Gå til innhold

Å handle på salg eller rimelig

Anbefalte innlegg

Gjest Masse nytt til liten pris
Skrevet

Jeg er, om jeg får si det selv, rå på å handle rimelig.

Jeg er flink til å finne rimelige ting og jeg er en kløpper i å grave frem mye billig på salg.

Kjempemoro, i går handlet jeg f.eks. en jeans og t.skjorte et sted, gav 148.- tilsammen for begge plaggene.

Så handlet jeg tre fine gensere et annet sted til 50.-kr.stk.

Skoletter, vanlig pris 249.-

Da er det gøy å være på shopping :D Jeg spanderte på meg "normalpriset" ting også da, fransk manicure, deo, litt sminke.

Jeg har ofte klart å komme hjem med flere poser fint tøy til noen få hundrelapper. I sommer har jeg f.eks. gått rundt i noen fine sko til 39.- kr. og jeg handlet høstskoletter i sommer til 49.- Bukser pleier jeg å gi en hundrelapp til 150.- for. T.skjorter finner jeg masser av til 30 - 50 kr.

Andre som er grevlinger på tilbudsstativene :D

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, jeg kjøper ikke spesielt billig. Forsøker heller å begrense antallet innkjøp.

Onsdag1365380628
Skrevet

Handler det meste på salg både til meg og ungene. Mannen min synes jeg er litt kjip og skulle visst gjerne sett at jeg ikke bestandig kikket på prislappen. Greit nok, når han betaler..

Skrevet

Du fikk jammen mye til en rimelig pris : )

Jeg har funnet hettegensere til 70 kr stk,da ble jeg fornøyd.

Skrevet

Så heldig du er :-)

Jeg er ikke fullt så flink.Finner ofte duker, handduker og sengetøy på salg, samt stæsj til ungenes rom. Også litt klær til ungene. Men klær og sko til meg selv finner jeg sjelden. Av og til er jeg heldig å finne sko, men det er fordi jeg bruker ukurant størrelse.

Det er da så merkelig at det kun er fullpris klær som passer meg. Finner en del på Bik bok, men ellers er det ofte klær til fullpris fra Zara, Gant osv.

Kjøper topper og sånt fra H&M, men ikke mye.

Jeg er glad i å shoppe klær og bruker en del penger. Desverre :-(

Skrevet

Jeg er ikke fullt så flink.Finner ofte duker, handduker og sengetøy på salg, samt stæsj til ungenes rom. Også litt klær til ungene. Men klær og sko til meg selv finner jeg sjelden. Av og til er jeg heldig å finne sko, men det er fordi jeg bruker ukurant størrelse.

Det er da så merkelig at det kun er fullpris klær som passer meg. Finner en del på Bik bok, men ellers er det ofte klær til fullpris fra Zara, Gant osv.

Jeg blir mest fornøyd med handel om jeg har funnet klær til en rimelig penge. Jeg har aldri vært opptatt av å gå i merkeklær, heller ingen skodille med meg.

De gangene jeg _må_ finne noe til en spesiell anledning, da finner jeg bare fullprisvarer. Typiskt det.

Du har vært kjempeheldig :)

Skrevet

Ska sei, så heldig du har vært!

Jeg handler mye på salg. Spesielt til ungene..Kjøper mye sesong varer på halv pris eller mer. Så sparer jeg fra år til år. Helt topp!

Kjøper også klær/sko til meg selv og snaxy, men det må se bra ut også. Orker ikke bare kjøpe fordi det er billig....

Ellers kjøper jeg mye topper og klær fra Ebay. Billigere :=)

Moro å få litt for pengene!

:0)

Skrevet

Jeg blir mest fornøyd med handel om jeg har funnet klær til en rimelig penge. Jeg har aldri vært opptatt av å gå i merkeklær, heller ingen skodille med meg.

De gangene jeg _må_ finne noe til en spesiell anledning, da finner jeg bare fullprisvarer. Typiskt det.

Du har vært kjempeheldig :)

Skrevet

bomma :)

Gjest ulle litu
Skrevet

Hu har sikkert liten klesstørrelse du da!? Har ei venninne som også finner lekre plagg påsalg, men hun bruker small. Jeg bruker XL og det er sjelden noe fint på slag, synes jeg.

