waxo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 OK. Hørtes bare litt - eh - slitsomt ut å ha såvidt lite klær. Ikke at jeg er så mye bedre forspent, altså, jeg er heller ingen shoppingmaster. Men jeg har da klær så jeg ikke trenger å vaske hver dag. :-) Med 3 unger vasker jeg stort sett hver dag uansett da, men jeg har ellers nok klær til at jeg kan vente et par dager med å vaske. Og hvis jeg ikke har vasket klær på 2-3 dager bør jeg sette i gang for da er det iallefall 6 maskiner som venter på vasketur :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Med 3 unger vasker jeg stort sett hver dag uansett da, men jeg har ellers nok klær til at jeg kan vente et par dager med å vaske. Og hvis jeg ikke har vasket klær på 2-3 dager bør jeg sette i gang for da er det iallefall 6 maskiner som venter på vasketur :-) He-he, det er jo storsjarmerende å ha barn! :-) Det går noen maskiner her også i uka, men utrolig nok har det bedret seg i høst; nå _kan_ de komme på at det går an å bruke et plagg to dager på rad. Men som oftest går alt i skittentøysdunken uten å bli verdiget et blikk. Sukk. Samtidig: Favorittplagg hjelper! Da kan det jo brukes - selv med flekk på! :-) Dette med klær må en bare finne ut av selv. Jeg må nok ha såpass med klær at jeg har noen å finne i skapet uti uka også, ja, men jeg har ikke noe overflod. Skulle gjerne hatt noe som bare kom ramlende inn dørene, slik arveklær gjør til ungene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 He-he, det er jo storsjarmerende å ha barn! :-) Det går noen maskiner her også i uka, men utrolig nok har det bedret seg i høst; nå _kan_ de komme på at det går an å bruke et plagg to dager på rad. Men som oftest går alt i skittentøysdunken uten å bli verdiget et blikk. Sukk. Samtidig: Favorittplagg hjelper! Da kan det jo brukes - selv med flekk på! :-) Dette med klær må en bare finne ut av selv. Jeg må nok ha såpass med klær at jeg har noen å finne i skapet uti uka også, ja, men jeg har ikke noe overflod. Skulle gjerne hatt noe som bare kom ramlende inn dørene, slik arveklær gjør til ungene... Ja, sånne sekker med klær elsker jeg å få. Bare synd det ikke så ofte er til meg :-) Men det hender jeg arver noe av det som er til unga da. Er ikke mer enn 156/50 selv så det som er for stort til unga går en tur innom ho mor :-) Jentungen på 12 og jeg stjeler gensere av hverandre :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, sånne sekker med klær elsker jeg å få. Bare synd det ikke så ofte er til meg :-) Men det hender jeg arver noe av det som er til unga da. Er ikke mer enn 156/50 selv så det som er for stort til unga går en tur innom ho mor :-) Jentungen på 12 og jeg stjeler gensere av hverandre :-) ''Er ikke mer enn 156/50 selv så det som er for stort til unga går en tur innom ho mor :-) Jentungen på 12 og jeg stjeler gensere av hverandre :-)'' Omtrent som min eldstedatter da. Tror hun er et par cm høyere. Jeg ser at vi kan bruke hverandres topper og gensere, men buksene hennes kommer jeg ikke i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, sånne sekker med klær elsker jeg å få. Bare synd det ikke så ofte er til meg :-) Men det hender jeg arver noe av det som er til unga da. Er ikke mer enn 156/50 selv så det som er for stort til unga går en tur innom ho mor :-) Jentungen på 12 og jeg stjeler gensere av hverandre :-) Vet du, jeg fant også ei bukse og ei jakke eldstejenta har arvet - som satt som et skudd til meg! He-he, da ble jeg nesten i overkant overraska. Det ramler dessverre ikke inn så mye her heller, verken til store eller små, men vi er snart på samme sted som du og dattera! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Høres ut som meg som barn. Har han faste rutiner på alt annet også? Problemer med å takle forandringer? Jeg kom til et punkt der jeg ble nødt til å velge om jeg skulle bli en snåling forever eller hoppe ut på dypt vann og forhåpentligvis lære å svømme. Jeg hoppet skikkelig, og nå takler jeg ikke rutiner;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 ''Er ikke mer enn 156/50 selv så det som er for stort til unga går en tur innom ho mor :-) Jentungen på 12 og jeg stjeler gensere av hverandre :-)'' Omtrent som min eldstedatter da. Tror hun er et par cm høyere. Jeg ser at vi kan bruke hverandres topper og gensere, men buksene hennes kommer jeg ikke i. Ikke jeg i buksene til dattra heller. Og det er vel sikkert like greit. Tror liksom ikke ho på 12 trenger å veie 50 kg. Ho er en del kortere enn meg men liker store gensere, her skal ikke vises kropp nemlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tja, mulig det. Han har adhd og da han var yngre mistenkte jeg asberger..... men han fungerer nærmest normalt ellers, litt sosiale vansker som jeg tillegger adhd-en. ''Tja, mulig det. Han har adhd og da han var yngre mistenkte jeg asberger..... men han fungerer nærmest normalt ellers, litt sosiale vansker som jeg tillegger adhd-en'' Hvilke sosiale vansker er det han har, som du tillegger ADHD-diagnosen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.