Gå til innhold

Hvor kjøper dere sokker og boxere til gubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange av svarene her å dømme, så er man visst en undertrykket husmor hvis man finner på å kjøpe sokker og boxere for gubben, så du bør nok la være;-)

Jeg derimot synes det er helt ok å gjøre dette for ham - han gjør også mange ting for meg som jeg synes er pyton!

Enig, det er fint å gjøre ting for hverandre. Jeg elsker shopping, han får hetetokter av å tenke på å gå i klesbutikk.

Han gjør mange ting jeg ikke er så overbegeistret for å gjøre, f.eks. fikse og reparere, bil og mc, gulvvask (I hate) +++

Dessuten er jeg mer nøye på ting, og dermed slipper vi "bomkjøp". :-)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

41

• Lotte :o)

10

• Lillemus

7

• morsan

7

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224427506' post='3989551]

Enig, det er fint å gjøre ting for hverandre. Jeg elsker shopping, han får hetetokter av å tenke på å gå i klesbutikk.

Han gjør mange ting jeg ikke er så overbegeistret for å gjøre, f.eks. fikse og reparere, bil og mc, gulvvask (I hate) +++

Dessuten er jeg mer nøye på ting, og dermed slipper vi "bomkjøp". :-)

Jeg er så enig så enig! Her er det vindusvask som er greia. Jeg kan virkelig ikke fordra det, men han synes faktisk det er trivelig! Står og plystrer og koser seg med han haler og drar i sprosser, og gnukker og gnir...! :-) Mens jeg koser meg med shoppingen! Kan det bedre bli??!

Skrevet

Snaxy vil helst bare ha JBS bokser. Kjøper bla på dressmann. :0)

Skrevet

Det var det jeg visste, at du er en luring ;-P

Hehe, ja...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224427198' post='3989548]

*hehe* Din luring! ;o)

I og med at du bor så langt unna kunne du har fått en titt, men det er vel ikke så bra det heller. Jeg er redd du blir for skremt.-)

Skrevet

I og med at du bor så langt unna kunne du har fått en titt, men det er vel ikke så bra det heller. Jeg er redd du blir for skremt.-)

*hehe* Du må passe deg for at dine innlegg kan bli boikottet av en sjokkskadet Lotte ;o)

Skrevet

Jeg er helt enig :-) Hvorfor skal man ikke hjelpe sin egen mann med slikt? Det er nesten litt tragisk at man nesten må bortforklare og forsvare at man kjøper undertøy til sin egen mann :-)

Jeg gjør også det. Kjøper mye på H&M + obs stormarked, og faktisk ICA stormarked. Han har noe dyrt og en del billig. Han er strålende fornøyd med det. Vi har kjøpt noe undertøy på Zara når vi har vært i Oslo.

He he.. Jeg lurer på hvor alle disse DOLerne finner mennene sine? De er så innmari perfekte (mennene altså). Kjøper undertøyet selv, vasker hus og bil, handler mat og interiør, pusser opp, er perfekte fedre, gode elskere og gode forsørgere:-)

Her i gården er gubben en god forsørger, god elsker og en veldig god far. Han arbeider hardt for at vi skal ha det økonomisk godt. Dermed må jeg nok innfinne meg med at handling, matlaging og husarbeid i hovedsak er mitt ansvar. Jeg synes ikke at vi nødvendigvis trenger å ha de samme rollene. Vi utfyller hverandre. Er ikke det godt nok? Det er godtnok for meg :-)

Enig :)

Gjest ViViola
Skrevet

Etter mange av svarene her å dømme, så er man visst en undertrykket husmor hvis man finner på å kjøpe sokker og boxere for gubben, så du bør nok la være;-)

Jeg derimot synes det er helt ok å gjøre dette for ham - han gjør også mange ting for meg som jeg synes er pyton!

He-he, vi har våre ting, alle sammen. :-)

Dere må gjøre som dere vil, vet du, så får andre gjøre som de vil. Folk er svært forskjellige! :-)

Skrevet

Å klare er ikke det samme som å ønske! Han gjør mange ting for meg som jeg synes er gørr kjedelig, eller av annen grunn ikke synes noe om, og er i hverdagen innmari hjelpsom og snill. Så kan vel jeg gjøre denne ene tingen for ham... Ser ikke helt hvorfor det er så ille?!

