Gjest Blir sikker mye bedre Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Noen steder å anbefale dette å gjøres i Østfold. Private siden vedkommende ikke har lyst til å gå gjennom fastlegen sin. Pris? Hvordan blir såret? Hvor lang tid tar det å gro? Noen som kan fortelle? Vedkommende har flere cm løst skinn når penis er slapp, og det henger også utenfor når penis er stiv. Vedkommende vet ikke om han ønsker hel eller delvis omskjæring, han ønsker å fjerne det overflødige som et minimum. Er en voksen mann. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Sånt tas via fastlegen. Pasienten får en henvisning til dagkirurgi ved nærmeste sykehus. Regner med at det dekkes av trygdekassen. 0 Siter
Gjest Blir sikker mye bedre Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224351037' post='3989076] Sånt tas via fastlegen. Pasienten får en henvisning til dagkirurgi ved nærmeste sykehus. Regner med at det dekkes av trygdekassen. Jeg vet at vedkommende kan gå via fastlege og få det gjennom trygdekasssa, men som jeg skrev så vil vedkommende ikke innom fastlegen sin. Derfor må vedkommende ta det privat. Vedkommende kan dra og gjøre dette i Oslo, men det hadde vært fint om dette kunne gjøres i Østfold. Derfor spørsmålet. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Vet egentlig ikke, men hør med Ringvollklinikken i Hobøl. 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Jeg vet at vedkommende kan gå via fastlege og få det gjennom trygdekasssa, men som jeg skrev så vil vedkommende ikke innom fastlegen sin. Derfor må vedkommende ta det privat. Vedkommende kan dra og gjøre dette i Oslo, men det hadde vært fint om dette kunne gjøres i Østfold. Derfor spørsmålet. Hvorfor skriver du "vedkommende" når det er tydelig at du mener deg selv? Kan du ikke bare skrive Jeg? Du er jo 100 % anonym her uansett, så det spiller da ingen rolle. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor skriver du "vedkommende" når det er tydelig at du mener deg selv? Kan du ikke bare skrive Jeg? Du er jo 100 % anonym her uansett, så det spiller da ingen rolle. Hvorfor spiller det noen rolle for noen av oss om han velger å skrive "vedkommende" istedenfor "jeg", hvis det nå er sånn? Hvorfor ikke bare svare hjelpende, elle la være å svare? 0 Siter
Gjest Blir sikker mye bedre Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor skriver du "vedkommende" når det er tydelig at du mener deg selv? Kan du ikke bare skrive Jeg? Du er jo 100 % anonym her uansett, så det spiller da ingen rolle. Er du fullstendig hjernedød når vi snakker om iq eller? Hadde det gjeldt meg selv så hadde jeg vel skrevet det. Jeg er da vel ikke så dum i hodet at jeg ikke vet at vi er anonyme her inne (til en viss grad i allefall) Dessuten så skriver jeg sjelden under fast nick for tiden og uansett så er ikke forhud noe å skamme seg over. Du er ikke riktig god som i det hele tatt gidder å henge deg opp i dette til å begynne med. 0 Siter
Gjest Blir sikker mye bedre Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hvorfor spiller det noen rolle for noen av oss om han velger å skrive "vedkommende" istedenfor "jeg", hvis det nå er sånn? Hvorfor ikke bare svare hjelpende, elle la være å svare? Takk for den Anonym 82. Det er riktig attityd å ha her inne synes jeg. Noe så idiotisk som utspillet til "ekte nick". Jeg hadde da ikke hatt noen problemer med å skrive "meg" hvis det hadde vært riktig. Men det er ikke meg, så enkel er den saken. Jeg er ikke hannkjønn en gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.