Gå til innhold

Høytalere til Ipod(touch)

Anbefalte innlegg

Gjest disco Line
Skrevet

Noen som kan anbefale høytalere(stasjonær) til Ipod touch hvor det er bra lyd(mer enn bare diskant)? Jeg har sett at prisene for en slik stasjonær ligger fra noen hundre lapper og opp til 5000,-, men finnes det et godt alternativ til rundt 1000-lappen?

Noen tips?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet ikke hvor god lyd du får for tusenlappen. Selv har jeg en Tivoli iYiYi, og den syns jeg er bra lyd på. Men den koster rundt 3000 kroner.

Sjekk på Lyd og Bilde sine sider, de har hatt tester av flere lydenheter for iPod.

Skrevet

Tv2 Hjelper deg testa minianlegg m/iPod-docking tidligere i år. Harman/Kardon kom best ut i test, prisen var 2895.

Søk opp testen, tror de testa billigere anlegg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...