Gå til innhold

Hvor kjøper dere sokker og boxere til gubben?

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

41

• Lotte :o)

10

• Lillemus

7

• morsan

7

AneM1365380603
Skrevet

Det handler jo ikke om at de ikke KLARER det selv. Min klarer, og kjøper ofte selv. Men jeg syns innimellom det er artig å handle litt til han jeg også.

Enig! Det var da noen merkelige rekasjoner på et uskyldig spørsmål ;o)

Skrevet

Her var det utvalg for enhver smak.

Ja her er det bare å velge og vrake i underwear :)

Gjest ViViola
Skrevet

Hm... Jeg er nok en dårlig kone, tror jeg, for såvidt jeg vet har jeg aldri kjøpt verken sokker eller truser til gubben. Og han _har_ slikt i skuffene sine, så han handler nok sjøl.

Nei, ikke som gaver heller. Her går det kun i bøker som gaver.

Jeg har heller aldri tenkt over at jeg burde kjøpe slikt heller, selv om han ikke er noen butikkelsker.

Der fikk jeg noe å tenke på.

Skrevet

Har heldigvis en gubbe som klarer å handle slike ting selv.

Greit nok... Jeg har heldigvis et forhold der det er ok å hjelpe hverandre med ting den andre synes er helt pyton!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224350730' post='3989071]

Understellet til hunken har ikke tatt synlig skade. Han virker som bare rakker'n, han kom nettopp innom kontoret i huset og viste fram at det var liv der, hehe! ;D

Så bra for dere;-)

Skrevet

Hm... Jeg er nok en dårlig kone, tror jeg, for såvidt jeg vet har jeg aldri kjøpt verken sokker eller truser til gubben. Og han _har_ slikt i skuffene sine, så han handler nok sjøl.

Nei, ikke som gaver heller. Her går det kun i bøker som gaver.

Jeg har heller aldri tenkt over at jeg burde kjøpe slikt heller, selv om han ikke er noen butikkelsker.

Der fikk jeg noe å tenke på.

Etter mange av svarene her å dømme, så er man visst en undertrykket husmor hvis man finner på å kjøpe sokker og boxere for gubben, så du bør nok la være;-)

Jeg derimot synes det er helt ok å gjøre dette for ham - han gjør også mange ting for meg som jeg synes er pyton!

Skrevet

Det får han jammen ordne opp i selv!!

Man kan alltids tenke sånn! Men jeg tenker at det er greit å hjelpe hverandre... Han synes det er pyton å gå i butikker og handle klær - jeg synes det er moro! Og så gjør han mange ting for meg som jeg synes er kjedelig... Liker den metoden bedre jeg:-)

Skrevet

Det handler jo ikke om at de ikke KLARER det selv. Min klarer, og kjøper ofte selv. Men jeg syns innimellom det er artig å handle litt til han jeg også.

Nettopp det jeg tenker også! Han gjør mange ting for meg også, som jeg synes er pyton... Denne likestillingen går litt langt innimellom. Man kan ikke hjelpe hverandre engang, før man stemples som undertrykket husmor!

Skrevet

Greit nok... Jeg har heldigvis et forhold der det er ok å hjelpe hverandre med ting den andre synes er helt pyton!

Jeg er helt enig :-) Hvorfor skal man ikke hjelpe sin egen mann med slikt? Det er nesten litt tragisk at man nesten må bortforklare og forsvare at man kjøper undertøy til sin egen mann :-)

Jeg gjør også det. Kjøper mye på H&M + obs stormarked, og faktisk ICA stormarked. Han har noe dyrt og en del billig. Han er strålende fornøyd med det. Vi har kjøpt noe undertøy på Zara når vi har vært i Oslo.

He he.. Jeg lurer på hvor alle disse DOLerne finner mennene sine? De er så innmari perfekte (mennene altså). Kjøper undertøyet selv, vasker hus og bil, handler mat og interiør, pusser opp, er perfekte fedre, gode elskere og gode forsørgere:-)

Her i gården er gubben en god forsørger, god elsker og en veldig god far. Han arbeider hardt for at vi skal ha det økonomisk godt. Dermed må jeg nok innfinne meg med at handling, matlaging og husarbeid i hovedsak er mitt ansvar. Jeg synes ikke at vi nødvendigvis trenger å ha de samme rollene. Vi utfyller hverandre. Er ikke det godt nok? Det er godtnok for meg :-)

Skrevet

Jeg er helt enig :-) Hvorfor skal man ikke hjelpe sin egen mann med slikt? Det er nesten litt tragisk at man nesten må bortforklare og forsvare at man kjøper undertøy til sin egen mann :-)

Jeg gjør også det. Kjøper mye på H&M + obs stormarked, og faktisk ICA stormarked. Han har noe dyrt og en del billig. Han er strålende fornøyd med det. Vi har kjøpt noe undertøy på Zara når vi har vært i Oslo.

He he.. Jeg lurer på hvor alle disse DOLerne finner mennene sine? De er så innmari perfekte (mennene altså). Kjøper undertøyet selv, vasker hus og bil, handler mat og interiør, pusser opp, er perfekte fedre, gode elskere og gode forsørgere:-)

Her i gården er gubben en god forsørger, god elsker og en veldig god far. Han arbeider hardt for at vi skal ha det økonomisk godt. Dermed må jeg nok innfinne meg med at handling, matlaging og husarbeid i hovedsak er mitt ansvar. Jeg synes ikke at vi nødvendigvis trenger å ha de samme rollene. Vi utfyller hverandre. Er ikke det godt nok? Det er godtnok for meg :-)

Amen!

Skrevet

''Han skryter jo av å ha størst!''

Hadde han hatt det så ville han nok brukt nicket MrXXL! :-)

Bare skryt, løgn & fanteri er det.

Nicket blir for langt og tungvint hvis jeg tok med L, så derfor utelot jeg det, men de to x'eksen står for ekstra large:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224350363' post='3989068]

''Dessuten ser det ut som om kuken er dobbelt så stor som den egentlig er, i disse bokserne.''

Da kan ikke mrxx ha disse boxerne, da ville det sett heeelt avskrekkende ut, hehe. Han skryter jo av å ha størst! *s*

Det har du helt rett i Lotte, dotte:-) Jeg kjøper alltid boksere som gjør at det ser mye mindre ut, kan jo ikke akkurat skremme vekk jentene med en gang. Jeg sørger for at de ikke skjønner hvor stort dette er før det er for sent å trekke seg:-)

Skrevet

Det har du helt rett i Lotte, dotte:-) Jeg kjøper alltid boksere som gjør at det ser mye mindre ut, kan jo ikke akkurat skremme vekk jentene med en gang. Jeg sørger for at de ikke skjønner hvor stort dette er før det er for sent å trekke seg:-)

Det var det jeg visste, at du er en luring ;-P

Skrevet

*hehe* Din luring! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...