Gå til innhold

Hjelp, mista tanna mi på stift...hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest redd for tannleger
Skrevet

Har fått ei tann (jeksel) på stift. Plutselig falt den ut etter jeg tygde en fox. Hva skal jeg gjøre...? er kjempeubehagelig. Å få time hos tannlege kan jo ta tid. Ser ut som et stort krater inni munnen. Tro om jeg bare kan presse tanna inn igjen med stiften ned? Huff...ekkelt.

Skrevet

Den vil nok bare falle ut igjen om du bare stapper den på plass selv så du må nok innom tannlegen en tur.

Gjest også tann på stift
Skrevet

Du tar vel helst kontakt med de som satte inn tanna på stift og forteller hva som har skjedd. Eventuelt non annen tannlege som driver med slikt. De vil jo vite om det er noe som haster eller ikke, og selv om det er vanskelig å få time, så kommer du nok gjennom på telefonen :)

Skrevet

Er det ikke noen tannlegevakt der du bor? Der får du raskt time.

Skrevet

Slikt tror jeg nok du får hjelp til med en gang. Ring så ordner det seg. I det minste får du den midlertidig limt fast om de må reparere noe senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...