nick Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Og oljen skiftet på gressklipperen. Manglende oljeskift er stort sett den eneste grunnen til at gressklippere går til helsike, så sett gubben i arbeid i morgen og spar 3-4000 kr til våren. Ingen skal si at jeg ikke er miljøbevisst, så jeg gravde et flere cm dypt hull foran garasjen som jeg tømte oljen i. Nå er den nesten resirkulert. Nå er jeg sliten, så en øl er på sin plass mens jeg titter på Lene Aleksandra. Hun har jeg gjennomskuet som ikkedum for lenge siden. Forøvrig så er Elena forbløffende lik Sheila. Gi henne litt bølger i håret og en stor dose morragrettenhet, så er de en komplett match. Nå har jeg ikke mere piss å komme med. Skål! 0 Siter
elskeråværegift Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg heier på Lene Alexandra! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg må høre med mannen min om han har passet på vedlikeholdet av plenklipperen. Det er viktige greier, men tipper han har kontroll. Han pleier jo å fikse andres defekte plenklippere og motorsager. Det er utrolig hvor lite som skal til før folk kaster det. Lene Aleksandra og Mr Gaup var utrolig flinke i dag Jeg kan ikke huske hvem Elena er? Får studere henne etterpå, så jeg vet hva du lever med Jeg bare legger til nevnte fakter.. Jeg sitter alene med vinen min. Sønn og mann er forsvunnet til beltebilen. Den trekker dem i garasjen nestsen hver kveld. Tenåringen er ute, og smågirlsa sover. Skål! 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg må høre med mannen min om han har passet på vedlikeholdet av plenklipperen. Det er viktige greier, men tipper han har kontroll. Han pleier jo å fikse andres defekte plenklippere og motorsager. Det er utrolig hvor lite som skal til før folk kaster det. Lene Aleksandra og Mr Gaup var utrolig flinke i dag Jeg kan ikke huske hvem Elena er? Får studere henne etterpå, så jeg vet hva du lever med Jeg bare legger til nevnte fakter.. Jeg sitter alene med vinen min. Sønn og mann er forsvunnet til beltebilen. Den trekker dem i garasjen nestsen hver kveld. Tenåringen er ute, og smågirlsa sover. Skål! Elena er dansepartneren til Gaute. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Elena er dansepartneren til Gaute. Det burde jeg ha husket ) 0 Siter
tonie Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Å shit, når er det de dekkene skal være skifta igjen? Du er veldig tidlig ute håper jeg. Jeg har lært meg hvilken vei klokka skal stilles, men dekkene kommer brått på meg hvert år. Lene A er god til å danse i alle fall. Det kommer til å stå mllom henne og Mikkel. En rehabilitert utbrettspike og en rulten same med manisk utstråling. Vi bor i Norge, helt klart. Skål. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 ''sett gubben i arbeid'' Store jenter kan skifte olje selv også :-) Og min gressklipper havarerte med gåen forgasser :-( Enda den hadde fått ny olje hvert år. Gikk heldigvis an å fikse :-) 0 Siter
nick Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 Å shit, når er det de dekkene skal være skifta igjen? Du er veldig tidlig ute håper jeg. Jeg har lært meg hvilken vei klokka skal stilles, men dekkene kommer brått på meg hvert år. Lene A er god til å danse i alle fall. Det kommer til å stå mllom henne og Mikkel. En rehabilitert utbrettspike og en rulten same med manisk utstråling. Vi bor i Norge, helt klart. Skål. Vanlig misforståelse. Det er ikke påbudt med vinterdekk, men derimot forbudt med piggdekk i sommerperioden. 0 Siter
tonie Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Vanlig misforståelse. Det er ikke påbudt med vinterdekk, men derimot forbudt med piggdekk i sommerperioden. Jajajaja. Det blir nok bra. 0 Siter
trampetroll Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Vanlig misforståelse. Det er ikke påbudt med vinterdekk, men derimot forbudt med piggdekk i sommerperioden. Å joda, det er påbudt med spesielle dekk i vinterperioden. Mønsterdybden skal være minimum 3 mm uansett dekktype. Ellers om året (sommeren) er minimum mønsterdybde 1,6 mm Se: http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?cid=1063969812839&pagename=vegvesen%2FSVVartikkel%2FSVVartikkelMedRelatert&c=SVVartikkel 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Vinterdekkene er lagt på, så bilen er skodd for en skikkelig møkkavinter. Spar penger, bestill nye dekk på nett! *gliser* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224322062' post='3988834] Vinterdekkene er lagt på, så bilen er skodd for en skikkelig møkkavinter. Spar penger, bestill nye dekk på nett! *gliser* ''Spar penger, bestill nye dekk på nett! *gliser*'' *nikker og gliser også* Forøvrig skal bilene skoes en av dagene. 0 Siter
nick Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224322062' post='3988834] Vinterdekkene er lagt på, så bilen er skodd for en skikkelig møkkavinter. Spar penger, bestill nye dekk på nett! *gliser* Spar penger og kjøp sommerdekkene nå. 50% rabatt! 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Spar penger og kjøp sommerdekkene nå. 50% rabatt! Vi skal kjøpe sommerdekk nå. 0 Siter
nick Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Skrevet 18. oktober 2008 Vi skal kjøpe sommerdekk nå. Smart! Trenger dere en gressklipper, så er det tiden for det også. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Smart! Trenger dere en gressklipper, så er det tiden for det også. Vi trenger ny gressklipper, ja. Vår gressklipper ble egentlig pensjonert for 4 år siden, da sa mannen min at nå var det på tide å kjøpe ny gressklipper. Gressklipperen var av en annen mening og ville slett ikke bli pensjonist, for da våren kom og han prøvde å starte klipperen, ja da startet den på første forsøk og den putret og gikk hele sommeren. Den prosedyren har gjentatt seg hvert år siden, den får ikke hverken pent stell eller godt vedlikehold, men den har altså bestemt seg til at pensjoneres, det skal den ikke ennå. Så jeg tviler på at mannen min kjøper gressklipper før den gamle har bestemt seg for å gi opp ånden, og det vet vi ikke før til våren. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224322062' post='3988834] Vinterdekkene er lagt på, så bilen er skodd for en skikkelig møkkavinter. Spar penger, bestill nye dekk på nett! *gliser* Satt på vinterdekk? Jeg kjører mc hver dag ennå:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Satt på vinterdekk? Jeg kjører mc hver dag ennå:-) Jepp, nye piggfrie. Det er meldt snø her til torsdag. I dag var det speika på gata. Men jeg kjører mc ennå, altså. Det er jo fint litt utpå dagen. Været minner meg på at jeg må kjøpe tulipanløker.... må rydde vekk siste rest av sommerblomster.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.