Gå til innhold

Har du snoka på naboen? (skattelister)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke snoka på naboen, nei. Men jeg sjekka endel av dem jeg gikk i klasse med på skolen....

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

5

• Åsemor

2

• candyqueen_83

2

• Anonym 82

2

Gjest ikke så "snill"
Skrevet

Det var da svært så "snille" folk det var her, omtrent ingen som snoker? Ingen nysgjerrige?

Jeg snoker på meg selv, mannen min, søskenene mine, foreldrene mine og hans, tidligere klassekamerater, kolleger og noen naboer.

Syns bare det er spennende :)

Skrevet

Jeg har snoket pa mora mi, dattera mi, sønnen min og meg sjøl. Mora mi har størst inntekt, så dattera mi, meg og eldstemann tilslutt.

Skrevet

Det gidder jeg rett og slett ikke.

Jeg har tidligere snoka på faren min og kona hans bare for å få bekreftet at jeg ikke får noen arv fra han. Greit å vite så slipper jeg å bli skuffa:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...