Skrevet

Jeg synes det kanskje høres ut som om du har dårlig smak. ;) Mye av det som henger på tilbudsstativene er jo det ingen andre har hatt lyst på! ;)

Skrevet

Lykken er et røverkjøp :-)

Jeg prøver også å handle mest mulig på salg, særlig dyrt sportsutstur, sko og klær til ungene.

Så mye nedsatt det finnes hele tiden er det da bare dumt å handle til fullpris?

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, desverre. Jeg er sånn som går på salg og finner alt som er til ordinær pris. Jeg klarer ikke se klær som ligger i en haug, eller henger trøkka sammen på et stativ. Og så er jeg sånn vanlig størrelse og det er ofte et problem, bare xs og xl som er igjen på tilbudsstativene. Men det er kjempegøy å få mye for pengene!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg finner mye fint på salg. Min størrelse ligger ofte igjen, spesielt bukser. Jeg er ingen motefrak, selv om jeg liker tøffe klær. Det viktigste er at jeg liker plagget, så får nå andre mene hva de vil.

Gjest Aimabel
Skrevet

Sånn når det er snakk om å kjøpe rimelige klær så tror jeg at jeg begynner å forandre holdning. Billige klær blir fort stygge, mens dyrere klær kan man ha lenger. Jeg synes det er fælt hvor mye vi kaster, og dessuten så blir jeg ofte veldig glad i klærne og vil ikke hive de så fort.

Skrevet

Jeg synes det kanskje høres ut som om du har dårlig smak. ;) Mye av det som henger på tilbudsstativene er jo det ingen andre har hatt lyst på! ;)

He he litt misunnelig kanskje ;)

Dårlig smak, vanlige jeans og greie t.skjorter og gensere er da ikke dårlig smak.

Men jeg er en 36, og bruker noen ganger også en del barne/ungd.str. det gjør vel sitt det også. Det er jo gjerne små eller ekstra store størrelser som henger igjen.

Skrevet

Sånn når det er snakk om å kjøpe rimelige klær så tror jeg at jeg begynner å forandre holdning. Billige klær blir fort stygge, mens dyrere klær kan man ha lenger. Jeg synes det er fælt hvor mye vi kaster, og dessuten så blir jeg ofte veldig glad i klærne og vil ikke hive de så fort.

Der er jeg enig med deg. Ungene vokser jo utav det ganske fort så da spiller det ikke så stor rolle, men til meg selv setter jeg heller pris på noe som holder lenger ja, selv om det koster litt mer.

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn så handler jeg gjerne litt dyrere klær til ungene, men altså svært rimelig klær til meg selv :)

Men dette er vanlige shoppingsenterbutikker, så kvaliteten er da grei nok. Og så lenge en gir en 50 lapp for toppen og 100 lapp for buksa så er det ikke helt krise om det ikke holder i mange år heller.

Problemet mitt er at jeg er like flink til å vaske klær som å kjøpe dem, så jeg vasker gjerne i stykker tøyet mitt lenge før de slites i stykker :)

Skrevet

Jeg finner mye fint på salg. Min størrelse ligger ofte igjen, spesielt bukser. Jeg er ingen motefrak, selv om jeg liker tøffe klær. Det viktigste er at jeg liker plagget, så får nå andre mene hva de vil.

Aldri vært noen motefreak jeg heller, jeg kjøper det jeg liker uansett om det kan kalles mote eller ikke.

Bruker liten 36 jeg da, og går også ofte ned i barne/ungd.tøy, det er jo derfor en er heldig og finner litt ekstra.

:)

Skrevet

Hu har sikkert liten klesstørrelse du da!? Har ei venninne som også finner lekre plagg påsalg, men hun bruker small. Jeg bruker XL og det er sjelden noe fint på slag, synes jeg.

Stemmer det, jeg har str small, 36, og ofte finner jeg ting i barne/ungd.avd også :)

Du har rett i at det gjerne er det minste og det største som henger igjen.

Hadde jeg hatt litt mindre bakstuss så hadde jeg fått med meg en bukse til i går til slikk og ingen ting, en lys jeans som var noe av det råeste jeg har sett på lenge av vanlige jeans :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...