morsan Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Moro å handle sokker og underbukser? Deg om det! *S* Forøvrig selvfølgelig enig i at man skal hjelpe hverandre, men for oss er det naturlig at vi kjøper de helt personlige tingene selv. Enig - akkurat som jeg kjøper bind og tamponger selv:-) Huker forresten jeg bad han kjøpe med en helt spesifikk pakke bind en stund etter fødselen - han dro på apoteket og la ut om dnene barselkvinnen som nylig hadde født og kom hjem med noen megableie-bind av en annen verden *fnys*;-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Min kjære bruker skjorte bare et par ganger i året og såpass kan vel jeg også strekke meg til å stryke. ) Synes det er kos å gjøre ting for kjæresten min jeg og han synes det er kos å gjøre ting for meg. Min kjære bruker skjorter 5 dager i uka, og jeg stryker ikke de skjortene, nei;-) Men jeg stryker før nyttårsaften og en og annen annen viktig begivenhet i løpet av året, da;-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Enig - akkurat som jeg kjøper bind og tamponger selv:-) Huker forresten jeg bad han kjøpe med en helt spesifikk pakke bind en stund etter fødselen - han dro på apoteket og la ut om dnene barselkvinnen som nylig hadde født og kom hjem med noen megableie-bind av en annen verden *fnys*;-) Samboeren min kjøper gjerne bind/tamponger han! Jeg har spurt ham mange ganger om han synes det er ekkelt - i så fall kan jeg gjøre det selv. Men neida, det bryr han seg ikke noe om. Også de første enorme bindene etter fødselen dro han gladelig i butikken/på apoteket og kjøpte! Så kan jeg godt kjøpe boxere for ham;-) (Høres jo ut som om han har en bindfetisj, men det er altså ikke tilfellet) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 Min kjære bruker skjorter 5 dager i uka, og jeg stryker ikke de skjortene, nei;-) Men jeg stryker før nyttårsaften og en og annen annen viktig begivenhet i løpet av året, da;-) Mens her er det HAN som stryker! Enten det er til meg, ham selv eller ungene... Eller duker og gardiner, for den saks skyld! 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Min kjære bruker skjorter 5 dager i uka, og jeg stryker ikke de skjortene, nei;-) Men jeg stryker før nyttårsaften og en og annen annen viktig begivenhet i løpet av året, da;-) Hadde min kjære brukt skjorter på jobben daglig hadde han vært nødt til å stryke dem selv. ) Men de to gangene i året han bruker skjorte så stryker jeg hans med det samme jeg drar over bunadskjorta mi og bluse/skjorte til ungene. 0 Siter
morsan Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Samboeren min kjøper gjerne bind/tamponger han! Jeg har spurt ham mange ganger om han synes det er ekkelt - i så fall kan jeg gjøre det selv. Men neida, det bryr han seg ikke noe om. Også de første enorme bindene etter fødselen dro han gladelig i butikken/på apoteket og kjøpte! Så kan jeg godt kjøpe boxere for ham;-) (Høres jo ut som om han har en bindfetisj, men det er altså ikke tilfellet) Han har ikke noe imot å handle det, såfremt jeg klarer å være spesifikk nok i opplistingen av hva jeg skal ha, slik at han ikke kommer hjem med feil type;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.