pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 *Ler* Her var det latterlig stor aktivitet! ",) Jeg har stått og stekt opp kjøttkaker, så da er det klart til brødskiver i kveld og middagen i morgen. Deilig med gammelmannsmiddag. Hva skjer ellers i doleres verden? 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 På denne kanten skjer det ikke stort i dag,stille og rolig. Ungene har vært ute i hele dag,var bare inne for å spise middag. En kjedelig dag og ikke har jeg fantasi til å finne på noe,har glodd på tv for det meste. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 På denne kanten skjer det ikke stort i dag,stille og rolig. Ungene har vært ute i hele dag,var bare inne for å spise middag. En kjedelig dag og ikke har jeg fantasi til å finne på noe,har glodd på tv for det meste. Du trengte sikkert en slik rolig dag Søndag har vi bare en dag i uken Det er godt bare det at barna finner på noe synes jeg. Nå dro jenta mi ut igjen, med to venninner. Tror de synes det er litt artig i mørket ute for tiden. Lommelykt og refleks-lek. 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Du trengte sikkert en slik rolig dag Søndag har vi bare en dag i uken Det er godt bare det at barna finner på noe synes jeg. Nå dro jenta mi ut igjen, med to venninner. Tror de synes det er litt artig i mørket ute for tiden. Lommelykt og refleks-lek. Ja kanskje det : ) Godt ungene er ute og finner på noe,enig i det. Spennende å lyse med lykter i mørket for dem. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Sitter her å glor i grunnen...Ungene ser barnetv. Jeg har forferdelig vondt i magen.... :0/ Skal snart til med kvelds mat, så legge de små. Har hatt ei kjempe fin helg! Var jo ute med jentene på fredag, og på lørdag reiste vi på hytta med et vennepar og deres unger. Ungene har stor kost seg. Moro det! I kveld blir det bare å slappe av...Gomle litt chips...Hehe! Må vel planlegge uka litt, lille snuppa blir 2 år :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Hjemmelagd kjøttkaker er kjempegodt! *S* Det er sjelden vare her i huset (*kremt*, har jeg egentlig noensinne laget det?). Her går det i Barne-TV, mens mor tar doler og dusjer etter dagens sykkeltur. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Sitter her å glor i grunnen...Ungene ser barnetv. Jeg har forferdelig vondt i magen.... :0/ Skal snart til med kvelds mat, så legge de små. Har hatt ei kjempe fin helg! Var jo ute med jentene på fredag, og på lørdag reiste vi på hytta med et vennepar og deres unger. Ungene har stor kost seg. Moro det! I kveld blir det bare å slappe av...Gomle litt chips...Hehe! Må vel planlegge uka litt, lille snuppa blir 2 år :0) oi blir hun to år alt? Ja det må jo feires Du har hatt en aktiv helg ser jeg. Morro det. Stille og rolig for min del, bortsett fra håndballkamene til min datter i går. Gøy å være med å seselv om vinn og tap gikk i herlig forelning. God bedring med magen da! 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Hjemmelagd kjøttkaker er kjempegodt! *S* Det er sjelden vare her i huset (*kremt*, har jeg egentlig noensinne laget det?). Her går det i Barne-TV, mens mor tar doler og dusjer etter dagens sykkeltur. Ah, du har vært sprek du ja Det er deilig å føle at kroppen er brukt litt. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Ah, du har vært sprek du ja Det er deilig å føle at kroppen er brukt litt. Ja, i den grad man får brukt kroppen når man er på sykketur med en syvåring . Men uansett deilig å være ute en slik vakker høstdag, da! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 oi blir hun to år alt? Ja det må jo feires Du har hatt en aktiv helg ser jeg. Morro det. Stille og rolig for min del, bortsett fra håndballkamene til min datter i går. Gøy å være med å seselv om vinn og tap gikk i herlig forelning. God bedring med magen da! Ja, tiden går fort... Litt trist,men litt godt også ;0) Moro på kamper da! Og flott at foreldre stiller opp! Er deilig med rolige helger innimellom, hadde det slik sist helg jeg. Men du vet meg....Blir litt rastløs...Hehe! ;o) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Her har vi gått og bært på en liten en som har vondt i magen. Lurer på hva jeg har spist.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Bookworm har overraskende nok lest i dag. Ble bare det, for influensaen begynner å ta tak i kroppen så aktivitetsnivået har vært latterlig lavt... 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Her har vi gått og bært på en liten en som har vondt i magen. Lurer på hva jeg har spist.... Åååå stakkars lille, og stakkars du. Det er ikke godt å gå med den følelsen. Det _kan_ vel også være at den lille har spist for mye. Det kan jo skje når de har økedager. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 Bookworm har overraskende nok lest i dag. Ble bare det, for influensaen begynner å ta tak i kroppen så aktivitetsnivået har vært latterlig lavt... Kjipt å høre at du er syk Men bøker er en bra ting å ha da i det minste. Influensasymptomer er ikke godt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.