Gå til innhold

Hvor kjøper dere sokker og boxere til gubben?

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

41

• Lotte :o)

10

• Lillemus

7

• morsan

7

Skrevet

Slikt kjøper jeg da jeg kommer over noe til en grei pris. Alt fra Rema til Dressmann:-)

Gjest høstløv
Skrevet

Kjærlighet ja, har visst hørt om det. Har til og med hørt om verre utslag av kjærlighet enn å kjøpe sokker og boksere til sin elskede. Min mor strøk til og med skjorter for min far!

Jeg strøk skjortene til min elskede i mange år, inntil sykdom satte en stopper for slike hyggelige aktiviteter.

Nå er det min elskede, som stryker mine klær.

Skrevet

Man kan alltids tenke sånn! Men jeg tenker at det er greit å hjelpe hverandre... Han synes det er pyton å gå i butikker og handle klær - jeg synes det er moro! Og så gjør han mange ting for meg som jeg synes er kjedelig... Liker den metoden bedre jeg:-)

Ok, joda, det er sikkert en grei ordning det.

Skrevet

Oi, så denne tråden først nå, så det jeg kommer til å si er det sikkert ørten andre som har kommentert før meg, men dette KAN jeg da bare ikke la være å si:

Hvor kjøper _dere_ sokker og boxere....???!!!

Han er da en voksen mann og klarer for fankern å kjøpe seg klær selv!! ;-)

Skrevet

I og med at du bor så langt unna kunne du har fått en titt, men det er vel ikke så bra det heller. Jeg er redd du blir for skremt.-)

''I og med at du bor så langt unna kunne du har fått en titt''

Wow!! er den _såååå_lang??!!

*dødsimponert*

Skrevet

''I og med at du bor så langt unna kunne du har fått en titt''

Wow!! er den _såååå_lang??!!

*dødsimponert*

Ikke bare det, men enda lenger også:-) Nå har vi enda ikke snakket om tykkelsen.

Gjest krakradada
Skrevet

Ikke bare det, men enda lenger også:-) Nå har vi enda ikke snakket om tykkelsen.

Min far sa en gang, sjølskryt lukter det dritt av ;)

Skrevet

Men hvis den strekker seg helt fra Østlandet (der jeg innbiller meg at mrxx bor) til Trondheim (der Lotte bor), så er det jo en verdenssensasjon, da:-)

Gjest krakradada
Skrevet

Men hvis den strekker seg helt fra Østlandet (der jeg innbiller meg at mrxx bor) til Trondheim (der Lotte bor), så er det jo en verdenssensasjon, da:-)

Sjølskryt lukter fortsatt møkk hehe. Uansett hvor langt denne tingesten hans måtte strekke seg ;)

Skrevet

Hehe, det er vel noe i det.

Skrevet

*latter* :-)

Skrevet

Selvsagt er det en verdenssensasjon.

Gjest Elextra
Skrevet

Oi, så denne tråden først nå, så det jeg kommer til å si er det sikkert ørten andre som har kommentert før meg, men dette KAN jeg da bare ikke la være å si:

Ja, det manglet bare at spørsmålet lå på småbarnsforumet *S*

Skrevet

Jepp, du har rett - dette er det mange som har sagt før deg;-) Men som jeg har svart dem alle, så har jeg en veldig snill og hjelpsom mann, som gjør mange ting for meg som jeg synes er pyton. Derfor kan jeg gjøre akkurat dette for ham, da han avskyr å handle klær...

Grunnen til at jeg spurte hvor "dere" handler slikt, er at jeg faktisk trodde det var flere som gjorde slikt for mannen sin. Det er en kjent sak at veldig mange menn skyr klesbutikker, og jeg regnet med at det var vanlig å hjelpe hverandre. Men synes han det er ok å gjøre det selv, så er det jo ikke noe problem.

Men jeg er IKKE noen slave eller undertrykket husmor av den grunn!!!

Gjest Elextra
Skrevet

Man kan alltids tenke sånn! Men jeg tenker at det er greit å hjelpe hverandre... Han synes det er pyton å gå i butikker og handle klær - jeg synes det er moro! Og så gjør han mange ting for meg som jeg synes er kjedelig... Liker den metoden bedre jeg:-)

Moro å handle sokker og underbukser? Deg om det! *S*

Forøvrig selvfølgelig enig i at man skal hjelpe hverandre, men for oss er det naturlig at vi kjøper de helt personlige tingene selv.

Skrevet

Jepp, du har rett - dette er det mange som har sagt før deg;-) Men som jeg har svart dem alle, så har jeg en veldig snill og hjelpsom mann, som gjør mange ting for meg som jeg synes er pyton. Derfor kan jeg gjøre akkurat dette for ham, da han avskyr å handle klær...

Grunnen til at jeg spurte hvor "dere" handler slikt, er at jeg faktisk trodde det var flere som gjorde slikt for mannen sin. Det er en kjent sak at veldig mange menn skyr klesbutikker, og jeg regnet med at det var vanlig å hjelpe hverandre. Men synes han det er ok å gjøre det selv, så er det jo ikke noe problem.

