)''

:-/

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

14

• tonie

9

• ....AV

3

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Uh. Jeg må tilstå at det er første gang jeg hører ordet servofix. Kjenner at jeg begynner å kaldsvette litt her nå, jeg:/

He-he, kan jeg tenke meg, ja! ;-) (Det kan du jo tenke litt på når du nyter din indiske middag!)

Gjest ViViola
Skrevet

*Klasker-hendene-hardt-sammen-og-får-et-lettere-sjokkert-ansiktsuttrykk-og-sier- HVA????*

Skrevet

Flink og flink, fru blom. Du er vel just flinkere, som bruker tiden med mann (?) og barn (?) i steden for å være fjern.

Haha, ViViola, det var nok "fjern" som satte meg i denne knipa til å begynne med;) Jaja, fjern kan arte seg så forskjellig. Skål. Og lykke til med anda!;)

Skrevet

Hva er servofix?

Skrevet

He-he, kan jeg tenke meg, ja! ;-) (Det kan du jo tenke litt på når du nyter din indiske middag!)

Det var nå et forferdelig navn på den dingsen da. Cervix, serovfix, cervix....Eh.

AneM1365380603
Skrevet

Hva er servofix?

Viviola har en link til denne greia i tråden. Det er noe som holder ris, pasta og pannekaker varmt mens du spiser.

Jeg har ikke en sånn greie -enda ;)

Gjest ViViola
Skrevet

Haha, ViViola, det var nok "fjern" som satte meg i denne knipa til å begynne med;) Jaja, fjern kan arte seg så forskjellig. Skål. Og lykke til med anda!;)

He-he. SKÅL!!!!!

Gjest ViViola
Skrevet

Hva er servofix?

Tupperwaredingsen over alle tupperwaredingser!

Skal man ha èn dyr plastdings i huset, så MÅ det være en servofix!

Gjest ViViola
Skrevet

Det var nå et forferdelig navn på den dingsen da. Cervix, serovfix, cervix....Eh.

Igjen - SKÅL!

Skrevet

Igjen - SKÅL!

Hehe, skål!:) Jeg sitter her og pønsker på hva i all verden jeg skal gjøre. Jeg har et bad case of separasjonsangst. Jeg skal ikke reise fra noen heldigvis, men jeg har laget noe som må slippes fri, og nå vil jeg ikke likevel. Jeg vil definitivt ikke, men jeg vet jeg må. Ille er det, minst like ille som deg og anda, bare så du vet det. Er det rart jeg glemte middagen? Skål IGJEN!

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe, skål!:) Jeg sitter her og pønsker på hva i all verden jeg skal gjøre. Jeg har et bad case of separasjonsangst. Jeg skal ikke reise fra noen heldigvis, men jeg har laget noe som må slippes fri, og nå vil jeg ikke likevel. Jeg vil definitivt ikke, men jeg vet jeg må. Ille er det, minst like ille som deg og anda, bare så du vet det. Er det rart jeg glemte middagen? Skål IGJEN!

Usj, det der høres jo bare ikke greit ut. Er det noe som selv vil slippes fri, eller er det noe du synes må slippes fri?

Hm...

Hard nut!

(klirr)

Skrevet

Usj, det der høres jo bare ikke greit ut. Er det noe som selv vil slippes fri, eller er det noe du synes må slippes fri?

Hm...

Hard nut!

(klirr)

Det både må og skal slippes fri, det er bare det med timingen som er så vanskelig. Jeg vil tro de fleste som driver med skapende abeide kjenner seg igjen i det. Det er en del av gamet så man må jo bare takle det, men noen ganger tar det på kreftene.

Jeg må si den cervix,servixfixsaken høres interessant ut. Jeg lurer på om jeg ikke må ha meg en sånn:)

AneM1365380603
Skrevet

Det både må og skal slippes fri, det er bare det med timingen som er så vanskelig. Jeg vil tro de fleste som driver med skapende abeide kjenner seg igjen i det. Det er en del av gamet så man må jo bare takle det, men noen ganger tar det på kreftene.

Jeg må si den cervix,servixfixsaken høres interessant ut. Jeg lurer på om jeg ikke må ha meg en sånn:)

Var det ikke servo?-)

Eller servofixer..

Gjest høstløv
Skrevet

Var det ikke servo?-)

Eller servofixer..

Høres ut som noe i en bil.

AneM1365380603
Skrevet

Høres ut som noe i en bil.

''Høres ut som noe i en bil.''

Ja, og det skal vi bruke i matlagingen.

Gjest høstløv
Skrevet

''Høres ut som noe i en bil.''

Ja, og det skal vi bruke i matlagingen.

Her er det mannen som står for matlagingen, håper ikke han bruker deler fra bilen til det.

AneM1365380603
Skrevet

Her er det mannen som står for matlagingen, håper ikke han bruker deler fra bilen til det.

''Her er det mannen som står for matlagingen, håper ikke han bruker deler fra bilen til det.''

Hvis maten smaker godt trenger du kanskje ikke å bekymre deg. Kan jo være han bruker olje fra bilen om det står olje i oppskrifta.

Gjest høstløv
Skrevet

''Her er det mannen som står for matlagingen, håper ikke han bruker deler fra bilen til det.''

Hvis maten smaker godt trenger du kanskje ikke å bekymre deg. Kan jo være han bruker olje fra bilen om det står olje i oppskrifta.

Maten smaker bra den, men den kan være litt for krydret av og til, kanskje det er for å døyve smaken av biloljen?

Skrevet

Dette blir jo litt i etterkant, men her er det:

Fredag: Pasta med skinke og sopp i deilig fløte-/buljongsaus

Lørdag: Reker, majones, hvitløksrømme, loff, sitron, dill

Søndag: Fårikål

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...