Gå til innhold

Skal du være bøssebærer i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Nei, ikke i morgen. Jeg har tatt et friår fra tvaksjonen etter å ha vært med å organisere utlevering, innlevering, utdeling av roder osv i to år på rad nå. Men jeg står på reservelisten om det skulle bli for få bøssebærere. Da stiller jeg på kort varsel.

I fjor hadde vi for mange bøssebærere i bydelen jeg bor i, så da sendte vi faktisk flere personer til en annen bydel som manglet flere bøssebærere. Så her er alle roder oppfylt, alle får besøk og det er ikke vanskelig å få noen til å gå.

Så morsomt å se et annet "bøssemenneske" her, da! :-)

Nyt fridagen!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

5

• tonie

4

• Bookworm

4

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, noen bare MÅ, tydeligvis.

Det er en grusom handling :( Her har ingen vært enda, men jeg skal jaggu sjekke godt når de kommer ja.

Gjest ViViola
Skrevet

Det er en grusom handling :( Her har ingen vært enda, men jeg skal jaggu sjekke godt når de kommer ja.

Jeg blir stadig imponert over folks vilje til å jobbe bare det ikke er _lovlig_!

Skrevet

Jeg blir stadig imponert over folks vilje til å jobbe bare det ikke er _lovlig_!

Ja _da_ er man ikke syk (arbeidsky), men syksyksyk!

Jeg har pengene klare til de ekte bøssebærerene i morgen. Bruker å støtte alle tv-aksjoner.

Gjest ViViola
Skrevet

Ja _da_ er man ikke syk (arbeidsky), men syksyksyk!

Jeg har pengene klare til de ekte bøssebærerene i morgen. Bruker å støtte alle tv-aksjoner.

:-)

Skrevet

Alle kan ikke bære bøsser - noen må være hjemme og putte pengene oppi også!

hehe, sant sant.. :)

Har ikke puttet noe i bøssene heller jeg da :/

Gjest Noen ganger ok på små plasser
Skrevet

Veldig greit her hvor vi bor. Det er en såpass liten bygd at det alltid er kjentfolk som går.

Det blir jo sånn at du må gi uansett hva du synes eller ei da he he, men på de andre siden så vet vi jo alltid at det er seriøst i forhold til de som går i allefall.

I dag kom frøkena til ungene mine :D

Gjest ViViola
Skrevet

hehe, sant sant.. :)

Har ikke puttet noe i bøssene heller jeg da :/

Næmmen - var det helt pent, da?

Skrevet

Næmmen - var det helt pent, da?

hehe nei. kunne ha gitt noen kr men.. Mer kan jeg nesten ikke ta meg råd til :P

Gjest ViViola
Skrevet

hehe nei. kunne ha gitt noen kr men.. Mer kan jeg nesten ikke ta meg råd til :P

Jeg må bare si jeg er sjeleglad for at vi ikke har såååå dårlig råd at vi må snu på hver krone - og prioritere beinhardt. Skjønner at noen må, og jeg hadde det slik i en periode for maaaange år siden, og jeg savner det overhode ikke!

Det kommer tider etter dette, det er trøsten. :-)

Skrevet

Jeg må bare si jeg er sjeleglad for at vi ikke har såååå dårlig råd at vi må snu på hver krone - og prioritere beinhardt. Skjønner at noen må, og jeg hadde det slik i en periode for maaaange år siden, og jeg savner det overhode ikke!

Det kommer tider etter dette, det er trøsten. :-)

men nå er jeg lærling da, og det er IKKE godt betalt.. så hver krone teller masse. hehe

Gjest ViViola
Skrevet

men nå er jeg lærling da, og det er IKKE godt betalt.. så hver krone teller masse. hehe

Nemlig - og da er trøsten at det kommer bedre tider! :-)

Skrevet

Nemlig - og da er trøsten at det kommer bedre tider! :-)

ja får da inderlig håpe det =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...