Gjest GA Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Har ikke snoka på naboen, nei. Men jeg sjekka endel av dem jeg gikk i klasse med på skolen.... 0 Siter
Gjest ikke så "snill" Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Det var da svært så "snille" folk det var her, omtrent ingen som snoker? Ingen nysgjerrige? Jeg snoker på meg selv, mannen min, søskenene mine, foreldrene mine og hans, tidligere klassekamerater, kolleger og noen naboer. Syns bare det er spennende 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg har snoket pa mora mi, dattera mi, sønnen min og meg sjøl. Mora mi har størst inntekt, så dattera mi, meg og eldstemann tilslutt. 0 Siter
Speak Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Det gidder jeg rett og slett ikke. Jeg har tidligere snoka på faren min og kona hans bare for å få bekreftet at jeg ikke får noen arv fra han. Greit å vite så slipper jeg å bli skuffa:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.