Gjest kry mor Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Vi har egentlig god råd, ihvertfall ikke under middels. Jeg sa til tiåringen min her en dag at jeg ville kjøpe en ny jakke til ham da den han hadde var veldig slitt. Da protesterte han. Jeg trodde først han tullet men neida. Han mente bare at å kjøpe en ny jakke var helt bortkastet penger. Vi kunne bare sy det ene hullet i jakka. Jeg synes det er litt flaut at han skal gå rundt med den slitte sunde jakka, som har gått i arv noen ganger. Min sønn bryr seg tydligvis ikke om det så det er jo en god egenskap som jeg faktisk ble stolt av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er så herlig å høre ) Min sønn var sånn så lenge han bodde hjemme. Nå har han bodd på hybel i 5 måneder og jeg tror han føler seg rik, med studielån og det hele, for han bruker en del penger nå. Men så jobber han utenom studiene også da ) Er fortsatt stolt av han 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Av og til får vi oss noen positive overraskelser også! :-) Her i huset datt vi nesten på baken i vår, da vi tilbød ny sykkel til 7-åringen. Nei takk, det trengte hun ikke, mente hun, det holdt med en "ny" brukt en. Så da handlet vi en på finn.no for kr 100,-. Det var for dyrt med sykkel. Optimismen råder fortsatt her i huset, i alle fall! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.