Gjest jente 6, gutt 3 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvilke butikker har gode underbukser til barn (jente og gutt)? Myk god bomull, og ikke stive strikker. Gjerne fine motiv, men det er ikke _så_ viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentemammaen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg handler undertøy til jentene mine (6 og 7) på H&M, Lindex og Cubus. De vil også ha det mykt og godt, men enda viktigere er det at det er truser av typen hipsters. Så - merke er ikke viktig her, bare typen - og da kan vi handle der det er billigst. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jentene (7 og 8) og gutten (3) bruker undertøy kjøpt både i kjedebutikk og i dagligvare. De synes alt er greit - så vidt jeg kan bedømme. Det viktigste er at det er fine mønster eller motiver på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Gutten min på 6 år er veldig glad i Log boxerne på H&M. Han vil kun bruke boxer, vanlig truser er ikke aktuelt, det kaller han bestefar truser. Han bruker også andre boxere, men det er LOG boxerne fra H&M han foretrekker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Styr unna Cubus-undertøy. Det er dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 H&M 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 H&M. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.