Gå til innhold

Hvor kjøper dere sokker og boxere til gubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moro å handle sokker og underbukser? Deg om det! *S*

Forøvrig selvfølgelig enig i at man skal hjelpe hverandre, men for oss er det naturlig at vi kjøper de helt personlige tingene selv.

Enig - akkurat som jeg kjøper bind og tamponger selv:-)

Huker forresten jeg bad han kjøpe med en helt spesifikk pakke bind en stund etter fødselen - han dro på apoteket og la ut om dnene barselkvinnen som nylig hadde født og kom hjem med noen megableie-bind av en annen verden *fnys*;-)

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

41

• Lotte :o)

10

• Lillemus

7

• morsan

7

Skrevet

Min kjære bruker skjorte bare et par ganger i året og såpass kan vel jeg også strekke meg til å stryke. :o) Synes det er kos å gjøre ting for kjæresten min jeg og han synes det er kos å gjøre ting for meg.

Min kjære bruker skjorter 5 dager i uka, og jeg stryker ikke de skjortene, nei;-)

Men jeg stryker før nyttårsaften og en og annen annen viktig begivenhet i løpet av året, da;-)

Skrevet

Enig - akkurat som jeg kjøper bind og tamponger selv:-)

Huker forresten jeg bad han kjøpe med en helt spesifikk pakke bind en stund etter fødselen - han dro på apoteket og la ut om dnene barselkvinnen som nylig hadde født og kom hjem med noen megableie-bind av en annen verden *fnys*;-)

Samboeren min kjøper gjerne bind/tamponger han! Jeg har spurt ham mange ganger om han synes det er ekkelt - i så fall kan jeg gjøre det selv. Men neida, det bryr han seg ikke noe om.

Også de første enorme bindene etter fødselen dro han gladelig i butikken/på apoteket og kjøpte!

Så kan jeg godt kjøpe boxere for ham;-)

(Høres jo ut som om han har en bindfetisj, men det er altså ikke tilfellet)

Skrevet

Min kjære bruker skjorter 5 dager i uka, og jeg stryker ikke de skjortene, nei;-)

Men jeg stryker før nyttårsaften og en og annen annen viktig begivenhet i løpet av året, da;-)

Mens her er det HAN som stryker! Enten det er til meg, ham selv eller ungene... Eller duker og gardiner, for den saks skyld!

Skrevet

Hadde min kjære brukt skjorter på jobben daglig hadde han vært nødt til å stryke dem selv. :o) Men de to gangene i året han bruker skjorte så stryker jeg hans med det samme jeg drar over bunadskjorta mi og bluse/skjorte til ungene.

Skrevet

Samboeren min kjøper gjerne bind/tamponger han! Jeg har spurt ham mange ganger om han synes det er ekkelt - i så fall kan jeg gjøre det selv. Men neida, det bryr han seg ikke noe om.

Også de første enorme bindene etter fødselen dro han gladelig i butikken/på apoteket og kjøpte!

Så kan jeg godt kjøpe boxere for ham;-)

(Høres jo ut som om han har en bindfetisj, men det er altså ikke tilfellet)

Han har ikke noe imot å handle det, såfremt jeg klarer å være spesifikk nok i opplistingen av hva jeg skal ha, slik at han ikke kommer hjem med feil type;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...