''Han gjør mange ting for meg som jeg synes er gørr kjedelig, eller av annen grunn ikke synes noe om, og er i hverdagen innmari hjelpsom og snill. Så kan vel jeg gjøre denne ene tingen for ham''

Du har et poeng der. Et viktig et, faktisk. Kan nesten virke som du beskriver et godt og likeverdig forhold mellom to mennesker som er glad i hverandre. Det er det over hodet ikke noe galt med, tvert i mot.

:- )

Skrevet

Det er den kjærligheten, som gir seg sådanne utslag, at man gjerne gjør sådanne ting for sin elskede.

Kjærlighet ja, har visst hørt om det. Har til og med hørt om verre utslag av kjærlighet enn å kjøpe sokker og boksere til sin elskede. Min mor strøk til og med skjorter for min far!

Skrevet

Jeg hadde faktisk en runde med utskifting hos min kjære for en god stund siden og da handlet jeg på Dressmann og noen på Rimi tror jeg. (Axe var det tror jeg?)

Skrevet

Greit nok... Jeg har heldigvis et forhold der det er ok å hjelpe hverandre med ting den andre synes er helt pyton!

Samme her, dessuten synes jeg det er koselig å kjøpe litt nytt undertøy til ham når jeg finner noe jeg synes er fint og kan tenke meg å se ham i. :o)

Skrevet

Silke? Tjæ... Samboeren er en røsslig kar, og jeg ser ikke helt for meg at slikeboxer er verken pent eller behagelig på en stor mann! Veit ikke helt hvorfor men...

Dessuten er jeg ikke ute etter å legge hele lønninga i det, da hele beholdningen må byttes ut på en gang! Det du nevner der er vel mer sånn til gaver, og det er jo greit med noen tips der også:-) Har de nettbutikk?

Ingen av de menn jeg har spurt om dette har satt pris på silkeboksere, de holder jo ingenting på plass. Bortsett fra 10-åringen, men han har ikke så mye å holde styr på ennå da. ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Ingen av de menn jeg har spurt om dette har satt pris på silkeboksere, de holder jo ingenting på plass. Bortsett fra 10-åringen, men han har ikke så mye å holde styr på ennå da. ;o)

Egentlig syns jeg ikke silkeboxere er særlig sexy heller :o)

Skrevet

Egentlig syns jeg ikke silkeboxere er særlig sexy heller :o)

Jeg liker best svarte eller hvite ensfargede boksere i bomull, de skal være tettsittende - det er sexy det! Mmmm....

Skrevet

Kjærlighet ja, har visst hørt om det. Har til og med hørt om verre utslag av kjærlighet enn å kjøpe sokker og boksere til sin elskede. Min mor strøk til og med skjorter for min far!

*LOL* Jeg stryker fortsatt min manns skjorter. Jeg er sikkert en altfor snill kjerring - ifm enkelte dolere er jeg nok underkuet også, hehe, av samme grunn ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224442447' post='3989792]

*LOL* Jeg stryker fortsatt min manns skjorter. Jeg er sikkert en altfor snill kjerring - ifm enkelte dolere er jeg nok underkuet også, hehe, av samme grunn ;o)

Min kjære bruker skjorte bare et par ganger i året og såpass kan vel jeg også strekke meg til å stryke. :o) Synes det er kos å gjøre ting for kjæresten min jeg og han synes det er kos å gjøre ting for meg.

Skrevet

Min kjære bruker skjorte bare et par ganger i året og såpass kan vel jeg også strekke meg til å stryke. :o) Synes det er kos å gjøre ting for kjæresten min jeg og han synes det er kos å gjøre ting for meg.

Min hunk har endel møtevirksomhet i perioder, og da stiller jeg krav til bekledning - og må jeg også stå for stryking av skjorter, føler jeg. Han er sååå stilig i tøff skjorte og smashing jeans *s*

Selv kunne han ha dratt avgårde i treningstøy. ;o) Han er litt analfabet i klesveien, men det løser jeg ved å fjerne alt som er uaktuelt å ha på seg *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...