Gå til innhold

Da man ikke trodde det kunne bli værre...gjesp

Gjest Aimabel

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Er ingen ekspert, men min erfaring er at det er sult om de ikke har vondt i magen. Enkle skapninger. Han ligger og sutter til han sovner av all kosen, tenker jeg, spiser seg ikke helt mett. Han skjønner jo ikke verdien eller konseptet med å sove lenge om gangen.

Ikke sikkert du trenger mme, prøv deg frem. Evt. mme etter morsmelk helt i starten, til du lager stor nok dose. Kil han på kinnet/under haken, når du ser han blir trøtt, så han fortsetter å suge til det er tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aimabel

Er ingen ekspert, men min erfaring er at det er sult om de ikke har vondt i magen. Enkle skapninger. Han ligger og sutter til han sovner av all kosen, tenker jeg, spiser seg ikke helt mett. Han skjønner jo ikke verdien eller konseptet med å sove lenge om gangen.

Ikke sikkert du trenger mme, prøv deg frem. Evt. mme etter morsmelk helt i starten, til du lager stor nok dose. Kil han på kinnet/under haken, når du ser han blir trøtt, så han fortsetter å suge til det er tomt.

Det er så rart med det, plutselig kan mønstret brytes. Sånn har det vært hittil iallefall, når det virker helt håpløst så snur det plutselig. Sånn tror jeg det ble i går. Da fikk han vondt i magen og skrek så lenge om kvelden at han ble kjempesliten. Sov godt i natt. Var jo oppe fire ganger eller noe men han sovnet med en gang etterpå, så det ble en rolig natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Det er så rart med det, plutselig kan mønstret brytes. Sånn har det vært hittil iallefall, når det virker helt håpløst så snur det plutselig. Sånn tror jeg det ble i går. Da fikk han vondt i magen og skrek så lenge om kvelden at han ble kjempesliten. Sov godt i natt. Var jo oppe fire ganger eller noe men han sovnet med en gang etterpå, så det ble en rolig natt.

Så bra! Utrolig hva man holder ut når man vet det er vanlig, ikke sant?! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...