Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere soverommene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir gjort en gang i uka hvis det ikke er behov for mer.

Skrevet

Jeg ligger hjemme bare 2-5 netter i uka så jeg skifter på senga ca. hver 4 uke tenker jeg. Rydder på soverommet når det blir for kaosaktig der inne og da støvsuger jeg samtidig. I perioder sånn som nå når jeg pusser opp bad og kjøkken blir soverommet mitt delvis brukt til lager...

Skrevet

Åhh, printe printe...! Genialt system! :-) Nå er jo mi 7,5 mnd foreløpig da, men det funker for gubben også det?

Ja,men gubber pleier å måtte ha endel repetisjoner før det går skikkelig inn ;-P

Skrevet

Oi, for et imponerende system!

Det høres bare sånn ut. Dreier seg jo kun om at balja kan funke som sentrum for tre ting ;-P

Skrevet

Så smart! Jeg gjør noe lignende med mannen sine klær og ting, hvis han ikke har ryddet når jeg skal vaske så hiver jeg alt oppi en eske. Bare at jeg kaster det ikke.....Nå gav du meg en god ide! :-)

Bare husk på å gi han en advarsel første gangen: "Fra nå av kaster jeg ting som har ligget i den eska i mer enn to dager" f.eks... Da vet han hvor landet ligger og får ta konsekvensen ;)

Hm.., mannfolk kan visst noen ganger oppdraes på samme måten som barna ;-P

Gjest Elextra
Skrevet

Det høres bare sånn ut. Dreier seg jo kun om at balja kan funke som sentrum for tre ting ;-P

Var ikke bare baljen som imponerte meg, vel så mye den daglige rutinen og ordenen over alt - som jeg er overbevist om at dere ville hatt også uten baljen.

Gjest kate-74-
Skrevet

Vasker hver fredag.Skifter på senga annenhver fredag

Skrevet

Var ikke bare baljen som imponerte meg, vel så mye den daglige rutinen og ordenen over alt - som jeg er overbevist om at dere ville hatt også uten baljen.

Det handler vel egentlig mest om å ta ting med det samme. På vei fra stua til kjøkkenet tar jeg samtidig med meg ting som hører til kjøkkenet osv. Det føles aldri som jeg rydder egentlig... Ting skjer bare helt "tilfeldig" :)

Jeg er også raskt ute med å be ungene rydde etter seg når de begynner på noe nytt. Ungene liker selv at jeg sier fra, for da blir det mindre å rydde på dem før barnetv ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...