Men jeg er IKKE noen slave eller undertrykket husmor av den grunn!!!

''Jepp, du har rett - dette er det mange som har sagt før deg;-) Men som jeg har svart dem alle, så har jeg en veldig snill og hjelpsom mann, som gjør mange ting for meg som jeg synes er pyton. Derfor kan jeg gjøre akkurat dette for ham, da han avskyr å handle klær...''

Hmmm...kanskje jeg skal tilby meg å handle undertøy og sokker i bytte mot at han gjør andre ting...? ;-)

''Grunnen til at jeg spurte hvor "dere" handler slikt, er at jeg faktisk trodde det var flere som gjorde slikt for mannen sin.''

Og det er det tydeligvis også, jf svar i tråden:-)

''Det er en kjent sak at veldig mange menn skyr klesbutikker,''

Jeg har hørt det også, men alltid stusset over det. ingen av mine menn har hatt det på denne måten (ikke at det er så mange av dem*he he)

''og jeg regnet med at det var vanlig å hjelpe hverandre.''

Helt enig i prinsipper. Men jeg synes undertøykjøp stiller i en litt annen kategori en andre ting man kan hjelpe til med, men det er nå meg;-) V

''Men synes han det er ok å gjøre det selv, så er det jo ikke noe problem.''

Og dersom han synes det ikke er ok, og heller ikke bare gjør det likevel, så skjønner jeg jo at ens bedre halvdel må trå til;-)

''Men jeg er IKKE noen slave eller undertrykket husmor av den grunn!!!''

*he he* Nei, det har jeg ikke sagt heller, men jeg synes det er litt snodig at man ikke kjøper sitt eget undertøy.

Skrevet

Forøvrig selvfølgelig enig i at man skal hjelpe hverandre, men for oss er det naturlig at vi kjøper de helt personlige tingene selv.

Det er det for meg også, men samboeren er bare glad til hvis han slipper! Og ja, shopping er alltid gøy! Men lommeboka synes ikke det er like stas... Så hvorfor ikke glede seg over å shoppe på andres lommebok?! :-)

Skrevet

''Jepp, du har rett - dette er det mange som har sagt før deg;-) Men som jeg har svart dem alle, så har jeg en veldig snill og hjelpsom mann, som gjør mange ting for meg som jeg synes er pyton. Derfor kan jeg gjøre akkurat dette for ham, da han avskyr å handle klær...''

Hmmm...kanskje jeg skal tilby meg å handle undertøy og sokker i bytte mot at han gjør andre ting...? ;-)

''Grunnen til at jeg spurte hvor "dere" handler slikt, er at jeg faktisk trodde det var flere som gjorde slikt for mannen sin.''

Og det er det tydeligvis også, jf svar i tråden:-)

''Det er en kjent sak at veldig mange menn skyr klesbutikker,''

Jeg har hørt det også, men alltid stusset over det. ingen av mine menn har hatt det på denne måten (ikke at det er så mange av dem*he he)

''og jeg regnet med at det var vanlig å hjelpe hverandre.''

Helt enig i prinsipper. Men jeg synes undertøykjøp stiller i en litt annen kategori en andre ting man kan hjelpe til med, men det er nå meg;-) V

''Men synes han det er ok å gjøre det selv, så er det jo ikke noe problem.''

Og dersom han synes det ikke er ok, og heller ikke bare gjør det likevel, så skjønner jeg jo at ens bedre halvdel må trå til;-)

''Men jeg er IKKE noen slave eller undertrykket husmor av den grunn!!!''

*he he* Nei, det har jeg ikke sagt heller, men jeg synes det er litt snodig at man ikke kjøper sitt eget undertøy.

Jeg ville aldri latt andre kjøpe undertøy for meg altså! Vel, det er hyggelig å få et fint sett til jul, men hverdagstrusene kjøper jeg selv;-) Men så er jo menn litt enklere da...

Kanskje du går mer etter den typen menn som du ser er glad i å shoppe klær da?! Min tar seg alltid godt ut, men han er ingen motefreak, og lukter ikke nyshoppet nei:-)

Jeg mente heller ikke at du påstod at jeg var undertrykket, jeg ville bare ha sagt det med en gang, så slapp diskusjonen å tas opp;-)

Skrevet

''Forøvrig selvfølgelig enig i at man skal hjelpe hverandre, men for oss er det naturlig at vi kjøper de helt personlige tingene selv.''

Det er bare det at noen av disse vesenene som kalles menn ikke ser nødvendigheten av å skifte ut undertøyet før det er så utslitt at det ramler fra hverandre i vask...

Hvilket minner meg på at jeg skal kjøpe en bunke sokker ganske snart og hive en haug totalt utslitte sådanne... Til å være billige bomullssokker av typen tennis så er de helvetes slitesterke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...