Gå til innhold

Hellstrøm rydder opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk selfølgelig glipp av gårdsdagens episode på tv 3. Noen som vet om det går i reprise og når??? Takk takk.

Skrevet

Du kan se den gratis på Web-tv.. Bare gå inn på TV3. Enkelt og greit!

Skrevet

Du kan se den gratis på Web-tv.. Bare gå inn på TV3. Enkelt og greit!

Og finn ut hvilken resturant du aldri skal spise på i Trondheim. Sjefen for Fru Inger må være den største tosken i resturantbransjen.

Skrevet

Utvilsomt! Et sted man virkelig bør styre unna, noe man fikk bekrefta i VG i går: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=538521

Så utrolig tapersk!

Les adressa i dag. Morten legger seg flat. Men jeg har mine tvil, for han har mer enn sovet i timen - han har vært bevisstløs. Stedet fortjener nye eiere, med genuin interesse for mat og service.

Skrevet

Utvilsomt! Et sted man virkelig bør styre unna, noe man fikk bekrefta i VG i går: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=538521

Så utrolig tapersk!

I adresseavisens papirugave fremstår han på en helt annen måte enn i VG. Der innrømmer han at Hellstrøm hadde rett og han har visstnok nå fått orden på ting.

Kokken hans synes også kritikken er urettferdig.

Kameraten hans Tore "på sproret" Stømøy går også god for stedet.

Jeg kommer aldri til å spise på en restaurant som denne typen eier.

Gjest Shira :o)
Skrevet

I adresseavisens papirugave fremstår han på en helt annen måte enn i VG. Der innrømmer han at Hellstrøm hadde rett og han har visstnok nå fått orden på ting.

Kokken hans synes også kritikken er urettferdig.

Kameraten hans Tore "på sproret" Stømøy går også god for stedet.

Jeg kommer aldri til å spise på en restaurant som denne typen eier.

Er det ikke litt sent med å legge seg flat nå?

Jeg leste i VG her en dag en artikkel hvor mesteparten var fokusert på at Hellstrøm ikke gjorde noen god jobb.

Forresten, jeg er ganske imponert over hvor rolig Hellstrøm er, hadde det vært meg hadde jeg nok eksplodert mange mange ganger ;o) Kanskje det er derfor han driver kjøkkenet sitt så godt, siden han ikke skriker i hytt og pine.

Eller så forventet jeg at han skulle være hissig siden jeg har sett på Hells Kitchen *flire*

Skrevet

Og finn ut hvilken resturant du aldri skal spise på i Trondheim. Sjefen for Fru Inger må være den største tosken i resturantbransjen.

''Sjefen for Fru Inger må være den største tosken i resturantbransjen.''

Enig!

Jeg må si jeg er veldig imponert over Hellstrøm i denne serien. Han er utrolig flink til å sette fingeren på hva som er feil med stedet, enten det er den ene eller den andre typen spisested. Han er flinkt til å få folkene med seg og motivere dem, og jeg liker også at dette ikke er "drittsekk-TV" med en alt for sinna og hysterisk "opprydder".

Men han eieren av Fru Inger klarte likevel å snike inn sitt bidrag til at forrige ukes episode ble litt drittsekk-tv lell....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...