Gå til innhold

Har du snoka på naboen? (skattelister)

Anbefalte innlegg

Gjest Villaveien
Skrevet

Og hvorfor snoka du? For å se om han tjente mer/mindre enn deg?

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

5

• Åsemor

2

• candyqueen_83

2

• Anonym 82

2

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, det har jeg ikke.

Har imidlertid snoket på noen få andre ;).

Gjest Trådstarter
Skrevet

Nei, det har jeg ikke.

Har imidlertid snoket på noen få andre ;).

Hvem da? Ekser og tenkt søren at jeg gav slipp på han... han tjener jo 5 mill i året nå! hehe

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg snoka på naboen for å se om hadde råd til å bygge det svære tilbygget til huset sitt.

Gjest Trådstarter
Skrevet

Jeg snoka på naboen for å se om hadde råd til å bygge det svære tilbygget til huset sitt.

Hehe, var du misunnelig og tenkte han kunne ikke ha råd til det? Kanskje han hadde tatt opp et fett lån?

Skrevet

Den eneste jeg har snoket på, er jordmora som tok imot jenta mi! Det er fordi jeg har som "hemmelig" drøm å bli jordmor en dag:-)

Gjest wanna be nurse
Skrevet

Den eneste jeg har snoket på, er jordmora som tok imot jenta mi! Det er fordi jeg har som "hemmelig" drøm å bli jordmor en dag:-)

Åh ja du ville se om det lønte seg :) hehe :)

Jeg har snoka på sykepleiere som jeg kjenner pga jeg drømmer om å bli sykepleier, men syns ikke de tjener så bra med tanke på utdannelsen.. jeg syns de burde tjent mer. Spesialsykepleiere og jordmødre tjener nok mer. Tør jeg spørre hva jordmora tjente?

Gjest høstløv
Skrevet

Hehe, var du misunnelig og tenkte han kunne ikke ha råd til det? Kanskje han hadde tatt opp et fett lån?

Jeg vet hvor stort lån han har tatt opp, for jeg har snakket med ham.

Og jeg er ikke misunnelig, for vårt hus er større enn hans uansett. Dessuten har vi større formue enn ham, og det har ikke han.

Så det så.

Gjest Elextra
Skrevet

Og jeg er ikke misunnelig, for vårt hus er større enn hans uansett. Dessuten har vi større formue enn ham, og det har ikke han.

Så det så.

''Dessuten har vi større formue enn ham, og det har ikke han.''

*knegg*

Skrevet

Har ikke søkt på en eneste person i skattelistene, jeg kan ikke se hva som er interessant med det i det hele tatt...

Skrevet

Åh ja du ville se om det lønte seg :) hehe :)

Jeg har snoka på sykepleiere som jeg kjenner pga jeg drømmer om å bli sykepleier, men syns ikke de tjener så bra med tanke på utdannelsen.. jeg syns de burde tjent mer. Spesialsykepleiere og jordmødre tjener nok mer. Tør jeg spørre hva jordmora tjente?

123000 he he:-) Stusset litt først, men så kom jeg på at hun var nyutdannet og begynte i januar... Hun hadde bare jobbet der i 2 mnd da jeg fødte. Så da var jeg like langt...

Gjest høstløv
Skrevet

''Dessuten har vi større formue enn ham, og det har ikke han.''

*knegg*

Rettet litt i teksten og så ble det feil.

Det er kona hans som har formue.

Gjest ViViola
Skrevet

Så det så.

Er du virkelig såååå opptatt av at du har større og bedre enn naboene?

Jeg virkelig _driter_ i hva naboene mine har/tjener/gjør. Jeg unner dem å ha det godt, det eneste jeg bryr meg særlig om er om de er hyggelige eller ei. Og der har vi vært veldig heldige!

candyqueen_83
Skrevet

Nei jeg har ikke snoket på andre enn meg selv :o) Syns det er litt morsomt å lese de prosentgreiene :o)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg virkelig _driter_ i hva naboene mine har/tjener/gjør. Jeg unner dem å ha det godt, det eneste jeg bryr meg særlig om er om de er hyggelige eller ei. Og der har vi vært veldig heldige!

Signerer denne!!!

Gjest høstløv
Skrevet

Har ikke søkt på en eneste person i skattelistene, jeg kan ikke se hva som er interessant med det i det hele tatt...

Skattelistene inneholder meget interessant lesning, jeg har skrevet lister over hva folk tjente i de siste tre årene, jeg har ikke fått begynt på listene for i år enda.

Gjest høstløv
Skrevet

Hyggelige folk er det også ;-)

Jeg greier ikke å svare seriøst, når kommentarene er så useriøse.

;-) :=)

Skrevet

Skattelistene inneholder meget interessant lesning, jeg har skrevet lister over hva folk tjente i de siste tre årene, jeg har ikke fått begynt på listene for i år enda.

Du har et rikt og spennende liv, forstår jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...