simane Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har ikke noe forhold til Kaptein Sabeltann uten at han bor i Dyreparken i Kristiansand og har forestillinger der om sommeren. Hvor gamle bør barna være før man kan feks se Kaptein Sabeltann på DVD? Er det veldig skummelt? Gutten min på 2 1/2 er veldig interessert i Kaptein Sabeltann og vi ser videoen på www.sabeltann.no og filmklippet på www.dyreparken.no, men det sier meg ingen ting om selve filmen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sabeltannmamma Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Storebror så i alle fall fimene i den alderen, og da han var 3,5 så han forestillingen første gang. Ikke noe problem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "muzifer" Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Poden på 3 syns dvd`n er "gøy" han...Masse sang og musikk, ikke så veldig skummelt når han ser den med voksne. I barnehagen er det vel unntaket hvis noen ikke har sett eller hørt på kaptein sabeltann. Du vel jo merke hvis han syns det er for skummelt, og da er det jo bare slå den av og vente en stund 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Min fikk ikke lov å se filmen da han var så liten, men det er jo litt fra unge til unge. Vi hadde musikk videoen, den fikk han se. Se filmen selv, og vurder etter det. Forestillingene i Kr.sand, annbefaler de minst 5 år. Og det sier de som jobber der, er alt for mange små som blir livredde.... :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Min fikk ikke lov å se filmen da han var så liten, men det er jo litt fra unge til unge. Vi hadde musikk videoen, den fikk han se. Se filmen selv, og vurder etter det. Forestillingene i Kr.sand, annbefaler de minst 5 år. Og det sier de som jobber der, er alt for mange små som blir livredde.... :0) Vi hadde med en 5 åring og en 2 åring på forestillingen. 5 åringen hadde det helt konge mens 2 åringen måtte forlate område, ho var vettskremt. Ikke noe artig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Minstejenta var tre år gammel sist sommer og så da forestillingen. Hun satt som fjetret og ville nesten ikke gå hjem når den var ferdig Hun hadde sett et par av filmene mange ganger og vi prata mye om Kaptein Sabeltann på forhånd. Lette f.eks. fram bilder av ham i vanlige klær og prata om at han bare spilte skuespill (hun hadde vært bak teppet på teater før pga en slektning som spiller teater). Det er mulig at dette gjorde at det ikke ble så skummelt. Kanskje hadde det vært verre om vi satt helt framme? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vi hadde med en 5 åring og en 2 åring på forestillingen. 5 åringen hadde det helt konge mens 2 åringen måtte forlate område, ho var vettskremt. Ikke noe artig. Uff, stakkars..Hun var nok verken første eller sistemann med den opplevelsen.. :0/ Flott eldstemann koste seg da! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.