Gjest JØSS OG JØSS Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Fikk ikke med meg hvorfor alle gikk videre! Var opptatt med andre ting. Gikk glipp av utstemminga ja! Var de for bra for dommerne for at de kunne stemme ut noen da eller? Jøss,,, 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Sikkert pga at Sigurd Solliien måtte trekke seg tidligere. Med det fikk de en mindre utstemming enn planlagt. Jeg slo av etter det, så bare gjetter. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=538580 0 Siter
Gjest ulle litu Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Sikkert pga at Sigurd Solliien måtte trekke seg tidligere. Med det fikk de en mindre utstemming enn planlagt. Jeg slo av etter det, så bare gjetter. Sigurd Sollien????????? Var han med forrige gang? Skjønner at jeg ikke har fulgt særlig godt med. hehe... Men artig program da! Synes at Siri værdama kunen gå ut jeg, er den som har minst sjarm. Og, jeg overrasker meg selv, men faktisk så har jeg fått sansen for Lene Alexandra. Hun virker som en ok jente, til tross for Robinsom puppesang. Er jo en herlig personlighet da. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Sigurd Sollien????????? Var han med forrige gang? Skjønner at jeg ikke har fulgt særlig godt med. hehe... Men artig program da! Synes at Siri værdama kunen gå ut jeg, er den som har minst sjarm. Og, jeg overrasker meg selv, men faktisk så har jeg fått sansen for Lene Alexandra. Hun virker som en ok jente, til tross for Robinsom puppesang. Er jo en herlig personlighet da. Lene Aleksandra gjorde et smart trekk da hun meldte seg ut av platebyrået. Med det fikk hun også bestemme over seg selv. Hun er ikke så dum som en skulle tro tidligere. Jeg heier på Mikkel Gaup. Sigurd Sollien var med. Han skadet seg under dansingen for noen uker siden. Det så ut som det var gått koldbrann i foten. At han måtte gi seg var intet tap. Jeg kunne ikke spore talent i det hele tatt ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.